Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aussit Suomessa

Vierailija
25.06.2016 |

Australialaiset Suomessa kertovat kokemuksistaan:

http://tinyurl.com/jforps9

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinänsä hyvin integroituva mamu-ryhmä.

Se mikä tuossa artikkelissa syletti oli kohta, jossa mainittiin että tytöt reppureissaa maailmalla kun poijjaat reppureissaa vähän erilaisissa ympyröissä.

Ei perkele sanon minä, se että toisella on pallit haarojen välissä pakottaa käytännössä välivuoteen tavalla tai toisella. Ja se joka on palliton, tekee mitä lystää.

Tulis NATO niin päästäisiin tästäkin "miehisyyskoulusta" eroon.

Vierailija
2/2 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aussimies kertoo:

Kun suomalaiset pojat astuvat varusmiespalvelukseen, suomalaiset tytöt lähtevät usein Australiaan reppureissaamaan, poimimaan mangoja ja rakastumaan. Suomen vetovoima on kuluneen stereotypian mukaan maan naiset. Tätä mukailee se, että Helsingin muutamasta sadasta australialaisesta noin 150 on miehiä.

”Olin pitkään ainoa tuntemani australialainen, joka ei tullut tänne naisen perässä”, Collins kertoo.

Aussinainen taas toteaa:

”Tunsin kolme muuta aussityttöä, mutta he ovat kaikki muuttaneet pois. Miehille Suomi on kuin karkkikauppa, sillä naiset täällä ovat paljon itsevarmempia. Heillä on täällä todella hauskaa”

Nainen jatkaa:

Yhdessä asiassa suomalaiset voisivat ottaa oppia australialaisilta:

”He voisivat relata vähän enemmän. Olen nähnyt kolmen nuoren miehen itsemurhaa kymmenen vuoden aikana”, Baker harmittelee.

Ööö...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla