Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen säälittävä, en pääse tavoitteisiini vaan istun vaan netissä

Vierailija
25.06.2016 |

Koko eilispäivä meni koneella. Olen muuttamassa ja sen kanssa on jo kiire, mutta en saa kammettua itseäni toimeen. Mikä auttaisi? :(

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama mutta opiskelujen kanssa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla voi olla nettiriippuvuus. Kuvittele, että sinun pitäisi todistella aikaansaavuttamistasi jollekin.

Vierailija
4/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet itsellesi järkevän nettiajan. Esim. nettailet joka päivä klo 19-20 etkä koskaan muulloin. Sunnuntain voit pitää palstapäivänä, jolloin voit nettailla 24h.

Vierailija
5/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on itse asiassa todella yksinkertainen asia ratkaista.

1. Päätä, mitä haluat tehdä. Selvitä itsellesi, miksi olet tekemässä sen.

2. Laadi yksinkertainen suunnitelma, miten aiot asian tehdä. Pilko asia pienempiin osiin, päätä koska aloitat, varaa aikaa, kerää tarvittavat työkalut. Luo itsellesi mielikuva siitä, miten olet tekemässä asiaa kaikista ikävistä ajatuksista ja tuntemuksista huolimatta.

3. Aloita tekeminen ja anna sille kaikki huomiosi.

4. Kun tunnet mieliteon lopettaa asian tekemisen ja mennä sen sijaan koneelle, älä toimi tuon mieliteon mukaisesti. Pysähdy hengittämään muutaman kerran, tunne mieliteko kehossasi ja mielessäsi, nimeä se ("Minulla on nyt tosi voimakas halu mennä AV:lle provoilemaan") ja anna sen sitten olla. Hengittele rauhassa. Tämä mieliteko menee tsestään ohi n. 20 minuutissa, mutta sinun ei tarvitse odottaa niin kauan. Voit jatkaa työskentelyäsi mieliteosta huolimatta.

5. Kun saat asiat valmiiksi, nauti saavutuksen kokemuksestasi. Anna onnistumisen upota luihin ja ytimiin.

Siinä se. Kysy, jos sinulla on lisäkysymyksiä.

Vierailija
6/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on itse asiassa todella yksinkertainen asia ratkaista.

1. Päätä, mitä haluat tehdä. Selvitä itsellesi, miksi olet tekemässä sen.

2. Laadi yksinkertainen suunnitelma, miten aiot asian tehdä. Pilko asia pienempiin osiin, päätä koska aloitat, varaa aikaa, kerää tarvittavat työkalut. Luo itsellesi mielikuva siitä, miten olet tekemässä asiaa kaikista ikävistä ajatuksista ja tuntemuksista huolimatta.

3. Aloita tekeminen ja anna sille kaikki huomiosi.

4. Kun tunnet mieliteon lopettaa asian tekemisen ja mennä sen sijaan koneelle, älä toimi tuon mieliteon mukaisesti. Pysähdy hengittämään muutaman kerran, tunne mieliteko kehossasi ja mielessäsi, nimeä se ("Minulla on nyt tosi voimakas halu mennä AV:lle provoilemaan") ja anna sen sitten olla. Hengittele rauhassa. Tämä mieliteko menee tsestään ohi n. 20 minuutissa, mutta sinun ei tarvitse odottaa niin kauan. Voit jatkaa työskentelyäsi mieliteosta huolimatta.

5. Kun saat asiat valmiiksi, nauti saavutuksen kokemuksestasi. Anna onnistumisen upota luihin ja ytimiin.

Siinä se. Kysy, jos sinulla on lisäkysymyksiä.

Kiitos kattavasta ohjeesta! :) Kokeilen tuota. ap

Vierailija
7/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistaako muutossa sinua jokin? Itse nimittäin välttelen todella monia tärkeitä asioita, niiden hoitamista, koska minua ahdistaa niihin sisältyvät asiat. Osaan nimetä ahdistuksen aiheuttajat, mutta toistaiseksi sekään ei ole auttanut, ahdistus on vain niin voimakasta.

Vierailija
8/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ahdistaako muutossa sinua jokin? Itse nimittäin välttelen todella monia tärkeitä asioita, niiden hoitamista, koska minua ahdistaa niihin sisältyvät asiat. Osaan nimetä ahdistuksen aiheuttajat, mutta toistaiseksi sekään ei ole auttanut, ahdistus on vain niin voimakasta.

Eivät ne ahdistustekijät ole mihinkään menossa. Jos odotat ahdistukset poistumista, ennen kuin teet jotakin, saat odottaa lopun ikääsi. Paljon hedelmällisempää on harjoitella työskentelemistä ahdistusajatuksista huolimatta. Muista, että pahin asia, mitä ajatukset ja tunteet voivat sinulle tehdä, on saada sinut tietoiseksi niistä. Se ei ole vaarallista, eivätkä ne voi oikeasti estää sinua toimimasta. -5

Vierailija
9/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutto ahdistaa kyllä. Viesteistänne tsemppaantuneena sain kyllä tunnin tehtyä hommaa :)

Vierailija
10/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 siis ap

Vierailija
11/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutto ahdistaa kyllä. Viesteistänne tsemppaantuneena sain kyllä tunnin tehtyä hommaa :)

Mahtava juttu! Muista nyt tuo vitoskohta ja ota onnistumisestasi kaikki irti. Tunne se oikein kehossasi. Ammenna siitä energiaa tehdä vaikka toinenkin tunti hommia. -5

Vierailija
12/12 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtava juttu! Muista nyt tuo vitoskohta ja ota onnistumisestasi kaikki irti. Tunne se oikein kehossasi. Ammenna siitä energiaa tehdä vaikka toinenkin tunti hommia. -5

Kiitos :)

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kaksi