Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nuori mies! Mitä ajattelet jos vanhempi nainen katsoo pitkään?

Vierailija
23.06.2016 |

Olen aina pitänyt komeista miehistä, mutta nyt on ikää jo 45 v. Silti en voi olla katsomatta pitkään naapurissani asuvaa hemmetin hyvännäköistä kollia! Mietin että kokeeko hän sen kauhean kiusallisena.... vai oletteko te miehet edes tottuneet siihen, että teitä katsotaan ihaillen?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelisin, että tulis nyt edes juttelemaan jos kerran kiinnostaa.

Vierailija
2/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, ei kiinnosta tippaakaan neljävitoset kiimaiset nartut.

P18

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla kaappihomo. Kolli ja kundi ovat sanoja joita käyttävät bottom homot.

Mutta ei minua ole koskaa haitannut vanhemman naisen tai miehen katse. Imartelee mukavasti.

M28v

Vierailija
4/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen alemman tason mies, joten olen melko varma, että nainen ei katso minua, vaan korkeintaan ihailee selässäni olevaa Kånkenia.

Vierailija
5/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, onko se nopeahko vilkaisu vai sellainen päästä varpaisiin arvioiva tuijotus. Sellaisen koen hyvinkin epämiellyttävänä, varsinkin jos nainen itse ei ole erityisen viehättävä

M21

Vierailija
6/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että mummu on lukenut liikaa puuma aiheisia artikkeleja.

Vierailija
7/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla kaappihomo. Kolli ja kundi ovat sanoja joita käyttävät bottom homot.

Mutta ei minua ole koskaa haitannut vanhemman naisen tai miehen katse. Imartelee mukavasti.

M28v

Juu en käytä!

Vierailija
8/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei kiinnosta mitkään 21+ ikäiset.

M21

Vierailija
9/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et ihastele +45v miehiä?

Vierailija
10/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ikinä tapahtunut, mutta kyllähän se kivalta tuntuisi. Ja olen vielä kiinnostunut vanhemmista naisista.

M25

Vierailija
11/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riippuu siitä, onko se nopeahko vilkaisu vai sellainen päästä varpaisiin arvioiva tuijotus. Sellaisen koen hyvinkin epämiellyttävänä, varsinkin jos nainen itse ei ole erityisen viehättävä

M21

Ihan on sellainen silmiin katsominen ja tervehtiminen, kun olemme naapureita. Mutta katson ehkä kuitenkin hieman liian intensiivisesti hänen komeutensa sokaisemana.... Mutta olen ajatellut, että ehkä häntä katsovat muutkin ja tällainen vanhemman, kohtuullisen hyvännäköisen naisen pitkä katse vain hiukan häntä huvittaa eikä aiheuta mitään traumoja. Ap

Vierailija
12/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt komeista miehistä, mutta nyt on ikää jo 45 v. Silti en voi olla katsomatta pitkään naapurissani asuvaa hemmetin hyvännäköistä kollia! Mietin että kokeeko hän sen kauhean kiusallisena.... vai oletteko te miehet edes tottuneet siihen, että teitä katsotaan ihaillen?

Joo.. aika tottunut olen. Eipä tuolla väliä, ellen itse ole kiinnostunut, ja rupsahtaneet akat eivät kyllä kiinnosta.

Sinkkumies

Vierailija
13/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

</p>

<p>Vierailija kirjoitti:

Joo.. aika tottunut olen. Eipä tuolla väliä, ellen itse ole kiinnostunut, ja rupsahtaneet akat eivät kyllä kiinnosta.

Sinkkumies

On niitä hyvännäköisiä 45v. Naisiakin

Vierailija
14/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä ole käynyt mielessäkään että täti-ihminen katsoisi mua sillä tavalla. Lapsenahan ne mua pitää...eikö?

Vierailija
15/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos se nainen on ruma ja eltaantunut, niin koen lähinnä huvittavana. Jos se on sitten ihan hyvin ikäisekseen säilynyt ja nätti niin sitten se on imartelevaa. Räähkänät ei saa viisaria pystyyn

Vierailija
16/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska pannaan?

Vierailija
17/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi et ihastele +45v miehiä?

No koska ne miehet ihastelevat +13v tyttöjä

Vierailija
18/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin tätä lukiessani, että uskaltavatko naiset katsoa koskaan ihaillen komeita miehiä, vaikka olisivat samanikäisiäkin? Pitääkö olla vasta puuma, että uskaltaa?

Vierailija
19/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nuorimies ja en koe lainkaan kiusallisena sitä, että naiset mittailee katseillaan. Musta se on kiva, että saan olla silmänruokaa naisille. Katselen itsekin mielellään viehättäviä naisia. Ja jos naista todella kiinnostaa, niin toivoisin aloitteellisuutta myös heidänkin puoleltaan. Ei jäisi hommat sitten pelkäksi katseluksi..

Vierailija
20/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorimies ja en koe lainkaan kiusallisena sitä, että naiset mittailee katseillaan. Musta se on kiva, että saan olla silmänruokaa naisille. Katselen itsekin mielellään viehättäviä naisia. Ja jos naista todella kiinnostaa, niin toivoisin aloitteellisuutta myös heidänkin puoleltaan. Ei jäisi hommat sitten pelkäksi katseluksi..

Mutta tässä oli kyseessä ikäerojuttu eli nainen katselee nuorempaa miestä pitkään. Ei kuitenkaan ehkä haluaisi edes tutustua koska ikäeroa on liikaa eli juttu ei olisi muuten realistinen.