Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa kehutaan itseämme!

Vierailija
26.06.2016 |

Kuka kissan hännän nostaa ellei kissa itse?

Siispä kehu itseäsi.

Säännöt:
1. Ei negatiivisia kehuja esim. "Osaan tosi hyvin olemassaolollani ärsyttää kaikkia läheisiäni"

2. Ei jälkivähättelyä esim. "Osaan leipoa tosi hyvänmakuisia kakkuja, vaikka ne näyttävätkin virtahevon jätöksiltä"

Aloitan: Olen hyvä keksimään tarinoita ja satuja. Minulla on myös kauniin väriset silmät.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on hyvä sävelkorva ja laulan kauniisti.

Vierailija
2/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Paras Minä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täydellisyys täällä

Vierailija
4/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nopea hoksaamaan asioita.

Vierailija
5/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut kovia, mutta siltikin jaksan pitää huolta itsestäni ja lapsistani. Ja olen aikas hyvännäköinen nainen.

Vierailija
6/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen erinomainen puoliso ja hyvä työssäni. Minulla on visuaalista silmää ja olen lahjakas musikaalisesti.

Vierailija
7/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka ihme täällä alapeukuttaa? Miksi on niin paha asia kehua itseään? Tuleeko siitä muka ylpeäksi? Eihän itsensä kehuminen välttämättä tarkoita sitä, että väittää olevansa virheetön tai täydellinen. Itsensä kehuminen nostaa mielialaa ja piristää ja se tulee vielä siltä ihmiseltä, joka suhtautuu sinuun kaikista kriittisimmin: Omalta itseltäsi.

Ja aiheeseen: Olen täsmällinen. Pidän aina huolen, etten myöhästy mistään. Minulla on hyvät tavat.

Vierailija
8/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka ihme täällä alapeukuttaa? Miksi on niin paha asia kehua itseään? Tuleeko siitä muka ylpeäksi? Eihän itsensä kehuminen välttämättä tarkoita sitä, että väittää olevansa virheetön tai täydellinen. Itsensä kehuminen nostaa mielialaa ja piristää ja se tulee vielä siltä ihmiseltä, joka suhtautuu sinuun kaikista kriittisimmin: Omalta itseltäsi.

Ja aiheeseen: Olen täsmällinen. Pidän aina huolen, etten myöhästy mistään. Minulla on hyvät tavat.

Julkkisten haukkumisketju on huomattavasti suositumpi kuin julkkisten kehumisketju. Se kertoo mielestäni jo aikalailla.

Vierailija
9/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

o se niin kiva olla kummitäti.

Vierailija
10/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Julkkisten haukkumisketju on huomattavasti suositumpi kuin julkkisten kehumisketju. Se kertoo mielestäni jo aikalailla.

Ei tämä ketju koske julkkiksia?

Vierailija
11/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ketju koske julkkiksia?

Ei niin. Mutta kertoo paljon koko foorumin ilmapiiristä, jos mieluummin haukutaan kuin kehutaan ihmisiä. Ja alapeukutetaan heti, jos joku eksyy yhtään mitään positiivista sanomaan.

Vierailija
12/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä ottamaan poskeen ja nielen :D isäntä tykkää.

Vierailija
13/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää pääsin kirjotuksista läpi lukematta.

Vierailija
14/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinulla on saman tapanen allekirjotus kuin lääkäreillä. ;)

Vierailija
15/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon täys pelle.

Vierailija
16/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies. Olen huippupätevä työssäni. Johtuu siitä että olen loogisen ajattelun huippukyky. En tunne ketään niin empaattisesti varusteltua ihmistä kuin itse olen. Tästä johtuu että olen sosiaalisissa tilanteissa mestari. En todellakaan ole käytävän tukkeena tarpeineni. Myös lasten kasvatuksen suhteen olen parasta A-luokkaa.

Tässä nyt alkuun. Olen myös sotilaallisesti ansioitunut. Huippukyky konfliktien ratkaisuissa. Omaan pitkän pinnan. Olen hyvä keskustelija joka ei tuskastu vaikka asiat halottaisiin miten pieniin palasiin.Jaksan vatvoa kulloisenkin asian tarvittaessa pienimpiä yksityiskohtia myöten-tuskastumatta.

Teen ruumiillista työtä.

Vierailija
17/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen virallinen ja vakava.

Vierailija
18/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aivan mahottoman hyvä.

Vierailija
19/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ahkera työntekijä. Minulla on kauniit, isot, vihreät silmät ja pitkät, tummat ripset. Minulla on hoikat jalat ja paksut, vaaleat hiukset. Olen sisukas. Olen myös ajattelevainen ja kiltti. Olen hauska ja mukava ystävä.

Vierailija
20/27 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hyvä olemaan keskinkertainen kaikessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän viisi