Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus yksin. Kohtalotovereita?

Vierailija
24.06.2016 |

Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?

Kommentit (383)

Vierailija
141/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi yh-isä viettää rauhallista juhannusta. Lapset pitävät saunan jälkeen leffailtaa ja minä luen av-palstaa. Ei ehkä paljon huonommin voisi mennä. :)

Ollaan kuitenkin kaikki iloisina ja reippaina ja selvin päin. Huomenna aamusta leikkipuistoon.

Hyvää ja mukavaa juhannusta kaikille!

Kuulostaa tutulta toiminnalta :)

ap

No just ajattelin samaa. Mukavaltahan se kuulostaa. Voisi olla huonomminkin. Mun lapset jo vähän vanhemmat, heillä oli kai omiakin menoja.

N40

Vierailija
142/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jäin leskeksi viime syksynä. Kevät ja kesä ovat tuntuneet kovin raskailta. Olen yksin mökillä, lapset omissa menoissaan. Koetan oppia löytämään iloa vaikka luonnosta yksikseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kaikista lohduttavista sanoista. Mitä te muut yksin olijat puuhailette?

Nyt on mokkapalapohja uunissa, kunhan se jäähtyy teen sen kuorrutuksen. Huomasin, että kauppa on mennyt jo kiinni, joten jäätelö kyytipojaks jää haaveksi tältä osin. Olis mulla kermavaahtoa, jos haluan kunnon överit vetää mikäli sikäli kun ahdistus (yksinolo) käy liian suureks :P no ei kai.

Kirjaa varmaan lueskelen, netissä olen ja oikeastaan odotan yötä kun yks urheilujuttu pyörähtää käyntiin kello 02:00. Harmi vaan et AV aika hiljanen tänään ja tuo Access denied pännii myös.

Ulkona olis kyllä hyvä ilma, mut yksin tekeminen ei kyl nappaa tänään. Huomenna sitten lenkille.

Mites sulla on mennyt?

- m30

Voi vitsi vaikutat ihan tosi mukavalta tyypiltä ! Hyvää juhannusta :) Mä lähden kohta illanviettoon mutta kotiin kahelta kattoo draftia. Go laine, pulju ja juolevi :)

N21

Vierailija
144/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puumalanmieskin on oikeasti lappeenrannasta.

Minkä ikäinen olet Puumalanmies? :)

N25 ja lpr

No palstan mielestä täysin ikäloppu kurppa 40v.

Pyh, parhaassa iässä!

N25

Vierailija
145/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä yksi yh-isä viettää rauhallista juhannusta. Lapset pitävät saunan jälkeen leffailtaa ja minä luen av-palstaa. Ei ehkä paljon huonommin voisi mennä. :)

Ollaan kuitenkin kaikki iloisina ja reippaina ja selvin päin. Huomenna aamusta leikkipuistoon.

Hyvää ja mukavaa juhannusta kaikille!

Mikäs susta teki yh-isän? Hyvää Juhannusta!

Vierailija
146/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yep yep. Täällä vietetään kanssa yksinäistä juhannusta. Mies päätti viettää kavereidensa kanssa kuulemma koko viikonlopun. Sain kuulla tästä keskiviikkona. Nyt mietin jo sitä, että vittuakos tässä olen kun viettää kaikki juhlapyhät heidän kanssaan mielummin. Mahtavaa. Pikkasen meinaa kyrsiä. Onneksi tässä jo tottunut tuohon, mutta silti iskee joka kerta vasten kasvoja se, että en olekaan hänelle se ensimmäinen elämässä.

Vierailija
147/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26

No hei, kaupassa on niitä käteviä pizzapohjia, joskus niihin sorrun kun laiskattaa *nolostunut*. Mut joo eihän se pizzapohja hirveesti vaadi :P Mozzarella pizzan päällä on kyllä hyvää, yks suosikeista kyllä. Mä laitan yleensä eri kokoonpanoissa kinkku, mozza, ananas, herkkusieni, katkis, sipuli, juusto. En o kyl pitkään aikaan tehny pizzaa, yks päivä tein pitaleipii jonne väliin salaattii, tomattii ja punasipulii, kostukkeeks "tzatzikii". Oli muuten hyvää!

- m30

Vierailija
148/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N26

No hei, kaupassa on niitä käteviä pizzapohjia, joskus niihin sorrun kun laiskattaa *nolostunut*. Mut joo eihän se pizzapohja hirveesti vaadi :P Mozzarella pizzan päällä on kyllä hyvää, yks suosikeista kyllä. Mä laitan yleensä eri kokoonpanoissa kinkku, mozza, ananas, herkkusieni, katkis, sipuli, juusto. En o kyl pitkään aikaan tehny pizzaa, yks päivä tein pitaleipii jonne väliin salaattii, tomattii ja punasipulii, kostukkeeks "tzatzikii". Oli muuten hyvää!

- m30

Onks sussa mitään huonoja puolia kun vaikutat sympaattiselta ja kokkaatkin vielä? :D

N25

Vierailija
149/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

142

Draftia tässä tosiaan odotellaan. Olen nyt parin viime kertana sen kattonu. Ja nyt tulossa ehkä mielenkiintoisin drafti ikinä. Suomalaisten puolesta saa jännittää ja muutenkin ennakoitu siirtoja tapahtuvan.

Hyvää juhannusta myös sulle! :)

- m30

Vierailija
150/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M30,

yleensä laitan kinkkua myös, mut sitä ei nyt ollu. Yksinkertaisuus kaunistaa. Mistä päin olet?

N26 

Vierailija
151/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N26

- m30

Onks sussa mitään huonoja puolia kun vaikutat sympaattiselta ja kokkaatkin vielä? :D

N25

En osaa napsuttaa vasemmalla kädellä enkä viheltää kuuluvasti sormien avulla. Muuten olen täydellinen, not :P Mitkä sun hyvät puolet sit on? ;)

- m30

Vierailija
152/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

142

Draftia tässä tosiaan odotellaan. Olen nyt parin viime kertana sen kattonu. Ja nyt tulossa ehkä mielenkiintoisin drafti ikinä. Suomalaisten puolesta saa jännittää ja muutenkin ennakoitu siirtoja tapahtuvan.

- m30

Niimpä! Tuomo Ruutukin sanoi jossain että voi olla pelkkää bluffia tuo Matthewsin ylivoima suhteessa Laineeseen. Siis että ei silti voi tietää kummin päin ne menee. Vaikka luultavasti silti Matthews 1. Eikä sitä tiedä vaikka Pulju kiris toiseksi. Kääks jännittävää! Mulla riittäis juttua tästä aiheesta :'D

N21

Vierailija
153/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo hei ei onnistu multakaan tuo vislaus! :D

Oon vaan tosi hyvää seuraa ;) ja jussina yksin hah.

N25

Vierailija
154/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N26

Tampereelta 1½ h junalla ilmansuuntaan X. Mistäs neiti?

- m(ysteeri)30

Vierailija
155/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietän myös yksin juhannusta. Toisaalta hyvä niin, koska en kaipaa mitään kivirekeä (miestä) elämääni.

t. Kaupungin vankina

Vierailija
156/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo ukkoa, ei edes exää, ei myöskään mukuloita. Omassa erinomaisessa seurassa oon kuten useimpina juhannuksina sitten lapsuuden. Ensimmäinen yksinäinen juhannus kaupungissa tenttiin lukien oli aika katkera kokemus, mutta kyllä siihen on ehtinyt vuosikymmenten aikana tottua.

Vierailija
157/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

142

- m30

Niimpä! Tuomo Ruutukin sanoi jossain että voi olla pelkkää bluffia tuo Matthewsin ylivoima suhteessa Laineeseen. Siis että ei silti voi tietää kummin päin ne menee. Vaikka luultavasti silti Matthews 1. Eikä sitä tiedä vaikka Pulju kiris toiseksi. Kääks jännittävää! Mulla riittäis juttua tästä aiheesta :'D

N21

Pidän Matthewsia 100 % varmuudella 1. varauksena. Mutta sitten menee jännäks. Onko Laine, onko Pulju? Mitä tapahtuu CBJ varausvuorolle numero 3, siitä on paljon ollut spekulaatiota. Myös EDM (4.) vuoro saattaa olla kaupan. Uskon kuitenkin Laineen ja Puljun menevän vuoroilla 2-3, mutta mihin! Entä minne menee Juolevi... No onneks reilu 5 tuntii enää.

- m30

Vierailija
158/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä vietetään eronneena juhannusta kaksin lapsen kanssa. Päivällä puistoiltiin, huomisesta ohjelmasta ei vielä tiedä. Äsken tuli mustikkapiirakka uunista ja nyt siellä paistuu grillimakkarat. Pari lasillista valkkaria ajattelin nauttia iltani iloksi kun lapsi mennyt nukkumaan. Tavallaan ihan ok näinkin, mutta olishan sitä joskus kiva viettää juhannusta aikuisseurassa ja muualla kuin kotona :)

N43

Vierailija
159/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25

Voidaan perustaa Onnettomien vislaajien kerho, koskas aletaan harjottelee, että ens kesänä voidaan vislata sä raksamiehille ja paidattomilla asfalttiuroille, mä voin sit... no vaikka lokeille.

- m30

Vierailija
160/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N25 ja M30, get a room guys! 

N26, Mikkeli