Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Poikkis haluaa, että mennään sen vanhempien mökille. En halua!

Vierailija
23.06.2016 |

Haluan viettää juhannuksen sivistyksen parissa enkä missään landella paarmojen syötävänä. Vesi on kylmää enkä tahdo uimaan, kaikki niin hankalaa ja siellä on poikkiksen vanhemmatkin. Miten saan vakuuteltua että cityjuhannus on meille parempi vaihtoehto?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluan viettää juhannuksen sivistyksen parissa enkä missään landella paarmojen syötävänä. Vesi on kylmää enkä tahdo uimaan, kaikki niin hankalaa ja siellä on poikkiksen vanhemmatkin. Miten saan vakuuteltua että cityjuhannus on meille parempi vaihtoehto?

Lähde nyt ja joudut lähtemään aina tulevaisuudessakin.Mulla 43v mies ja JOKA juhannus pitää lähteä sinne vanhempien mökille.Mikäli muuta ehdotan,mies kiukuttelee,eikä sitten suostu ilman minuakaan lähtemään.Sinne siis....Hyvää juhannusta vaan kaikille☺

Kiitos! Kaikkien muiden mielestä mun pitää vaan tyttönä uhrautuu ja toinen on oikeassa. Siis mitä rakkautta edes on vaatii mua sinne mökille kun se ahdistaa mua. Ap

Miksi "poikkiksesi" poikana pitäisi uhrautuu ja jäädä kanssasi kaupunkiin? Siis mitä rakkauttaa on edes vaatia jäämään kaupunkiin kun se ahdistaa poikkistasi?

Vierailija
42/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän aikaan kesästä vielä ole paarmoja.

No mua ainakin puri paarma tänään täällä Kuusamon kupeessa.

Joo,täällä Oulussa myös☺

Ja niitten ampiaisten määrää taas,äskenkin piti juosten tulla sisälle,että kumpi ensin ehtii.KUKA nainen EI pelkää ampiaisia ja paarmoja,käsi ylös?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, miksei poikkis nyt sit voi tehdä kompromissia ja jäädä mun kaa kaupunkiin? Miks mun sinne mökille pitäis mennä. Ap

Se,että jompikumpi antaa periksi toisen vaatimuksille ja viettää itselleen vastenmielisen viikonlopun,ei ole kompromissi.Kompromissi tarkoittaa ratkaisua,joka sopii molemmille osapuolille.

Eli tässä teidän tapauksesessanne:sinä et suostu vastoin tahtoasi landelle,vaan jäät kaupunkiin.Poika ei suostu vasten tahtoaan kaupunkiin,vaan lähtee landelle.Vietettä eri osoitteissa kivan juhannuksen ja kun taas ensi viikolla tapaatte,parin päivän erossaolo on saanut teidät kaipaamaan toisianne ja rakkaus roihuaa entistä suuremmalla liekillä eikä kumpikaan katkeroidu kun on joutunut antamaan periksi toisen itsekkäille vaatimuksille.

Kumpikin haluaa viettää yhdessä juhannuksen! Ei haluta olla erillään, mikä tässä on niin vaikea tajuta? Ap

Se tässä on vaikea tajuta,että miksi te ette tajua,ettei yhteinen viikonloppu onnistu kun kumppanien mielipiteet kivasta tavasta viettää viikonloppu on aivan päinvastaiset.

Vierailija
44/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tähän aikaan kesästä vielä ole paarmoja.

No mua ainakin puri paarma tänään täällä Kuusamon kupeessa.

Joo,täällä Oulussa myös☺

Satakunnassa myös on, minua puri.

Vierailija
45/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähde nyt ja joudut lähtemään aina tulevaisuudessakin.Mulla 43v mies ja JOKA juhannus pitää lähteä sinne vanhempien mökille.Mikäli muuta ehdotan,mies kiukuttelee,eikä sitten suostu ilman minuakaan lähtemään.Sinne siis....Hyvää juhannusta vaan kaikille☺

Kiitos! Kaikkien muiden mielestä mun pitää vaan tyttönä uhrautuu ja toinen on oikeassa. Siis mitä rakkautta edes on vaatii mua sinne mökille kun se ahdistaa mua. Ap

Miksi "poikkiksesi" poikana pitäisi uhrautuu ja jäädä kanssasi kaupunkiin? Siis mitä rakkauttaa on edes vaatia jäämään kaupunkiin kun se ahdistaa poikkistasi?

No vois kyllä olettaa näillä nuorilla olevan paljon hauskempaa kahdestaan,tai ikäistensä seurassa,kuin sitten pojan vanhempien luona mökillä.

Vierailija
46/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kokenut tuon kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No vois kyllä olettaa näillä nuorilla olevan paljon hauskempaa kahdestaan,tai ikäistensä seurassa,kuin sitten pojan vanhempien luona mökillä.

Samaa ajattelin.

Vierailija
47/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siellä kaupungissa kerkee olemaan.. juhannuksena on ihana rentoutuu rauhallisella mökillä, johon ei ihan joka päivä oo mahdollisuus mennä. Jos poikaystäväs menee mieluummin mökille, niin jää ite kaupunkii nii molemmat saa olla siellä missä haluaa.. On meilläkin eka juhannus miehen kanssa, mutta hän on mieluummin perheensä kanssa ja itse tahdon nähdä kavereita, kyllä me keretää yhdessäki olemaan :) 

Vierailija
48/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nii, miksei poikkis nyt sit voi tehdä kompromissia ja jäädä mun kaa kaupunkiin? Miks mun sinne mökille pitäis mennä. Ap[/quote

Et ilmeisesti tiedä ,mitä sanalla kompromissi tarkoitetaan. Yo_ei_ ole kompromissi.Juhannus mökkillä vanhempien kanssa oli ne omat tai appi ,en suosittele vaikka ikää olisi 30 ja risat.Itse en ole koskaan nauttinut noista tapaamisista.Kohteliaasti kestänyt kyllä.Yliyön sukulaistapaamiset ovat rasittavia.

Täysin samaa mieltä ja vaikka ikää ois 40 ja risat!

Vierailija
49/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johan olet marisevaa sorttia, ap. Ilmeisesti sinussa on mukaviakin puolia, kun kerta poikaystävä sinua mökille haluaa. 

Mieti mikä semmoinen tekeminen on sinusta mukavaa, mitä mökillä voisi tehdä. Ota mukaan lempparilautapelisi tai tietokone+leffoja. 

Vierailija
50/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

homoja

Vierailija
51/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikkiksen vanhempia ajatellen, neuvoni on, että älä mene sinne mökille. Mikään ei ole kamalampaa kuin katsoa koko juhannus jotain hapannaamaista murjottavaa prinsessaa. Kaikki pitää passata eteen, mikään ruoka ei kelpaa, eikä se osallistu mihinkään. Luulottelee, että on jokin suurikin armonosoitus häneltä, että on jaksanut raahata persuksensa paikalle. Näitä on nähty.

Eikö sillä poikkiksella tosiaan ole yhtään pelisilmää nähdä mikä toimii, mikä ei.

Vierailija
52/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johan olet marisevaa sorttia, ap. Ilmeisesti sinussa on mukaviakin puolia, kun kerta poikaystävä sinua mökille haluaa. 

Mieti mikä semmoinen tekeminen on sinusta mukavaa, mitä mökillä voisi tehdä. Ota mukaan lempparilautapelisi tai tietokone+leffoja. 

No miksei se poikkis voi miettiä mitä kivaa tehdään kaupunkijussina? Tasa-arvo, huhuu. Millaisia naisia AV:lla oikein on kun kaikkien mielestä mies on se, joka päättää ja naisen tehtävä on siihen sopeutua?

Vierailija
53/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mökillä on ihanaa kuunnella lintujen laulua ja nuuhkia metsän tuoksua, johon sekoittuu aavistus savun hajua. Ihana on myös se kuikkapariskunta, joka tekee pesän samaan paikkaan joka vuosi. Mökin paksujen hirsiseinien ansiosta sisällä on mukavan viileää ja todella hiljaista. On aikaa puhua ja kuunnella.

Joo, olen kolmekymppinen...

Ja vietät mökkiaikaa omalla porukalla?

Vierailija
54/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa miten nykyään naiset tajuavat paikkansa. Mies on perheen pää ja määrää missä juhannusta vietetään.

Vierailija
55/55 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa miten nykyään naiset tajuavat paikkansa. Mies on perheen pää ja määrää missä juhannusta vietetään.

No eihän ap ainakaan ole sitä mieltä,hän kysyi miten saisi pojan vakuuttumaan että hänen ehdotuksensa jussin vietosta on parempi :D Ja aika moni täällä on puoltanut mökille menoa siksi,että haluaa itse mökille.Mistä ihmeestä tuon kommenttisi keksit?