Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus yksin. Kohtalotovereita?

Vierailija
24.06.2016 |

Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?

Kommentit (383)

Vierailija
161/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25 ja M30, get a room guys! 

N26, Mikkeli 

Kade?

Vierailija
162/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kade, pikemminkin kannustava :D

N26 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu vielä kurjemmalta lukea tuttavien mukavista juhannusjuhlista, On vanhaa paria juhlimassa ja äskettäin tavanneita ja siltä väliltä. Viimeisin kommentti oli elämän parhaasta juhannuksesta. Okei, hyvä hänelle, minulla on surkein ikinä.

Vierailija
164/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mä oon koko ajan luullu et N26 ja m30 visertelee toisilleen mut näköjään se onki N25

Vierailija
165/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis mä oon koko ajan luullu et N26 ja m30 visertelee toisilleen mut näköjään se onki N25

Visertelee 😹😹😹

Vierailija
166/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä juhannuksen viettoa ollenkaan... Ainoa mikä siinä voisi olla kivaa on saunominen ja uiminen järvessä. Mutta ei hyttysille, ei makkaralle, ei ryyppäykselle, ei yöttömälle yölle, ja ylipäätänsä iso ei pakkojuhlimiselle.

Vierailija
167/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26

Osaatko sä viheltää miten kuuluvasti? Oliko sulla siellä Netflix ilta, muistanko oikein, jos niin mitäs katselet?

- m30

Vierailija
168/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksin ulkomailla, kipeenä kaiken lisäksi vaikka töissä olin. Voi kun ois edes kokko, taikoja ja sauna! Ja juhannusherkkuja. Perhettä kova ikävä.

Vierailija
169/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teknisesti ottaen mä en oo yksin, kissa hyörii jossain pihalla ja sisälläkin pörrää kärpänen. Kävin tovi sitten kaverilla vähän grillaamassa mutta loppuilta kissan ja kärpäsen kanssa. Josko saunan lämmittäisi ja juopottelisi sitten yhden siiderin. Huomenna vähän autoremppaa.

M

Vierailija
170/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kohta nukkumaan, uni vapauttaa ankeudesta. Otan tupla-annoksen unilääkettä, en ole syksyn jälkeen kyennyt nukkumaan ilman lääkkeitä. Työn ilo mennyt, ystäviinkään en jaksa pitää yhteyttä. Olen vetäytymässä yksinäisyyteen. Ero on ottanut lujille ja kaikki menetetyt suunnitelmat, joita mies toteuttaa uuden naisen kanssa. Todellisuuteni on rankkaa.

Vierailija
171/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen yksin, eikä valittamista.

Vierailija
172/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo kolmenkimppaa viritellään. N26 tuo browniet ja mä mokkapalat sekä kermavaahdon, N25 tekee päätöksen kumpi oli parempaa. Voittajalle luvassa yllätyspalkinto.

- m30

Vierailija
173/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teknisesti ottaen mä en oo yksin, kissa hyörii jossain pihalla ja sisälläkin pörrää kärpänen. Kävin tovi sitten kaverilla vähän grillaamassa mutta loppuilta kissan ja kärpäsen kanssa. Josko saunan lämmittäisi ja juopottelisi sitten yhden siiderin. Huomenna vähän autoremppaa.

M

Uii mukavaa jussia sinne sulle, kärpäselle ja kissalle!

Vierailija
174/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M

Uii mukavaa jussia sinne sulle, kärpäselle ja kissalle!

Kiitos, samoin sinne kaikille asianosaisille.

M

Vierailija
175/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluusti oon yksin. Kaikki ihmiset on niin kieroja, että oon saanut yliannostuksen.

Vierailija
176/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ainakin täällä on yksinäinen ihminen.

Vierailija
177/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo kolmenkimppaa viritellään. N26 tuo browniet ja mä mokkapalat sekä kermavaahdon, N25 tekee päätöksen kumpi oli parempaa. Voittajalle luvassa yllätyspalkinto.

- m30

Pääseekö enempää porukkaa mukaan?

Vierailija
178/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn kohta nukkumaan, uni vapauttaa ankeudesta. Otan tupla-annoksen unilääkettä, en ole syksyn jälkeen kyennyt nukkumaan ilman lääkkeitä. Työn ilo mennyt, ystäviinkään en jaksa pitää yhteyttä. Olen vetäytymässä yksinäisyyteen. Ero on ottanut lujille ja kaikki menetetyt suunnitelmat, joita mies toteuttaa uuden naisen kanssa. Todellisuuteni on rankkaa.

'

Kuulostaa tutulta valitettavasti. Kauanko teidän erosta on?

ap

Vierailija
179/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pääsee mukaan.

Tässä on ilta mennyt oikein mukavasti kun saanut tähän ketjuun kirjoitella. Vielähän tässä aikaa on ennen sulkeutumista, mut kiitos vaan kaikille.

Onko AP vielä linjoilla, miten siellä mennyt?

- m30

Vierailija
180/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

'

Kuulostaa tutulta valitettavasti. Kauanko teidän erosta on?

ap

Kohta vuosi.