Voisitko tutustua ihmiseen jota haukutaan
selän takana ja hänestä puhutaan pahaa? Yksi ihminen jopa vahtii että tuohon haukuttuun ei olla yhteydessä.
Kommentit (25)
Jos paras ystäväni kehen luotan, ja joka on todella sydämellinen, rehellinen, luotettava, ystävällinen ja maailman hyväntahtoisin ihminen sanoo, että eräs tyyppi on ilkeä, pahantahtoinen, epäluotettava: uskoisin. Koska ystäväni ei kadehdi, ei ole mustasukkainen, ja vain kerran on varoittanut eräästä ihmisestä, ja ne asiat, mistä minua varoitettiin piti 110%:sti paikkaansa, uskoisin ystävääni.
Muutoin haluan muodostaa oman mielipiteeni, sillä olen huomannut, että asiat eivät todellakaan ole niin kuin jotkut ihmiset asian kertovat! Etenkin työelämässä! Kateus, huonommuudentinne, ja kilpailu saa aikaan joissakin ihmisissä pikkusieluinen ja alhaisen tarpeen leimata kateuden kohde ikäväksi, hankalaksi ihmiseksi. Leimaamisen todellinen syy on omat ikävät motiivit, kateus ja esim se, että itseä harmittaa että työkaveri on ahkerampi, nopeampi, ja osaavampi kuin itse.
Ehkä en, mutta luoja tietää etten haluaisi olla sellaistenkaan kanssa jotka kokevat aiheelliseksi haukkua toisia selän takana. Melko päiväkotimeininkiä.
Onko se haukkumista, jos varoitetaan: "varo Mirjaa, se ilkeilemällä ja haukkuu selän takana, elä kerro sille mitään luottamuksellista sillä se kertoo ne eteenpäin!"
Teen johtopäätökset ihan itse, sillä perusteella mitä mahdollisia tietoja on molemmilta osapuolilta. Se että on negatiivisten ihmisten joukossa positiivinen, saa aikaa vihamielistä suhtautumista.
Haluisin tutustua ISIS teloittaja "bulldozeriin". Uskon, että hekin ovat hyviä tyyppejä jos ovat tuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Toki. Haluan muodostaa mielipiteeni itse.
Tämä ei tarkoita, että automaattisesti menisin hänen puolelleen.
Ei vittu näitä akkojen lässytyksiä. :DD Kyllä tosielämän valinnat ja korupuheet ovat aina niin räikeässä ristiriidassa keskenään, että ei tässä voi kuin nauraa. Haluaisit ehkä olla sellainen ihminen, joka omat mielipiteensä itse muodostaisi, mutta et huijaa ketään täällä netissä, kun kirjoittelet moisia haaveiluja. Olet oikeasti ihan yhtä pinnallinen ja epävarma kuin me kaikki muutkin, etkä halua tutustua ihmiseen, joka on jo muiden mielestä "epäkelpo".
Mä en haluaisi tutustua sellaiseen, joka ei muodosta omaa mielipidettään tutustumalla toiseen. Itse olen aina ollut aitojen ihmisten puolella. Mulla on jokin intuitio jolla näen kuka on hyvä ja kuka on paha. Olen kannustanut töissäni ihmisiä, jotka ovatkin saaneet myyntiinsä nostetta. Itsehän he ovat työnsä tehneet, mutta väitän että hyvät puheeni heistä ovat lisänneet nostetta. Ja mä olen kuitenkin se, jota ei aina kohdella kivasti. Paitsi tietysti nämä joita olen tsempannut, koska olen nähnyt heissä ainesta. Olen laittanut hyvän kiertämään. En tiedä vieläkään tietääkö sitä kukaan.
Ei sitä kaikki hauku. Joku tollo kiusaaja ilmeisesti haukkuu ja kyttää. Sill kyttääjällä ne ongelmat on ja sen kanssa en haluais olla tekemisissä. En halua olla tekemisissä pahansuopaisen ihmisen kanssa. Ottaisin itse selvää siitä ketä haukutaan, jos mua hän kiinnostaisi.
Ikävää sellainen panettelu. Usein ne on kai kilttejä ihmisiä keitä panetellaan ja puhutaan pahaa?
Kun menin uudelle työpaikalle, erään ihmisen kerrottiin olevan mm. "kaikkitietävä", "täynnä itseään" ja "rasittava kälättäjä" jo ennen kuin olin edes nähnyt häntä. Yllättäen pidin tästä ihmisestä kovasti, hän oli todella älykäs ja hauska ja viihdyin hänen seurassaan harvinaisen hyvin.
Mä otan ihmiset ihmisenä ja haukkujat haukkujina.
Esim naapurustoon muutti prosenttijengiläinen perheineen. Hän on mukava ja kiva asukas. Hemmetin ahkera yhteisöllisesti ja lempeä ja touhuava isä.
Ihan toista puhuu media ja palstalaiset.
Vierailija kirjoitti:
Kun menin uudelle työpaikalle, erään ihmisen kerrottiin olevan mm. "kaikkitietävä", "täynnä itseään" ja "rasittava kälättäjä" jo ennen kuin olin edes nähnyt häntä. Yllättäen pidin tästä ihmisestä kovasti, hän oli todella älykäs ja hauska ja viihdyin hänen seurassaan harvinaisen hyvin.
Minulla kävi myös samoin; kirjoituksesi olisi voinut olla kuin suoraan omasta elämästäni. Nämä varoittajat olivatkin sitten itse työpaikan ikivalittajia, negatiivisia, kateellisia ja hyvin mustasukkaisia "sisäpiiristään" jotka koostuivat keskinäisestä täysin vailla itsekritiikkiä olevasta kehukerhosta ja muiden alentamiskerhosta. Ne ketkä eivät kuuluneet tähän samaan klikkiin olivat automaattisesti huonoja työntekijöitä vaikka olisivat olleet sata kertaa ahkerampia ja osaavampia työntekijöitä (ihan tilastollisestikin esim tehdyn työmäärän ja asiakaspalautteen mukaan).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ei tarkoita, että automaattisesti menisin hänen puolelleen.Ei vittu näitä akkojen lässytyksiä. :DD Kyllä tosielämän valinnat ja korupuheet ovat aina niin räikeässä ristiriidassa keskenään, että ei tässä voi kuin nauraa. Haluaisit ehkä olla sellainen ihminen, joka omat mielipiteensä itse muodostaisi, mutta et huijaa ketään täällä netissä, kun kirjoittelet moisia haaveiluja. Olet oikeasti ihan yhtä pinnallinen ja epävarma kuin me kaikki muutkin, etkä halua tutustua ihmiseen, joka on jo muiden mielestä "epäkelpo".
Se on se nykyajan teinimentaliteetti varsinkin, josta ei päästä eroon nelikymppisenäkään. Iso häviö ihmiselle itselleen. Muut kyllä pärjää.
Ei kaikista ole kuten ei aloittajastakaan. Massan mukaan ja sitä rataa.
Ihmiset ovat laumaeläimiä ja eivät varmasti halua tutustua sellaiseen "epäihmiseen", päinvastoin kiertävät mahdollisimman kaukaa. Nähty on......
Vierailija kirjoitti:
selän takana ja hänestä puhutaan pahaa? Yksi ihminen jopa vahtii että tuohon haukuttuun ei olla yhteydessä.
Samaa mieltä kuin 8, kaunista puhetta, mutta tosielämässä ei toteudu koskaan. Ketään ei todellakaan kiinnosta "muodostaa omaa mielipidettä".
Oletko ap täyttänyt vielä 10.v?
Muistuu niin mieleen kun lapsuudessa saattoi olla tuon tapaista tyttöjen välillä.
Mukavaa kesän jatkoa!
Haukkuminenhan on usein vallankäyttöä. Minua arveluttaa ne haukkujat itse asiassa.
Tämä ei tarkoita, että automaattisesti menisin hänen puolelleen.