Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Julkinen riitely

Vierailija
25.06.2016 |

Sain vihdoin sanottua siskolleni, etten tule heidän juhannusjuhliinsa, koska en jaksa kuunnella hänen ja miehensä julkisia riitoja. Julkiriitelevöt pariskunnat ovat ei-toivottua seuraa. He alistavat toiset oman parisuhteensa sairaalle dynamiikalle. Omasta mielestään he ovat vain spontaaneja ihmisiä, joilla on koko tunnerekisteri käytössä. Ja muut ovat kamalia kulissi-ihmisiä. Oikeasti he ovat sukujen ja kaveripiirien kauhuja. Ja riidellään me muutkin, mutta ei jatkuvasti julkisesti.

Sääliksi käy tietysti omien lasteni serkkuja. Mutta en vain jaksa sitä saatanan käninää, jokaikinen kerta. Yliopistoaikoina kaveripiirissämme oli yksi vastaava pariskunta, joka yksinkertaisesti jätettiin pois sosiaalisesta kuviosta. Se riitely oli varmaan osa heidän esileikkiään.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Problem solved?

Teit oikein.

Hyvää jussia!!

AAVE MAMMA

Vierailija
2/3 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kuunnellut eilen koko päivän yhden pariskunnan riitelyä. Lievästi sanottuna hermo meni kaikilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tajusin vasta kuinka paska silloinen parisuhteeni oli, kun kaverini teki ns. ultimatumin. Ei suostunut enää samoihin tilaisuuksiin minun ja ex-mieheni kanssa. Olin tosi loukkaantunut aluksi, mutta saihan se lopulta miettimään asiaa. Ero tuli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kuusi