Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Havaintoni Prisman asiakaskunnasta sunnuntai-iltapäivänä

Vierailija
26.06.2016 |

Suomalaiset naiset joko ylipukeutuvat eli korkokengät, pitsipaita ja hame, meikkiä 5 kiloa ja hiukset juhlakampauksella ja pullollinen hajuvettä TAI karsea tuulitakki, pieruverkkarit, ei meikkiä, hiukset pesemättöminä ja Crocsit jalassa.

MIKSI? Miksi ihmiset täällä eivät voi pukeutua normaalin siististi vaan aina yliampuvasti joko liian "hienona" tai sitten rönttösen ällöttävänä?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs se sinulle kuuluu minkä näköisenä minäkin ranskanleipäni käyn hakemassa.

Vierailija
2/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ärsyttää tämä jatkuva ihmisten kyttääminen ja ulkonäön arvosteleminen. Sehän se vasta tylsää olisi, jos kaikki olisi samannäköisiä ja samalla tavalla pukeutuneita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta pois Suomesta. Tule käymään Suomessa parin vuoden välein ja olet valmis kyynelsilmin syleilemään jokaista asiakasta vain koska he puhuvat suomea ja kaupoissa on suomalaisia tuotteita ja ostoskärryssäsi on muumimukeja ja tervashampoota jne.

Vierailija
4/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osa porukasta a) tulee juhlista tai b) suoraan mökiltä kotimatkalla.

Vierailija
5/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta :D

Vierailija
6/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä nuo tyylit sitten ovat heille normaaleja.

Terveisin Naispelko23

Vierailija
7/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän just tuollaisia pitsipaita, hame, korkkarit -juttuja. Viihdyn arjen juhlassani erinomaisesti. Kai sinulla pää kääntyy. Käytä tuota ihmiskehon loistavaa torjuntakeinoa  jättääksesi minut huomiotta.

Vierailija
8/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin kävin just Prismassa PMS-turvotuksissani ja naama norsunvitulla. Meinasi hävettää, kunnes huomasin, että samalta ne kaikki muutkin nauttivat. Ah, kollektiivinen vitutus <3

Vierailija
9/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin kävin just Prismassa PMS-turvotuksissani ja naama norsunvitulla. Meinasi hävettää, kunnes huomasin, että samalta ne kaikki muutkin nauttivat. Ah, kollektiivinen vitutus <3

*näyttivät

Hämmentävää, en edes käytä autocorrectia, vaan kirjoitin koko sanan ihan omin pikku kätösin :D

Vierailija
10/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oo haivainnoinut vastaavaa. Olen tuosta keskivaiheilta ja niin on moni muukin. Ehkä en itsekään ymmärrä sitä että nainen ei tee mitään näyttääkseen naiselliselta mutta ei heitä nyt suurin osa kuitenkaan ole.

Vierailija
11/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun täällä joku tekee arvostelevan aloituksen perusmammoista Prismassa ihmiset esittävät niin tekpyhää että voi hellanlettas kun on kamalaa arvostella muita ihmisiä tuolla tavalla. Sen sijaan bloggaajia arvostellaan häpeilemättä ja heistä tehdyt ketjut ovat erittäin suosittuja. Heistä kyllä puhutaan paskaa ja juorutaan/arvostellaan ihan hyvällä omallatunnolla.

Vitun tekopyhät mätisäkit.

Vierailija
12/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuta pois Suomesta. Tule käymään Suomessa parin vuoden välein ja olet valmis kyynelsilmin syleilemään jokaista asiakasta vain koska he puhuvat suomea ja kaupoissa on suomalaisia tuotteita ja ostoskärryssäsi on muumimukeja ja tervashampoota jne.

Ei pidä paikkaansa. Olen muuttanut pois Suomesta monta vuotta sitten enkä mene Suomessa mitenkään sekaisin. Oikeastaan jos mulla ei olisi perhettä ja ystäviä Suomessa, en varmaan kävisi Suomessa oleenkaan. Tervashampoot, muumimukit ja suomen kieli eivät nyt ainakaan saa minua Suomessa ollessani mitenkään liikuttumaan. Sori vain.

Ja muuten, kun palaan takaisin kotimaahani, niin menen todellakin kotiin.

Vierailija
13/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpäs se sinulle kuuluu minkä näköisenä minäkin ranskanleipäni käyn hakemassa.

Ranskanleipä on hirveää höttöä jota kenenkään ei pitäisi syödä. Raidat olla ylipainoinen ja siitä huomauttaminen on hyväksyttävää koska tuhlaat verorahoja laiskuuttasi

Vierailija
14/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta - suomalaisten naisten enemmistö vetää joissain asioissa ääripäihin. Pukeutuminen on yksi, käytöstavat toinen: joko överi tai harmaavarpunen, joko räpätäti suunapäänä tai hiljainen ja ujo.

Miksi tässä maassa naiset "karttelevat" sitä muualla yleisintä viisasta ja nättiä keskitietä? Jossa nainen ei ole älyttömän laitettu barbi eikä tosi huolittelematon saunoja, ei rock-rekkalesbo eikä tapetinvärinen nössö, jne.

Vierailija
15/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummalla tavalla ap oli pukeutunut?

Vierailija
16/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymykseni siis on: miksi suomalaisnaisten enemmistö ei ole sovinnaisia tai totunnaisia naisia, vaan tehostaa omaa identiteettiään niin paljon, että se menee johonkin äärimmäisyyteen? 14

Vierailija
17/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Olen muuttanut pois Suomesta monta vuotta sitten enkä mene Suomessa mitenkään sekaisin. Oikeastaan jos mulla ei olisi perhettä ja ystäviä Suomessa, en varmaan kävisi Suomessa oleenkaan. Tervashampoot, muumimukit ja suomen kieli eivät nyt ainakaan saa minua Suomessa ollessani mitenkään liikuttumaan. Sori vain.

No nämähän ovat yksilöllisiä juttuja. Itse käyn 2-3 vuoden välein Suomessa ja olen asunut ulkomailla kohta 30 vuotta. Itsellä tulee jo Helsinki-Vantaan lentokentällä ensimmäinen liikutuksen aalto. Vaikka olen nykyisessä asuinmaassani kotona ja viihdyn hyvin. Suomi on kuitenkin Suomi

Vierailija
18/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisikö meidän kenties omaksua pohjoiskorealainen tyyli? Naisilla siis juhlissa kansallisasu ja arkena ihmisten parissa tummansininen jakkupuku? Olisitko ap sitten tyytyväinen?

Kun sinä nyt kerran siellä Prismassa kävit, huomasitko, joko Kalle ja Sylvi vihdoin olivat ehtineet ostamaan niitä halpoja muovikippoja ja leikkikaluja? Ja olivatko tytär ja vävykin mukana?

Vierailija
19/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi verrata suomalaisia muihin? Me olemme suomalaisia ja meillä on vapaus olla juuri sitä mitä haluamme. Se on se rikkaus, josta pitäisi olla ylpeä. Ei kannattaisi liata omaa pesää...

Vierailija
20/31 |
26.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nämähän ovat yksilöllisiä juttuja. Itse käyn 2-3 vuoden välein Suomessa ja olen asunut ulkomailla kohta 30 vuotta. Itsellä tulee jo Helsinki-Vantaan lentokentällä ensimmäinen liikutuksen aalto. Vaikka olen nykyisessä asuinmaassani kotona ja viihdyn hyvin. Suomi on kuitenkin Suomi <3

Tuon aiemman kirjoittaneen kokemus ulkomailta on 2 yötä ruotsinlaivalla... Ja kuvittelee että Itäkeskus on ulkomailla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan