Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nuori mies! Mitä ajattelet jos vanhempi nainen katsoo pitkään?

Vierailija
23.06.2016 |

Olen aina pitänyt komeista miehistä, mutta nyt on ikää jo 45 v. Silti en voi olla katsomatta pitkään naapurissani asuvaa hemmetin hyvännäköistä kollia! Mietin että kokeeko hän sen kauhean kiusallisena.... vai oletteko te miehet edes tottuneet siihen, että teitä katsotaan ihaillen?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen nuorimies ja en koe lainkaan kiusallisena sitä, että naiset mittailee katseillaan. Musta se on kiva, että saan olla silmänruokaa naisille. Katselen itsekin mielellään viehättäviä naisia. Ja jos naista todella kiinnostaa, niin toivoisin aloitteellisuutta myös heidänkin puoleltaan. Ei jäisi hommat sitten pelkäksi katseluksi..

Mutta tässä oli kyseessä ikäerojuttu eli nainen katselee nuorempaa miestä pitkään. Ei kuitenkaan ehkä haluaisi edes tutustua koska ikäeroa on liikaa eli juttu ei olisi muuten realistinen.

Ikä ei kerro sitä, onko nainen viehättävä.

Vierailija
22/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella imartelevaa, ja hyvin yllättävää. Pari kertaa noin on käynyt. Kauniita ja tasokkaita naisia. Olisi tehnyt mieli viettää yhteinen viikonloppu jossain laskettelukeskuksessa takkatulen ääressä mutta koska se ei tietenkään toteudu, sitä miettii että fantasioiko tuo nainen nyt sitten mua ajatellen ja ajatteleeko yhtä suoraviivaisesti panemista kuin mies tekee vastaavassa tilanteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kihlattuni (30v) ,vastasi, että hymyilisi ja vilkuttaisi jos vanhempi nainen katselisi ihaillen :D

Vierailija
24/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin käytöstäni ja mutsin opetuksia. T alexi

Vierailija
25/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätinaisena pitäisin.

Vierailija
26/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella imartelevaa, ja hyvin yllättävää. Pari kertaa noin on käynyt. Kauniita ja tasokkaita naisia. Olisi tehnyt mieli viettää yhteinen viikonloppu jossain laskettelukeskuksessa takkatulen ääressä mutta koska se ei tietenkään toteudu, sitä miettii että fantasioiko tuo nainen nyt sitten mua ajatellen ja ajatteleeko yhtä suoraviivaisesti panemista kuin mies tekee vastaavassa tilanteessa.

Se on niin yllättävää että siinä tilanteessa sitä ei edes ymmärrä. Joten jos haet katseellasi myös seuraa, edes juttuseuraa hetkeksi, niin sun pitää tehdä määrätietoinen aloite. Miehiä kun ei käytännössä kehuta koskaan niin mikä hyvänsä kiva sana tai pari iskee kuin kuuma veitsi voihin. Miehet ei myöskään ajattele kuin naiset että sanoihin liittyy piilomerkityksiä. Jos sanot että onpa sulla isot hauikset niin mies ei ajattele että vihjaat että niitä voisi treenata enemmänkin.

Vierailija
27/46 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koen esineellistävänä sen. Miksi ensimmäinen kommenttini on saanut niin monta alapeukkua?

M21

Vierailija
28/46 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ikinä tapahtunut, mutta kyllähän se kivalta tuntuisi. Ja olen vielä kiinnostunut vanhemmista naisista.

M25

Vierailija
29/46 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu onko se pitkä housuissa vai heiluuko vapaana.

Vierailija
30/46 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HALUAN TYÖNTÄÄ VARHAISPERUNOITA PERSEREIKÄÄSI

Vierailija
31/46 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aniharvoja kiinnostaa milffit tai mummot toisin kun ne teidän lukemat naistenlehdet väittää. Heidän kanssa on epätoivoiset ja ne jotka ei saa nuoria naisia. Joten mitäpä jos vain katselisit omanikäisiäsi ihan suosiolla, hyvää jussia ja älä ota nokkiisi jos ollaan kerrankin rehellisiä.

Vierailija
32/46 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Come and get it!

Vierailija
33/46 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähinnä ärsyttää. 35-vuotiaat eivät todellisuudessa ole samaa tasoa kuin tv:ssä vaikka niin itse kuvittelevatkin.

Vierailija
34/46 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja muista että saat korostaa ikäeroa. Nuoret miehet on tässä erilaisia kuin nuoret naiset, joiden on usein tärkeä teeskennellä että ikäeroa vanhempaan mieheensä ei muka edes huomaa. Miehiä vain kiinnostaa entistä enemmän jos nainen on vanhempi mutta silti hyvännäköinen.

Vierailija
35/46 |
24.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen alemman tason mies, joten olen melko varma, että nainen ei katso minua, vaan korkeintaan ihailee selässäni olevaa Kånkenia.

Lassukalla on näköjään tuuraaja juhannuksenakin.Teini, joka ei pääse Kånken-pakko-oiroyhtymästään.

Vierailija
36/46 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

sitä miettii että fantasioiko tuo nainen nyt sitten mua ajatellen ja ajatteleeko yhtä suoraviivaisesti panemista kuin mies tekee vastaavassa tilanteessa.

luultavasti ei

Vierailija
37/46 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä hyvännäköisiä nelikymppisiä esim. Anu Kiiveri, Jaana Pelkonen, Tea Khalifa. Kyllä mä uskon että joku näistä katsoisi miestä pitkään, niin tuskin nyt miehet ajattelee että nämä jotain mummoja on.

Vierailija
38/46 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu lähinnä samalta kuin oma äiti katsoisi sillä silmällä. En innostu.

Vierailija
39/46 |
21.03.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että hän miettii omiaan ja unohtui ajatuksissaan katselemaan minua.

Ajattelen, että hän muistelee aikaa, jolloin oli minun ikäiseni.

Vierailija
40/46 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen aina pitänyt komeista miehistä, mutta nyt on ikää jo 45 v. Silti en voi olla katsomatta pitkään naapurissani asuvaa hemmetin hyvännäköistä kollia! Mietin että kokeeko hän sen kauhean kiusallisena.... vai oletteko te miehet edes tottuneet siihen, että teitä katsotaan ihaillen?

Ei se ole nykypäivänä korkea ikä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi viisi