Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori mies! Mitä ajattelet jos vanhempi nainen katsoo pitkään?

Vierailija
23.06.2016 |

Olen aina pitänyt komeista miehistä, mutta nyt on ikää jo 45 v. Silti en voi olla katsomatta pitkään naapurissani asuvaa hemmetin hyvännäköistä kollia! Mietin että kokeeko hän sen kauhean kiusallisena.... vai oletteko te miehet edes tottuneet siihen, että teitä katsotaan ihaillen?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyllä ole käynyt mielessäkään että täti-ihminen katsoisi mua sillä tavalla. Lapsenahan ne mua pitää...eikö?

Sorry, ihan yritetään vain olla poliittisesti korrekteja.

Silmät toimii edelleen ja nainen kaipaa edes sielunruokaa.

Vierailija
42/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee peukutukset vähän eri tavalla, kun aloituksesta vaihtaa sukupuolet. Kevyet kaksoisstandardit tässäkin asiassa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu mukavalle. Ihan nuorena se tuntui hieman oudolle, kun silloin omasta mielestä todella vanhat osoittivat kiinnostustaan. 

Vierailija
44/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään katsella hyvännäköisiä miehiä iästä riippumatta, mutta jos katseen kohde on nuorempi kuin minä niin ei siitä sitten enempää. +-10 on max ikäero.

n46

Vierailija
45/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

45-vuotias täti-ihminen saisi himoita ikäisiään setämiehiä - nuorista vanhojen osoittama kiinnostus "siinä mielessä" on lähinnä ällöttävää!

Vierailija
46/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla kaappihomo. Kolli ja kundi ovat sanoja joita käyttävät bottom homot.

Mutta ei minua ole koskaa haitannut vanhemman naisen tai miehen katse. Imartelee mukavasti.

M28v

Uusimpien tutkimusten mukaan harva ihminen on hetero. Heterous on lähinnä kaupungistumisen kultuurin tapa ja päättäjien sääntöjen tulos.

Tuhansia vuosia heterot ovat työstäneet syyllisyydessä vauvoja yhteiskunnalle vaikka moni olisi hyvinkin bi. Homoseksuaalinen suuntautuneisuus on kultuurissa kuitenkin aina tuomittu ja tämähän on päättäjille ollut eduksi sillä heterosuhteissa on sillä tavoin saatu syntyvyys lähelle 100%.

Tutkimukset ovat mesopotomian alueelta tänne päiviin asti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kaksi