Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havaintoni Prisman asiakaskunnasta sunnuntai-iltapäivänä

Vierailija
26.06.2016 |

Suomalaiset naiset joko ylipukeutuvat eli korkokengät, pitsipaita ja hame, meikkiä 5 kiloa ja hiukset juhlakampauksella ja pullollinen hajuvettä TAI karsea tuulitakki, pieruverkkarit, ei meikkiä, hiukset pesemättöminä ja Crocsit jalassa.

MIKSI? Miksi ihmiset täällä eivät voi pukeutua normaalin siististi vaan aina yliampuvasti joko liian "hienona" tai sitten rönttösen ällöttävänä?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä jotkut siistit housut/farkut ja T-paita. Yleisin asu tämä tuntuu olevan. Näin helteellä trikoomekko ja kangaskengät. Kelpaako?

Mutta ap meinaa, jos on menossa juhliin tai tulossa juhlista, siinä vaiheessa ei saa käydä kaupassa? Syy kaupassa voi olla vaikkapa matkaeväät tai kortin osto ennen lähtöä, tullessa se, että ei ole jäänyt paljon ruokaa kaappeihin. Vaikka ei syy edes sulle kuulu. 

Vierailija
22/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se nyt kumma ettei kauppaan voi vain poiketa vaan täytyy oikein miettiä missä asussa sinne menee :) En kotonakaan kulje jossain crocseissa hiukset pesemättömänä, mutta yhdistän usein kauppareissun johonkin muuhunkin aktiviteettiin - tänäänkin marssin hikisenä ja havunneulasia tukassa kauppaan 5 km patikointireissulta. En nyt mitenkään viitsinyt poiketa ensin kotiin ja lähteä laitettuna uudestaan liikenteeseen, eihän tuossa ole mitään järkeä!

Sitä paitsi, olen itse ollut entisessä elämässä vuosikaudet töissä kauppakeskuksessa ettei yleistyksesi muutenkaan ihan toimi jos olet yhden (juhannus)sunnuntaipäivän siellä kytännyt ihmisiä. Ihan normaaleja ihmisiä siellä kävi, se nyt vaan on itsestä kiinni mihin kukakin kiinnittää huomionsa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harkitsevuus ja kohtuullisuus on naisessa tasapainoisinta, viisainta ja kauneinta. Ettei esitä mitään, vaan on keskitiellä.

Vierailija
24/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois Suomesta. Tule käymään Suomessa parin vuoden välein ja olet valmis kyynelsilmin syleilemään jokaista asiakasta vain koska he puhuvat suomea ja kaupoissa on suomalaisia tuotteita ja ostoskärryssäsi on muumimukeja ja tervashampoota jne.

Ei pidä paikkaansa. Olen muuttanut pois Suomesta monta vuotta sitten enkä mene Suomessa mitenkään sekaisin. Oikeastaan jos mulla ei olisi perhettä ja ystäviä Suomessa, en varmaan kävisi Suomessa oleenkaan. Tervashampoot, muumimukit ja suomen kieli eivät nyt ainakaan saa minua Suomessa ollessani mitenkään liikuttumaan. Sori vain.

Ja muuten, kun palaan takaisin kotimaahani, niin menen todellakin kotiin.

No nämähän ovat yksilöllisiä juttuja. Itse käyn 2-3 vuoden välein Suomessa ja olen asunut ulkomailla kohta 30 vuotta. Itsellä tulee jo Helsinki-Vantaan lentokentällä ensimmäinen liikutuksen aalto. Vaikka olen nykyisessä asuinmaassani kotona ja viihdyn hyvin. Suomi on kuitenkin Suomi <3

Tuon aiemman kirjoittaneen kokemus ulkomailta on 2 yötä ruotsinlaivalla... Ja kuvittelee että Itäkeskus on ulkomailla.

Totta kai, kun eihän se nyt voi olla mitenkään mahdollista, että joku ei rakasta Suomea niin, että sydän meinaa pakahtua kun rajalle astuu.

Vierailija
25/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaiset naiset joko ylipukeutuvat eli korkokengät, pitsipaita ja hame, meikkiä 5 kiloa ja hiukset juhlakampauksella ja pullollinen hajuvettä TAI karsea tuulitakki, pieruverkkarit, ei meikkiä, hiukset pesemättöminä ja Crocsit jalassa.

MIKSI? Miksi ihmiset täällä eivät voi pukeutua normaalin siististi vaan aina yliampuvasti joko liian "hienona" tai sitten rönttösen ällöttävänä?

Et tainnut törmätä minuun ;) 

Vierailija
26/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taisin sitten olla tosta välistä, kun tänään prismassa piipahdin.

Siisti tavallinen lähes polvimittainen hame, pitkä, rokahtavatyylinen toppi, hiukset siistit, ei meikkiä. jalassa ballerinat.

Ai mutta mulla on puolet päästä siiliksi ajeltu ja värjätty liilaksi, tiedä menisikö se tollasessa luokituksessa epäsiistiin sitten kuitenkin, heh.

Vierailija
27/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun täällä joku tekee arvostelevan aloituksen perusmammoista Prismassa ihmiset esittävät niin tekpyhää että voi hellanlettas kun on kamalaa arvostella muita ihmisiä tuolla tavalla. Sen sijaan bloggaajia arvostellaan häpeilemättä ja heistä tehdyt ketjut ovat erittäin suosittuja. Heistä kyllä puhutaan paskaa ja juorutaan/arvostellaan ihan hyvällä omallatunnolla.

Vitun tekopyhät mätisäkit.

Ajatteletko että kaikki ihmiset palstalla osallistuvat kaikkiin ketjuihin? Vähän niinkuin samat ihmiset valittavat kuumuudesta kesällä ja kylmyydestä talvella. Ihmiset ovat idiootteja, mistään muusta ei voi olla kyse.

Vierailija
28/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä taisin sitten olla tosta välistä, kun tänään prismassa piipahdin.

Siisti tavallinen lähes polvimittainen hame, pitkä, rokahtavatyylinen toppi, hiukset siistit, ei meikkiä. jalassa ballerinat.

Ai mutta mulla on puolet päästä siiliksi ajeltu ja värjätty liilaksi, tiedä menisikö se tollasessa luokituksessa epäsiistiin sitten kuitenkin, heh.

Miksi piti värjätä tukka prismaan menoa varten? :)

Vierailija
29/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ärsyttää tämä jatkuva ihmisten kyttääminen ja ulkonäön arvosteleminen. Sehän se vasta tylsää olisi, jos kaikki olisi samannäköisiä ja samalla tavalla pukeutuneita.

Sitten haukoilla ei olisi mitään valittamista. :D

Vierailija
30/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpäs se sinulle kuuluu minkä näköisenä minäkin ranskanleipäni käyn hakemassa.

Syöt ranskanleipää? Sellasta höttöpullaa

Vierailija
31/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAI karsea tuulitakki, pieruverkkarit, ei meikkiä, hiukset pesemättöminä ja Crocsit jalassa.

On se jännä miten vain naisten pukeutuminen ottaa ap:n silmään. Ilmeisesti miehillä tämä "prisma-look" on onnistunut?

Luulen, että ap lukee minut tähän kakkosryhmään. Minulla on tosin musta parka, mustat urheiluhousut tai leggingsit, ei meikkiä, hiukset on pesty ja joko auki pitkänä tai nutturalla ja jalassa tennarit. En omista crocseja. Ovat kyllä kuulemma mukavat.

En ymmärrä miksi lookini ei sovellu Prismaan. En ole ennen tätä päivää tiennytkään, että on olemassa erityinen koodisto Prismassa käymistä varten.

Enkä ymmärrä miksi minun pitäisi erityisesti korostaa naisellisuuttani, nainenhan minä olen vaikka en meikkaisikaan ja vaikka ylläni ei olisikaan "muodot paljastava kynähame" vai mikä se olikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi