Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi perhanan ahdistus, liittyy tunneasioihin!

Vierailija
25.06.2016 |

Toivottavasti mies ei palstaile :'D Tunnistaisi heti itsensä ja minut... No, ongelman ydin on se, että tapasin ehkä maailman huonoimpaan ajankohtaan mahdollisesti maailman sopivimman miehen. Emme ole tavanneet livenä, mutta se on tässä edessä. Kuitenkin fiilis on vahva, kyllä sen tietynlaisen tunteen tunnistaa kun osuu kohdalle... Tiedän kokemuksesta. Mutta tosiaan tavataan nyt alkajaisiksi!

Olemme siis molemmat juuri asettuneet eri paikkakunnille ja tällä hetkellä minä rakastan kotiani ja asuinpaikkaani ja mies aikoo asua aina siellä paikkakunnallaan. Ei siinä mitään, tykkään että elämässä tapahtuu enkä yleensä suunnittele jämähtäväni paikoilleni. Nyt kuitenkin ahdistaa aivan suunnattomasti, koska minulla on oma kodinlaittoprojekti täällä, miehen elämä ja sydän siellä, ja väillämme vahva yhteys. Eli tulevaisuudessa se olisin minä, joka muuttaa miehen perässä, tai tulevaisuutta ei olisi. Ei minulle ole ongelma, jos joku mahdollinen muutto on jossain parin vuoden päässä, mutta mies tuntuu hätiköivän nyt liikaa sinne hamaan tulevaan :D Puhuimme kyllä selväksi, että kaikki aikanaan ja aluksi kaukosuhdetta, jos livenäkin nappaa. Silti tuntuu, että miehellä on omat aikataulut kaikelle ja minun täytyisi nyt elellä viimeisiä hetkiäni omassa kodissani ja olla jo puoliksi muuttopuuhissa muualle :D Kamala ahdistus, mutta en voi antaa asian olla, olen todella kiinnostunut hänestä<3

Odottaako kunnon mies kaukosuhteessa vaikkapa 2 vuotta ennen muuttomietteitä? Mielestäni 2 vuotta olisi erittäin passeli ! Ei liian pitkä eikä liian lyhyt aika... Mutta mitä sanoo av-raati?

Niin ja tämä yhteys ei tosiaan ole prinsessaharhaa, vaan mies on sanonut tykkäävänsä ja on alkanut hempeilemään enemmän💘 Ja tosiaan kyllä totta kai tapaamme nyt alkajaisiksi ja katsomme miten homma etenee, mutta kyllä tässä on vahva tunne, että sovimme yhteen myös livenä.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Edellisen ketjun vastaukset ei sulle sekopäälle kelvanneet? Vitun skitso.

Voitteko lopettaa tuon jankkauksen? En tiedä mistä edellisestä ketjusta puhutte, kun en näe kovinkaan todennäköisenä, että joku tuntematon on ennustanut meidän keskustelujamme.

Vierailija
42/47 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

37: Kunpa meillekin voisi käydä noin, mutta ei voi :/ Mies ei aio muuttaa tänne koskaan. Ahdistaa tietää se, ettei tällä kertaa voikaan vain ajatella, että kaikki aikanaan, vaan on jo tiedossa tietyt asiat. Olisitko sinä muuttanut miehesi perässä koskaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä tiedän, että vierailuinho on omassa pääsdäni, totta kai? Mutta jos tiedän, ettei mies muuttaisi tänne koskaan, niin tuskinpa hän minun kaupunkiani rakastaa. Tavallaan en olisi halunnut edes tietää näitä asioita, nyt en voi olla ajattelematta aikojen päähän, mitä jos rakastumme täysillä eivätkä unelmamme kohtaakaan. Joudumme eroamaan siksi, ettemme voi muuttaa yhteen, koska toinen haluu asua siellä ja toinen täällä. Ahdistavaa!

Vierailija
44/47 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

*Haluaa

Vierailija
45/47 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule Ap, olet tainnut tavata narsistin. Kukaan normaali ihminen joka haluaa suhteen toisen kanssa ei ala sanelemaan heti ehtoja tuollaisissa asioissa ja vielä niinkin aikaisessa vaiheessa että ollaan vasta tutustumassa. Mieshän kyykyttää sinua jo nyt ja on saanut sinut tuntemaan että teillä synkkaa oikeasti ja sovitte toisillenne. Sovitteko oikeasti, jos sinun täytyy heti alkaa tekemään siirtosi ja laittamaan elämäsi uusiksi hänen hyväkseen? Missä joustavuus ja aito halu tehdä asioita myös sinun näkökannaltasi ja huomioida myös sinun elämäntilanteesi ja tapailla ja tutustua kunnolla ennen kuin päätetään käytännön asioista kuten asuinpaikan valinnasta.

Etkö jo itse huomaa miten sairasta tuo painostus on?! tyyliin" Olen elämäsi mies, mutta jos et suostu ehtoihini niin et saa minua enkä halua tuhlata aikaani enempää sinuun!!"

Vierailija
46/47 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuule Ap, olet tainnut tavata narsistin. Kukaan normaali ihminen joka haluaa suhteen toisen kanssa ei ala sanelemaan heti ehtoja tuollaisissa asioissa ja vielä niinkin aikaisessa vaiheessa että ollaan vasta tutustumassa. Mieshän kyykyttää sinua jo nyt ja on saanut sinut tuntemaan että teillä synkkaa oikeasti ja sovitte toisillenne. Sovitteko oikeasti, jos sinun täytyy heti alkaa tekemään siirtosi ja laittamaan elämäsi uusiksi hänen hyväkseen? Missä joustavuus ja aito halu tehdä asioita myös sinun näkökannaltasi ja huomioida myös sinun elämäntilanteesi ja tapailla ja tutustua kunnolla ennen kuin päätetään käytännön asioista kuten asuinpaikan valinnasta.

Etkö jo itse huomaa miten sairasta tuo painostus on?! tyyliin" Olen elämäsi mies, mutta jos et suostu ehtoihini niin et saa minua enkä halua tuhlata aikaani enempää sinuun!!"

Voi haukotus :D Kyllä minäkin tiedän, etten tule muuttamaan Rovaniemelle, en Lahteen, en Lappeenrantaan... jne. Ja jos tapaisin miehen sieltä suunnilta, niin varmasti ilmoittaisin, että tulevaisuudessa en aio sitten muuttaa, koska en ikinä sopeutuisi. Lisää jotain näppäriä heittoja?

Vierailija
47/47 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi haukotus :D Kyllä minäkin tiedän, etten tule muuttamaan Rovaniemelle, en Lahteen, en Lappeenrantaan... jne. Ja jos tapaisin miehen sieltä suunnilta, niin varmasti ilmoittaisin, että tulevaisuudessa en aio sitten muuttaa, koska en ikinä sopeutuisi. Lisää jotain näppäriä heittoja?

Et tainnut sitten tajuta koko keskustelun ydintä? No ei se mitään, sattuuhan sitä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme