Juhannus yksin. Kohtalotovereita?
Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?
Kommentit (383)
Minä jäin leskeksi viime syksynä. Kevät ja kesä ovat tuntuneet kovin raskailta. Olen yksin mökillä, lapset omissa menoissaan. Koetan oppia löytämään iloa vaikka luonnosta yksikseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikista lohduttavista sanoista. Mitä te muut yksin olijat puuhailette?
Nyt on mokkapalapohja uunissa, kunhan se jäähtyy teen sen kuorrutuksen. Huomasin, että kauppa on mennyt jo kiinni, joten jäätelö kyytipojaks jää haaveksi tältä osin. Olis mulla kermavaahtoa, jos haluan kunnon överit vetää mikäli sikäli kun ahdistus (yksinolo) käy liian suureks :P no ei kai.
Kirjaa varmaan lueskelen, netissä olen ja oikeastaan odotan yötä kun yks urheilujuttu pyörähtää käyntiin kello 02:00. Harmi vaan et AV aika hiljanen tänään ja tuo Access denied pännii myös.
Ulkona olis kyllä hyvä ilma, mut yksin tekeminen ei kyl nappaa tänään. Huomenna sitten lenkille.
Mites sulla on mennyt?
- m30
Voi vitsi vaikutat ihan tosi mukavalta tyypiltä ! Hyvää juhannusta :) Mä lähden kohta illanviettoon mutta kotiin kahelta kattoo draftia. Go laine, pulju ja juolevi :)
N21
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumalanmieskin on oikeasti lappeenrannasta.
Minkä ikäinen olet Puumalanmies? :)
N25 ja lprNo palstan mielestä täysin ikäloppu kurppa 40v.
Pyh, parhaassa iässä!
N25
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi yh-isä viettää rauhallista juhannusta. Lapset pitävät saunan jälkeen leffailtaa ja minä luen av-palstaa. Ei ehkä paljon huonommin voisi mennä. :)
Ollaan kuitenkin kaikki iloisina ja reippaina ja selvin päin. Huomenna aamusta leikkipuistoon.
Hyvää ja mukavaa juhannusta kaikille!
Mikäs susta teki yh-isän? Hyvää Juhannusta!
Yep yep. Täällä vietetään kanssa yksinäistä juhannusta. Mies päätti viettää kavereidensa kanssa kuulemma koko viikonlopun. Sain kuulla tästä keskiviikkona. Nyt mietin jo sitä, että vittuakos tässä olen kun viettää kaikki juhlapyhät heidän kanssaan mielummin. Mahtavaa. Pikkasen meinaa kyrsiä. Onneksi tässä jo tottunut tuohon, mutta silti iskee joka kerta vasten kasvoja se, että en olekaan hänelle se ensimmäinen elämässä.
N26
No hei, kaupassa on niitä käteviä pizzapohjia, joskus niihin sorrun kun laiskattaa *nolostunut*. Mut joo eihän se pizzapohja hirveesti vaadi :P Mozzarella pizzan päällä on kyllä hyvää, yks suosikeista kyllä. Mä laitan yleensä eri kokoonpanoissa kinkku, mozza, ananas, herkkusieni, katkis, sipuli, juusto. En o kyl pitkään aikaan tehny pizzaa, yks päivä tein pitaleipii jonne väliin salaattii, tomattii ja punasipulii, kostukkeeks "tzatzikii". Oli muuten hyvää!
- m30
Vierailija kirjoitti:
N26
No hei, kaupassa on niitä käteviä pizzapohjia, joskus niihin sorrun kun laiskattaa *nolostunut*. Mut joo eihän se pizzapohja hirveesti vaadi :P Mozzarella pizzan päällä on kyllä hyvää, yks suosikeista kyllä. Mä laitan yleensä eri kokoonpanoissa kinkku, mozza, ananas, herkkusieni, katkis, sipuli, juusto. En o kyl pitkään aikaan tehny pizzaa, yks päivä tein pitaleipii jonne väliin salaattii, tomattii ja punasipulii, kostukkeeks "tzatzikii". Oli muuten hyvää!
- m30
Onks sussa mitään huonoja puolia kun vaikutat sympaattiselta ja kokkaatkin vielä? :D
N25
142
Draftia tässä tosiaan odotellaan. Olen nyt parin viime kertana sen kattonu. Ja nyt tulossa ehkä mielenkiintoisin drafti ikinä. Suomalaisten puolesta saa jännittää ja muutenkin ennakoitu siirtoja tapahtuvan.
Hyvää juhannusta myös sulle! :)
- m30
M30,
yleensä laitan kinkkua myös, mut sitä ei nyt ollu. Yksinkertaisuus kaunistaa. Mistä päin olet?
N26
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N26
- m30
Onks sussa mitään huonoja puolia kun vaikutat sympaattiselta ja kokkaatkin vielä? :D
N25
En osaa napsuttaa vasemmalla kädellä enkä viheltää kuuluvasti sormien avulla. Muuten olen täydellinen, not :P Mitkä sun hyvät puolet sit on? ;)
- m30
Vierailija kirjoitti:
142
Draftia tässä tosiaan odotellaan. Olen nyt parin viime kertana sen kattonu. Ja nyt tulossa ehkä mielenkiintoisin drafti ikinä. Suomalaisten puolesta saa jännittää ja muutenkin ennakoitu siirtoja tapahtuvan.
- m30
Niimpä! Tuomo Ruutukin sanoi jossain että voi olla pelkkää bluffia tuo Matthewsin ylivoima suhteessa Laineeseen. Siis että ei silti voi tietää kummin päin ne menee. Vaikka luultavasti silti Matthews 1. Eikä sitä tiedä vaikka Pulju kiris toiseksi. Kääks jännittävää! Mulla riittäis juttua tästä aiheesta :'D
N21
Joo hei ei onnistu multakaan tuo vislaus! :D
Oon vaan tosi hyvää seuraa ;) ja jussina yksin hah.
N25
N26
Tampereelta 1½ h junalla ilmansuuntaan X. Mistäs neiti?
- m(ysteeri)30
Vietän myös yksin juhannusta. Toisaalta hyvä niin, koska en kaipaa mitään kivirekeä (miestä) elämääni.
t. Kaupungin vankina
Ei oo ukkoa, ei edes exää, ei myöskään mukuloita. Omassa erinomaisessa seurassa oon kuten useimpina juhannuksina sitten lapsuuden. Ensimmäinen yksinäinen juhannus kaupungissa tenttiin lukien oli aika katkera kokemus, mutta kyllä siihen on ehtinyt vuosikymmenten aikana tottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
142
- m30
Niimpä! Tuomo Ruutukin sanoi jossain että voi olla pelkkää bluffia tuo Matthewsin ylivoima suhteessa Laineeseen. Siis että ei silti voi tietää kummin päin ne menee. Vaikka luultavasti silti Matthews 1. Eikä sitä tiedä vaikka Pulju kiris toiseksi. Kääks jännittävää! Mulla riittäis juttua tästä aiheesta :'D
N21
Pidän Matthewsia 100 % varmuudella 1. varauksena. Mutta sitten menee jännäks. Onko Laine, onko Pulju? Mitä tapahtuu CBJ varausvuorolle numero 3, siitä on paljon ollut spekulaatiota. Myös EDM (4.) vuoro saattaa olla kaupan. Uskon kuitenkin Laineen ja Puljun menevän vuoroilla 2-3, mutta mihin! Entä minne menee Juolevi... No onneks reilu 5 tuntii enää.
- m30
Täällä vietetään eronneena juhannusta kaksin lapsen kanssa. Päivällä puistoiltiin, huomisesta ohjelmasta ei vielä tiedä. Äsken tuli mustikkapiirakka uunista ja nyt siellä paistuu grillimakkarat. Pari lasillista valkkaria ajattelin nauttia iltani iloksi kun lapsi mennyt nukkumaan. Tavallaan ihan ok näinkin, mutta olishan sitä joskus kiva viettää juhannusta aikuisseurassa ja muualla kuin kotona :)
N43
N25
Voidaan perustaa Onnettomien vislaajien kerho, koskas aletaan harjottelee, että ens kesänä voidaan vislata sä raksamiehille ja paidattomilla asfalttiuroille, mä voin sit... no vaikka lokeille.
- m30
N25 ja M30, get a room guys!
N26, Mikkeli
No just ajattelin samaa. Mukavaltahan se kuulostaa. Voisi olla huonomminkin. Mun lapset jo vähän vanhemmat, heillä oli kai omiakin menoja.
N40