Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Juhannus yksin. Kohtalotovereita?

Vierailija
24.06.2016 |

Mies jätti minut toissavuonna ja on nyt viettämässä juhannusta lasten kanssa. Kaikki ystävät myös omien perheidensä kanssa. Surullinen olo. Löytyykö täältä kohtalotovereita?

Kommentit (383)

Vierailija
201/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen yksinäinen. Ero pitkästä liitosta syksyllä ja sen jälkeen paro tapailua, jotka loppuivat heti alkuunsa miesten taholta. Ilmeisesti en ole enää kelpaava parisuhteeseen.

Älä lannistu muutamasta miehestä. He eivät olleet sinulle sopivia. Ihmisillä saattaa olla takana huimia määriä treffikumppaneita ja lyhyitä tapailusuhteita ennen kuin vakavampi suhde löytyy.

Vierailija
202/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omakotialueella asumisessa on se hyvä puoli, ettei näe ketään/kenenkään toisen onnea, joka laskis omia fiiliksiä entisestään :D How pathetic am I? Very.

N26 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, mä jo luulin et oot kompastunu siihen imuriin ja lyöny pääs tai jotain. Otithan särkylääkettää, ettei tarvii pääkivusta kärsii ;) Miten pitkä suhde teillä oli ja onko ollut outoa sinkkuna oleminen? Mä olin reilu 10 vuotta parisuhteessa ja nyt tosiaan toista vuotta sinkkuna. Olihan se varsinkin alussa totuttelemista kun ei ole sitä toista siinä vieressä jolle puhua tai jota koskettaa.

- m30

En kompastunut, vein sen lastenhuoneeseen ettei tarvi sitä katsella... 

Otin jo aiemmin päivällä särkylääkettä niin en viitsi enää toista ottaa. Ei niin pahasti vaivaa mutta sen verran ettei siideri maistu.

Meidän olimme yhdessä 15 vuotta joten onhan tässä ollut totuttelemista yksinoloon ja siihen ettei ole kotona ketään kenen kanssa jakaa ajatuksia. Ja toki kosketuksenkin kaipuu kiusaa. En ole törmännyt kehenkään kiinnostavaan mieheen.

Oletko itse tapaillut ketään eron jälkeen?

No en voi sanoa tapailleeni, lähinnä yksi pieni juttu oli. Oltiin molemmat juuri eronneita ja suhde oli lähinnä vain fyysinen (molemmille laastari). Läheisyyden kaipuu on kyllä kova välillä, enkä hirveästi välitä noista yhden illan jutuista. Vaikealta tuntuu myös parisuhteen "etsiminen" tällä hetkellä.

- m30

Vierailija
204/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä hyvähenkisin ketju pitkiin aikoihin AV:lla. Osaamme olla ystävällisiä ja kannustavia toisiamme kohtaan sittenkin! Jatketaan samaan malliin.

Vierailija
205/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on kyllä hyvähenkisin ketju pitkiin aikoihin AV:lla. Osaamme olla ystävällisiä ja kannustavia toisiamme kohtaan sittenkin! Jatketaan samaan malliin.

Samaa mieltä :)

ap

Vierailija
206/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kun joskus vielä löytyisi se oma hanipallero...ei vain taida ikinä löytyä :(

No on ainakin jotain mitä muistella kun on saanut elää parisuhteessa vaikka enää ei saakaan.

Vierailija
207/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AP, mä jo luulin et oot kompastunu siihen imuriin ja lyöny pääs tai jotain. Otithan särkylääkettää, ettei tarvii pääkivusta kärsii ;) Miten pitkä suhde teillä oli ja onko ollut outoa sinkkuna oleminen? Mä olin reilu 10 vuotta parisuhteessa ja nyt tosiaan toista vuotta sinkkuna. Olihan se varsinkin alussa totuttelemista kun ei ole sitä toista siinä vieressä jolle puhua tai jota koskettaa.

- m30

En kompastunut, vein sen lastenhuoneeseen ettei tarvi sitä katsella... 

Otin jo aiemmin päivällä särkylääkettä niin en viitsi enää toista ottaa. Ei niin pahasti vaivaa mutta sen verran ettei siideri maistu.

Meidän olimme yhdessä 15 vuotta joten onhan tässä ollut totuttelemista yksinoloon ja siihen ettei ole kotona ketään kenen kanssa jakaa ajatuksia. Ja toki kosketuksenkin kaipuu kiusaa. En ole törmännyt kehenkään kiinnostavaan mieheen.

Oletko itse tapaillut ketään eron jälkeen?

No en voi sanoa tapailleeni, lähinnä yksi pieni juttu oli. Oltiin molemmat juuri eronneita ja suhde oli lähinnä vain fyysinen (molemmille laastari). Läheisyyden kaipuu on kyllä kova välillä, enkä hirveästi välitä noista yhden illan jutuista. Vaikealta tuntuu myös parisuhteen "etsiminen" tällä hetkellä.

- m30

Joo, ei muakaan noi yhdenillanjutut hotsita

ap

Vierailija
208/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrostalossa asun ja verhot ikkunoissa. Ääniä ei onneks kuulu, pahinta varmaan olis kuunnella jotain kiihkeitä rakastelun ääniä. Ei onneks täällä semmosia kuulu.

- m30

Vierailija
209/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sormihalit teille kaikille vielä illan ratoksi!

https://pbs.twimg.com/media/BMaHjg-CEAADveG.jpg

- m30

Vierailija
210/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa uskoutua tai heittää kevyttä läppää tms., minut tavoittaa osoitteesta saippuavelho@suomi24.fi

Vierailija
211/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkästä seksisuhteesta  jäi halju olo. Toki nykyään ei enää osaa tunnistaa tai luottaa, mitä miehet haluavat suhteelta.  Silloin 10-20v sitten oli täysin selvää, että molemmat oltiin kiinnostuneita ja haluttiin vain toisemme. Nykyiset miehet etsivät jotain täydellistä tai sitten on monia  yhtaikaa. Mieluummin olen kyllä yksin. Pelkkä treffailukin tuntuisi kovin voimia vievältä.

Vierailija
212/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terkut ja tsempit kaikille!

Oon viettänyt tämän päivän ihan itsekseen, omasta toiveestani (reilu viikko ollu niin kiirettä, että huilia kaipasin ja oon saanut). Kävin illalla satamassa pyöräillen jäätelöllä 🍦.

Aika monta tuntia oon täällä av:llä ollut!

N43

Vierailija
213/383 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässähän tää aika on kulunu, av:n ja Netflixin välillä :D

Vierailija
214/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N25

Voidaan perustaa Onnettomien vislaajien kerho, koskas aletaan harjottelee, että ens kesänä voidaan vislata sä raksamiehille ja paidattomilla asfalttiuroille, mä voin sit... no vaikka lokeille.

- m30

Innostuin eilen kattomaan modern familya ja palsta unohtui. Vislaus harjotukset sopii millon vaan. :) Ja hei voin kyl maistella niitä brownieita! ;)

Mitä muuten tykkäsit draftista? Oliko ylläreitä? Itekkin vähän seurailin kun kiinnosti poikien tilanne.

N25

Vierailija
215/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta kaikki

Nyt olisi vielä juhannuspäivä edessä itsekseen. Sää näyttää pilviseltä että sinänsä ei niin paljon harmita tämä kotona kökkiminen.

Mitkäs on tunnelmat muilla?

ap

Vierailija
216/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin yksivuotiaan kanssa juhannuksen. Lapsen isä, jonka kanssa 6kk sitten erottiin oli uuden kihlattunsa kanssa heidän perheen luona juhlimassa. Kehtasi jopa pyytää mukaan...

Vierailija
217/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä alkoi aamu itkulla, niin kova ikävä exää että ei mitään rajaa.

En tiedä mitä keksisi tälle ja huomiselle, eilinen meni sisätiloissa. Ei kiinnostaisi mennä edes pihalle. On niin ikävä!

n35

Vierailija
218/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on kanssa pilvistä, kivempi olla yksin himassa kuin silloin jos olisi hellettä ja auringonpaistetta :)

Meinaan tänään siivoilla vähäsen ja tietysti Netflix...

Mutta en oikeasti ymmärrä teitä joitakin, jotka ette voi pitää valoja päällä siltä varalta että naapurit huomaa teidän olevan himassa juhannuksena?! WTF?

Vierailija
219/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva viettää edes yksi juhannus yksikseen, nyt kaikki juhannukset ym juhlapyhät on lusittu keittiöorjana sekalaiselle seurakunnalle. Kummallista, että juuri juhlapyhinä ihmiset valtaa valtava ruokahalu, mutta samalla "unohtuvat" kaikki alkeellisimmatkin keittiötaidot. Terv. Keittiömarttyyri

Vierailija
220/383 |
25.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N25

Voidaan perustaa Onnettomien vislaajien kerho, koskas aletaan harjottelee, että ens kesänä voidaan vislata sä raksamiehille ja paidattomilla asfalttiuroille, mä voin sit... no vaikka lokeille.

- m30

Innostuin eilen kattomaan modern familya ja palsta unohtui. Vislaus harjotukset sopii millon vaan. :) Ja hei voin kyl maistella niitä brownieita! ;)

Mitä muuten tykkäsit draftista? Oliko ylläreitä? Itekkin vähän seurailin kun kiinnosti poikien tilanne.

N25

Tuli ylläreitä ja oikeastaan suurimmat yllätykset tuli suomalaisten kautta. Puljujärveä ei varattu kolmantena, koska suomalainen ei varannut häntä vaan otti eri pelipaikan kanadalaisen ja yllätys oli myös neljännen suomalaisen varaaminen Floridan aurinkoon. Historiallista noin muutenkin suomi-näkövinkkelistä, viiden korkeimman varauksen joukossa 3 suomalaista!

Oli kyllä hienoa seurattavaa. Hyvä suomalaismenestys ja muutenkin joidenkin pelaajien tarinat sekä tunteet mitä esim. vanhemmissa tuo tilaisuus herättää. Huomasin itsekin hymyileväni usein tuon lähetyksen aikana silkasta muiden onnesta.

- m30