olenko raskaana!?
hei auttakaa! kaikki kommentit olis plussaa ja auttais asiaa. olen -99 tyttö ja minulla on kilpirauhasten vajaatoiminta. sanoin ton siksi koska se vaikuttaa joka asiaan. kuitenkin olen harrastanut seksiä ilman ehkäisyä enemmän kuin kerran, en vaan muista onko sisääni lauettu vai ei kun kerrasta on aikaa.. nykyään seurustelen ja käytän ehkäisyä. mutta silti minulla on ollut nyt kauan aikaa semmonen kutina että saattaisin olla raskaana. menkat on tullu viimeksi jtn 2kk sitten, nyt tosin on jonkinlaista vuotoa mutta minulla ei oo koskaan ollut menkkakipuja joten en usko että se on nyt sitten sitä.. mutta mahaa nipistää ja tuntuu jännältä välillä ihan ku jotku hapot liikkuis alavatsassa tai näin, myös tuntunu siltä että veittellä joku viiltäis, on tuntunu vaikkei mitään vuotoa ole tullutkaan, ja rinnat on arat ja minusta tuntuu että ne on turvonnu enemmän ja että vatsani olisi turvonnut enemmän, väsyttää usein ja hengästyn helpommin ja minua useammin on oksentanut tms ollut paha olo, haluttaa kuitenki kokoajan jotain syödä... apua. toivottavasti joku edes ymmärsi tämän asian. mutta pelottaajännittää ja tarviin apuaaaa! :/ elämäni aikana olen tehnyt 2-3 testiä mutta silti epävarmuusepävarmuus.. pitää varmaan lääkärillä käydä tms.. mutta olisiko mitään mahdollisuutta!?
Kommentit (28)
joo no teen sen huomenna.. huomennapa sitte nähdään miten tehdään.. toivokaa nyt sitte sitä plussaa niin pääsis käymään lääkärillä ja kaikki maholliset testit tehä samalta istumalta.. kiitos taas teille negatiivisille :) mutta joo enköhän ole viisaampi huomenna kun sen tuloksen näkee..
Vierailija kirjoitti:
Vendaze kirjoitti:
Vaikka testi olisi negatiivinen, niin mene lääkäriin! Mm. klamydiassa ja muissa sp-taudeissa on kuvailemiasi oireita. Muista jatkossa, että aina kortsu, kunnes on varmuus että molemmat ovat taudittoma. Joka yhdyntäkerralla ehkäisy, kunnes on valmis kantamaan täyden vastuun toisesta ihmisestä.
Tsemppiä ja voimia, oli tulokset mitä vaan :)
oiii kiitoskiitos!! ja menkkojen siirtyminen saattaa olla sekin kun en ole ottanut aina kilpirauhasen niitä lääkkeitä.. mutta silti.. että se asia on kanssa yksi. mutta kiitos sulle näistä sanoista, ja kortsu on ollut ja tulee aina olemaan ellemme joskus halua lasta :)
Syö sitä thyroksinia jos se on sulle määrätty.
No? Kai tiedät että se testi kannattaa tehdä aamulla?
tein toisella vessakäynnillä.. mutta eka olis ollu parempi. näytti negatiivista mutta lääkärissä käyn silti.. toki tänään loppui se veri vuoto niin saattoi johtua siitäkin.. en tiedä en vois uskoa että kaikki on hyvin.. lääkäriin pitää mennä heti kun kerkiää..
olette kamalia, te negatiiviset ihmiset..
Ööh , kyllä sen testin voi tehdä mökillä . Kaupat ovat auki.... Jos olisi niin että on mökillä perheen kanssa niin varmasti vanhemmat veisi hakemaan testiä jos pyytää ja järjestäisi asiat niin että pääsee lääkäriin jne.