Juhannus yksin. Kohtalotovereita?
Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?
Kommentit (383)
Oli minut kutsuttu mökille kahden pariskunnan luo. Eipä nyt tuore-eronneena kiinnosta lähteä,vaikka hyvää he tarkoittivatkin.Tulee vaan liikaa muistoja menneiltä vuosilta ja toisaalta tässä saumassa ei ole voimavaroja katsella parien yhteisiä eleitä ja kuunnella ketään. Olisin siis henkisesti yksin kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puumalanmieskin on oikeasti lappeenrannasta.
Minkä ikäinen olet Puumalanmies? :)
N25 ja lpr
No palstan mielestä täysin ikäloppu kurppa 40v.
Tervetuloa meille jos Kuusamossa
Saunaa ja uintia
Kahdestaan ollaan miehen kanssa, sekaan sopii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taitaa olla ero siinä, että onko itse valinnut olla yksin vai ei. Musta olisi tavallisesti ihanaa olla yksin, rauhassa, lukea vaikka, ja salillakin olisi tyhjää. Mutta kun nyt se mies jätti, niin tuntuu vaan aika paljon pahemmalta :(
(Olen siis se, jonka mies jätti jokunen tunti sitten...)
Juuri näin, hyvin tiivistetty. Tsemppiä sulle!
Mun tilanne on se, että lapseni ovat isänsä kanssa meidän yhteisen ystäväperheen kanssa ja minun tilallani on miehen uusi vaimo. Siinä on jonkin verran sulateltavaa.
ap
Minä en anna ex-miehen naisystävien tavata meidän lapsia ollenkaan enkä tulevan vaimon. Mieluummin olen yksinhuoltaja 24/7. Ja tulevaisuudessa haluaisin toki parisuhteen mutta mikään perheenrikkoja ei minun lapsia tapaa vaikka vapaailtoja silloin saisin. Onneksi ei ole ihan pienistä lapsista kyse vaan se 12 v lähenee että ei tarvitsekaan mennä sinne. Kurja sinun tilanne, olisin hajalla sijassasi. Tsemppiä!
Vaikka lasteni isä on toiminut törkeästi; pettänyt ja jättänyt yms, en voi silti kieltää lapsiltani läheistä kiintymyssuhdetta heidän isänsä kanssa. Koen, että jos lasten isä on halukas yhteishuoltajuuteen, on minulla lasten äitinä velvollisuus lasteni hyvinvoinnin kannalta hyväksyä se. En haluaisi lasteni olevan tekemisissä uuden vaimon kanssa mutta eihän minulla ole valtaa päättää asiasta.
Mitä enemmän yritän kontrolloida lasteni elämää heidän isänsä kanssaan, sitä suurempi vaara on, että itse katkeroidun elämässäni. Koen tärkeämmäksi ja rakentavammaksi toipua erosta ja rakentaa omasta ja lasteni elämästäni onnellinen.
Toivon kaikkea hyvää sinullekin uudessa elämänvaiheessasi!!
ap
Ap, kuulostat henkilöltä, jolla on järki päässä ja sydän paikallaan. Juhannukseksi olkoon yhtä hyvä, kuin sinäkin olet :-).
25
Oi kiitos 25 :), kyyneleet tuli silmiin kauniista sanoistasi
ap
Vierailija kirjoitti:
Oli minut kutsuttu mökille kahden pariskunnan luo. Eipä nyt tuore-eronneena kiinnosta lähteä,vaikka hyvää he tarkoittivatkin.Tulee vaan liikaa muistoja menneiltä vuosilta ja toisaalta tässä saumassa ei ole voimavaroja katsella parien yhteisiä eleitä ja kuunnella ketään. Olisin siis henkisesti yksin kuitenkin.
Ymmärrän sinua täysin :)
ap
Lähtisin varmaan johki humputtelee jos mulla ois auto. Nyt tyydyn pizzaan ja brownieihin - kuten varmaan tullu jo selväksi :D
N26
Vietän yksin juhannuksen, koska kaveri sairastui ja emme mene mökille. Vituttaa. Muita kavereita ei siis ole. :)
t14
Vierailija kirjoitti:
Tervetuloa meille jos Kuusamossa
Saunaa ja uintia
Kahdestaan ollaan miehen kanssa, sekaan sopii
Kimppakivaa tiedossa?
Mukava kuulla et on muitakin yksin,me ollaan ihan perheen kesken,siis yksin vaikka on lapset ja puoliso. Meillä meni suunnitelmat uusiksi kun ei oltukkaan tervetullut toisten kavereiden juhannuksen viettoon...
N26
Mitä laitoit pizza päälle, teitkö itse pohjan?
Kiitti brownieohjeesta kuka sen laittoikaan :)
- m30
Vierailija kirjoitti:
Mukava kuulla et on muitakin yksin,me ollaan ihan perheen kesken,siis yksin vaikka on lapset ja puoliso. Meillä meni suunnitelmat uusiksi kun ei oltukkaan tervetullut toisten kavereiden juhannuksen viettoon...
No joo, ei oikein tähän ketjuun kuulu.Kun kirjoitetaan "me", ei ole tietoakaan yksinäisyydestä.
Täällä yksinäinen pari kymppinen sinkkunainen! Ystävän kanssa sovitut menot peruuntuivat joten juhannus menee kotisohvalla telkkua katsellen. Ehkä sitten ensi vuonna pääsisi :)
Hah,kyllä on kun mies juo koko ajan...
Hyvää Juhannusta kuiteskin kaikille miten vietättekin :)
Täällä yksi yh-isä viettää rauhallista juhannusta. Lapset pitävät saunan jälkeen leffailtaa ja minä luen av-palstaa. Ei ehkä paljon huonommin voisi mennä. :)
Ollaan kuitenkin kaikki iloisina ja reippaina ja selvin päin. Huomenna aamusta leikkipuistoon.
Hyvää ja mukavaa juhannusta kaikille!
M30,
tein pohjan ite (haloo!) ja laitoin päälle tomaattipyrettä, ananaspaloja ja mozzarellaraastetta; Margherita-pizza siis :) Minä laitoin brownieohjeen.
N26
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi yh-isä viettää rauhallista juhannusta. Lapset pitävät saunan jälkeen leffailtaa ja minä luen av-palstaa. Ei ehkä paljon huonommin voisi mennä. :)
Ollaan kuitenkin kaikki iloisina ja reippaina ja selvin päin. Huomenna aamusta leikkipuistoon.
Hyvää ja mukavaa juhannusta kaikille!
Kuulostaa tutulta toiminnalta :)
ap
Itsellä oli suunnitelmissa mennä kaverin mökille, mutta suunnitelmat peruuntui kun kaveri tuli kipeäksi ja nyt itselläkin kipeä olo.. Koko juhannus meneekin varmaan oloa parannellessa. Muita jotka on samassa tilanteessa/suunnitelmat peruuntuneet tai mitä ikinä niin tulkaa ihmeessä puhumaan, juttuseura ei olisi pahitteeksi! (Plussaa, jos olet vielä pk-seudulta :)) tyttohelsinki@hotmail.com
t19
Vierailija kirjoitti:
Olen pahoillani nro 53 sun tämän päivän tapahtumista. :(
Joku tuossa kirjoitteli että eihän siinä ole mitään noloa viettää juhannusta tai käydä kaupassa yksin juhlapyhinä. No kuule kyllä siinä nyt vain on varsinkin jos ei ole yksin omasta halusta. Kaupassa käymisen nolous on toki vaan omassa päässä. Mutta kyllä mä myös tunnistan itsessäni sen että mieluummin haluan nyhertää kotona kuin lähteä yksin tuonne ihmisten ilmoille.
Ei ole todellista, no nyt ymmärrän miksi jotkut naiset tuijottivat minua tänään Prisma-reissulla, he ajattelivatkin samalla lailla kuin sinä ja kumppanisi, säälivät minua kun vedin yksin vetokoria sen sijaan että olisin työntänyt täyttä ostoskärryä miehen ja muksujen seurassa :D
se joka kommentoi, että yksin kaupassa käymisessä ei ole mitään noloa (ja en kyllä vieläkään suostu häpeämään sitä)
Ap, kuulostat henkilöltä, jolla on järki päässä ja sydän paikallaan. Juhannukseksi olkoon yhtä hyvä, kuin sinäkin olet :-).
25