Kaikki kakkuleipuri-ketjut poistuu. Miksi?
Itse on mennyt julkisuuteen ja keskustellaan siitä mitä on julkisuudessa kertonut. Missä sananvapaus?
Kommentit (195)
lol itelles, mikä olet toisia arvvostelemaan, mitä jos suksisit vittuun
Vierailija kirjoitti:
lol itelles, mikä olet toisia arvvostelemaan, mitä jos suksisit vittuun
Oho, onko meillä taas uusi vauvapalstalainen täällä? Opettele lainaamaan nyyppä.
Vierailija kirjoitti:
kyllä on mammojen touhu mennyt sairaaksi
Kyllä sairas aina toisen sairaan tunnistaa.
Se huijari likka ei kestä totuutta!
Joko sillä on ytunnus?
Vierailija kirjoitti:
Siis aikuiset ihmiset. Olette ottaneet hampaisiinne nuoren henkilön, jolla ei ihan selvästi ole kykyä antaa itsestään oikeanlaista kuvaa mediassa tai somessa. Olette kuin pahimmat koulukiusaajat. Hävetkää.
No mut se tyttö vaikuttaa oikeesti iha vajaalta! Menkää ite lukemaan sen ulosantia somessa. Hän itse kuullostaa kiusaajalta.
Onneksi on kohta täysikänen, niin ei voi suojautua alaikäisyydellään.
Onko sillä ne yrittäjäluvat yms jo?
Ei ole (vieläkään) y-tunnusta. Perästä kuuluu.
Tulipa sitten tehtyä viikonloppuna vaatimattomat 17 tilauskakkua.
Pakko olla jotain 4 jääkaappia.
Poistakaa ihmeessä tämäkin keskustelu
Saisko kakkuleipurin seikkailuista jotain tiivistelmää? Mennyt ihan ohi koko juttu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis aikuiset ihmiset. Olette ottaneet hampaisiinne nuoren henkilön, jolla ei ihan selvästi ole kykyä antaa itsestään oikeanlaista kuvaa mediassa tai somessa. Olette kuin pahimmat koulukiusaajat. Hävetkää.
No mut se tyttö vaikuttaa oikeesti iha vajaalta! Menkää ite lukemaan sen ulosantia somessa. Hän itse kuullostaa kiusaajalta.
Onneksi on kohta täysikänen, niin ei voi suojautua alaikäisyydellään.
Onko sillä ne yrittäjäluvat yms jo?
Et sun mielest niinku oikeesti vajaita voi netissä kiusata vai mitähän ihmettä yrität viestiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole (vieläkään) y-tunnusta. Perästä kuuluu.
Joo, älä pidätä pierua.
Kuulemma kunnianloukkausjuttu on kehitteillä näistä palstakurjoitteluista.
Vierailija kirjoitti:
Kuulemma kunnianloukkausjuttu on kehitteillä näistä palstakurjoitteluista.
Kaikin mokomin.
Mitähän tässä nyt on loukattu? Jos henkilö itse on mukana elinkeinoelämässä, ja on kommentoitu ihan hänen itsensä julkisia ulsotulojaan, en näe minkäänlaisiin syytteisiin perusteita.
Rikosilmoituksiahan saa tehdä kuka vaan. Eri asia, että onko niille mitään syytä.
Kuvailit sitten itsesi. Miten sinulla onkin aikaa tällaiselle palstalle? Kaivoit vielä tämän viestiketjun ties monenneltako sivulta ja käytit ehkä vartin tuon naputteluun? Kirjoitusvirheetkin vain luomassa illuusiota kiireisen, työtätekevän ihmisen elämästä?
Aina kun arvostelet muita täällä, arvostelet itseäsi, sillä kirjoitathan sinäkin tänne. Eikö?
LOL :D