Miksi tuulipuput taputtavat koneen laskeutuessa?
Oikeesti hei! Taputatteko myös bussikuskille, kun olette päässeet kotipysäkillenne? :D
Kommentit (66)
Tahtoo taputtavan tuulipuvun! Mistä niitä saa, Prismastako?
Hain kuvahaulla tuulipupua, mutta en silti ymmärtänyt. Et sunkka sä noit corgei tarkota?
Charter-lennoilla olen tuollaiseen törmännyt.
Mua alkoi naurattamaan, kun ajattelin tyhjiä tuulipukuja taputtamassa käsiään :D
Tuulipuput? Whaaaaat? Ap, älä notku kännissä somessa, olet nolompi kuin yksikään laskeutumiselle taputtava.
Mun mielestä se on hellyyttävää ^^ Jos on ollut paljon turbulenssia saatan itsekin taputtaa.
Missä taputetaan? Olen olettanut tuon olevan urbaanilegendaa, sillä en ole ollut koneessa, jossa olisi taputettu.
Vierailija kirjoitti:
Missä taputetaan? Olen olettanut tuon olevan urbaanilegendaa, sillä en ole ollut koneessa, jossa olisi taputettu.
En mäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mua alkoi naurattamaan, kun ajattelin tyhjiä tuulipukuja taputtamassa käsiään :D
Minä mietin pupuasuisia henkilöitä, jotka on palkattu lentökentille taputtamaan onnistuneille laskeutumisille.
Tuulipuput! Mun lempieläimiä! Niin suloisia kun taputtavat pikkukäpälillään <3
Ne on niitä Duracelpupujen jälkeläisiä. Nekin vaan steppas ja rummutti, kunnes patterit loppu.
Vierailija kirjoitti:
Oikeesti? Otsikossa lukee tuuliPUPUT, ja sä mietit edelleenkin tuuliPUKUJA? Miten noin päivänselvän lipsautuksen voi missata noin pahasti?
Koettaako ap kuolettaa ketjua, kun ei vastaa?
Vierailija kirjoitti:
Koettaako ap kuolettaa ketjua, kun ei vastaa?
Kyseleepi tuulipupu
Matkustaako tuulipuput myös bussilla?
En tiedä,mitä ovat ap:n tarkoittamat tuulipuput,mutta jos siellä lentokoneessa on ihmisiä,jotka taputtavat käsiään koneen laskeutumisen kunniaksi,onhan se vähän eri asia kuin matkustaa bussilla kotipysäkille.Tietysti bussikin voi vaikka ajaa kolarin,mutta yleensä se matkustaminen on turvallisen tuntuista.Ehkä ne laskeutumiselle taputtajat ovat esimerkiksi lentopelkoisia,jotka iloitsevat siitä,ettei kone pudonnutkaan,vaan laskeutui sinne mihin pitikin,turvallisesti.Hassun kuuloinen tapa,mutta ei nyt niin ihmeellistä,että sitä pitäisi oikein tosissaan pähkäillä."Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa,ne hämmästyttää,kummastuttaa pientä kulkijaa..." :D
Aww tuulipuput