Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naiset, pyrkikääpä tähän ulkonäköön

Vierailija
24.06.2016 |

Kellyllä on ikää 36 vuotta, mutta kuten huomata saattaa, nainen on vielä lähempänä neljääkymppiäkin oikein kaunis, kun pitää huolta ulkonäöstään ja itsestään.

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001207080.html

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi pyrkiä?

Vierailija
22/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isot tissit, liian paksut reidet ja liian lihava muutenkin.

Minunkin mielestä tavallinen tanakka tyllerö. 

Jos tämä on ihanne, niin miksi minä olen malli? 

Eikö malli-sana lähtökohtaisesti tarkoita jotain tavoiteltavaa? Ainoastaan vyötärönympärys olisi sama, mutta epäilen kuvien perusteella sen vääristelyä. Minulla on 62 cm ja ihan varmasti on kapeampi kuin tällä pulskeammalla tyypillä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä pyrin vakaasti näyttämään eineslihapullalta. Näyttää olevan sillä hyllyllä kaupassa poikamiehiä laumoittain.

Ja vielä kun saat saman hajunkin aikaiseksi piereskelemällä, niin olet täydellinen. 

Jos niitä eineslihapullia syö, tulee sama haju luonnostaan.

Vierailija
24/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian isot tissit.

Mietin samaa,miksi jonkun mielestä "täydellinen nainen" olisi mallia Barbie-nukke? :D

Omituinen tavoite pyrkiä näyttämään jutu naiselta,eihän esimerkiksi lantiota saa noin kapeaksi kuin kuvan naisella,jos on luonnostaan päärynämallinen kroppa.Ja tissit tosiaan liian suuret,varsinkin suhteessa muuhun vartaloon.

Mielestäni täydellinen nainen  olisi vartaloltaan tiimalasi  tai sitten siro keijukainen.Ei barbi.

Vierailija
25/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis beibe. Mieluummin tämä kuin fitnesshuorat, jotka tyrkyttävät persettään ilman sen kummempia avuja. Tuossa naisessa sentään on aitoa lämpöä kasvoissa ja olemuksessa.

Vanhempi herrasmies

Vierailija
26/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea olis ollut pyrkiä, kun tuossa iässä olin tukevasti raskaana :)

Ja mitä olisin siitä saanut, jos tuohon olisin pyrkinyt? Nuorena sitä saattoi olla jotain ulkonäkökompleksia, mutta hyvin tuo elämä on kohdellut, vaikka onkin ollut pienet tissit ja ja muutenkin vähän poikamaisen laiha ja kapea kroppa. En minä sillä kropalla ole urallani edennyt, vaan älyllä ja työnteolla.

Vierailija
27/27 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaunis beibe. Mieluummin tämä kuin fitnesshuorat, jotka tyrkyttävät persettään ilman sen kummempia avuja. Tuossa naisessa sentään on aitoa lämpöä kasvoissa ja olemuksessa.

Vanhempi herrasmies

Herrasmies ei huorittele naisia.