Poikkis haluaa, että mennään sen vanhempien mökille. En halua!
Haluan viettää juhannuksen sivistyksen parissa enkä missään landella paarmojen syötävänä. Vesi on kylmää enkä tahdo uimaan, kaikki niin hankalaa ja siellä on poikkiksen vanhemmatkin. Miten saan vakuuteltua että cityjuhannus on meille parempi vaihtoehto?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais kunhan ei saunomista kukaan ehdottaisi (yhteissaunaa ainakaan!) eikä yhteismajoitusta tyyliin siskonpeti parvella. Olen 40 v.
Nii toi mökkijuttu sopii just vanhoille. Ap
Miksi sä, AP, yleensäkään haluat viettää juhannusta? Tuollaiset perinnejuhlat , juhannukset ja kekrit ym. ovat mummojen juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle kelpais kunhan ei saunomista kukaan ehdottaisi (yhteissaunaa ainakaan!) eikä yhteismajoitusta tyyliin siskonpeti parvella. Olen 40 v.
Miksi sä, AP, yleensäkään haluat viettää juhannusta? Tuollaiset perinnejuhlat , juhannukset ja kekrit ym. ovat mummojen juttuja.
No minkä sille voi että on juhannus? Kaupungissa mä just haluankin olla enkä hössöttää. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin "meille"? Jos et halua lähteä, älä lähde.
Tottakai halutaan yhdessä viettää ekaa juhannusta. Mua vaan ahdistaa toi mökkijuttu :( Ei siellä ole edes mitään tekemistä. Joku tikanheitto on äkkiä heitetty... Ja ampiaisille oon allerginen. Enkä jaksa syödä jotain grillijuttuja. Ap
Teini.
Niin? Ap
En ole tuon kommentin kirjoittaja mutta aikuinen tajuaa, että 'poikkis ja tyttis ' saa ja voi viettää juhannuksen erilleen eikä siinä ole syytä suuttua kenenkään. Jos haut viettää sen 'poikkiksen' kanssa , menet mökille ja teet siitä sellaisen mökkeilyn kun haluat. Muutoin teet mitä teet.
Ei tarvitse heittää tikkaa tai syödä grilliruokaa. Miksette mene sinne mökille vaikka soutelemaan ja pussailemaan rannalle? Laitatte saunan päälle ja vähän sekstailisitte? Sulla on vaan rajoittunut mielikuvitus, kun et muuta keksi kuin tikanheiton ja kyhjöttämisen poikaystäväsi vanhempien kanssa paarmojen syötävänä.
Sitten olet kaupungissa etkä hössötä. (OT, minä olen mökillä enkä hössötä.) Poikaystävä joko jää kanssasi kaupunkiin tai menee vanhempiensa luokse, ihan miten hän itse haluaa. Onhan tässä pitkä viikonloppu, ehtii molempiinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän aikaan kesästä vielä ole paarmoja.
No mua ainakin puri paarma tänään täällä Kuusamon kupeessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap ei ole maininnut ikäänsä,mutta nuorille juhannus,vappu,uusivuosi ym ovat lähinnä ryyppyjuhlia,eivät perinteiden kunnoitusta.Eli ehkäpä hän haluaisi viettää juhannusta vaikkapa baarissa mieluuummin kuin mökillä.Tai olla kokonaan viettämättä,nauttia vain pitkästä viikonlopusta.
En itsekään viihdy mökillä,mutta en kyllä alkaisi taivutella mökillä viihtyvää kumppania jäämään kaupunkiin vain minun mielikseni.Ihan hyvin pariskunta voi viettää juhannusta eri paikoissa,ei aivan kaikkea tarvitse tehdä aina yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Mun 16v tyttö antais mitä vaan, jos sais olla poikaystävänsä kanssa jossakin mökillä nyt juhannuksena. Mä myöskin rakastan mökkeilyä. Siellä sielu lepää.
Varmaan antaakin ja todennäköisesti myös muuallakin kuin mökillä..
Nii, miksei poikkis nyt sit voi tehdä kompromissia ja jäädä mun kaa kaupunkiin? Miks mun sinne mökille pitäis mennä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 22-vuotias ja odotan innolla, että maanantaina lähdetään viikoksi mökille jossa ei ole sähköä eikä juoksevaa vettä. Maanantaihin pitää odottaa, kun viikonloppu vielä töitä. Meillä ainakin grilliruoka sisältää myös salaattia, jossa on käytetty tuoreita suomalaisia kasviksia. Ja kasviksia myös voi grillata. Mökillä voi pelailla lautapelejä tai pihapelejä, käydä romanttisella souturetkellä/kävelyretkellä. Paarmoja ei ole tänä kesänä kauheasti ainakaan täällä päin ollut,hyttysiin tehoaa myrkyt ja savut.
Jos ei kelpaa olette juhannuksen erillään :)
Vierailija kirjoitti:
Haluan viettää juhannuksen sivistyksen parissa enkä missään landella paarmojen syötävänä. Vesi on kylmää enkä tahdo uimaan, kaikki niin hankalaa ja siellä on poikkiksen vanhemmatkin. Miten saan vakuuteltua että cityjuhannus on meille parempi vaihtoehto?
Lähde nyt ja joudut lähtemään aina tulevaisuudessakin.Mulla 43v mies ja JOKA juhannus pitää lähteä sinne vanhempien mökille.Mikäli muuta ehdotan,mies kiukuttelee,eikä sitten suostu ilman minuakaan lähtemään.Sinne siis....Hyvää juhannusta vaan kaikille☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde nyt ja joudut lähtemään aina tulevaisuudessakin.Mulla 43v mies ja JOKA juhannus pitää lähteä sinne vanhempien mökille.Mikäli muuta ehdotan,mies kiukuttelee,eikä sitten suostu ilman minuakaan lähtemään.Sinne siis....Hyvää juhannusta vaan kaikille☺
Kiitos! Kaikkien muiden mielestä mun pitää vaan tyttönä uhrautuu ja toinen on oikeassa. Siis mitä rakkautta edes on vaatii mua sinne mökille kun se ahdistaa mua. Ap
Vierailija kirjoitti:
Nii, miksei poikkis nyt sit voi tehdä kompromissia ja jäädä mun kaa kaupunkiin? Miks mun sinne mökille pitäis mennä. Ap
Se,että jompikumpi antaa periksi toisen vaatimuksille ja viettää itselleen vastenmielisen viikonlopun,ei ole kompromissi.Kompromissi tarkoittaa ratkaisua,joka sopii molemmille osapuolille.
Eli tässä teidän tapauksesessanne:sinä et suostu vastoin tahtoasi landelle,vaan jäät kaupunkiin.Poika ei suostu vasten tahtoaan kaupunkiin,vaan lähtee landelle.Vietettä eri osoitteissa kivan juhannuksen ja kun taas ensi viikolla tapaatte,parin päivän erossaolo on saanut teidät kaipaamaan toisianne ja rakkaus roihuaa entistä suuremmalla liekillä eikä kumpikaan katkeroidu kun on joutunut antamaan periksi toisen itsekkäille vaatimuksille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tähän aikaan kesästä vielä ole paarmoja.
No mua ainakin puri paarma tänään täällä Kuusamon kupeessa.
Joo,täällä Oulussa myös☺
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se,että jompikumpi antaa periksi toisen vaatimuksille ja viettää itselleen vastenmielisen viikonlopun,ei ole kompromissi.Kompromissi tarkoittaa ratkaisua,joka sopii molemmille osapuolille.
Eli tässä teidän tapauksesessanne:sinä et suostu vastoin tahtoasi landelle,vaan jäät kaupunkiin.Poika ei suostu vasten tahtoaan kaupunkiin,vaan lähtee landelle.Vietettä eri osoitteissa kivan juhannuksen ja kun taas ensi viikolla tapaatte,parin päivän erossaolo on saanut teidät kaipaamaan toisianne ja rakkaus roihuaa entistä suuremmalla liekillä eikä kumpikaan katkeroidu kun on joutunut antamaan periksi toisen itsekkäille vaatimuksille.
Kumpikin haluaa viettää yhdessä juhannuksen! Ei haluta olla erillään, mikä tässä on niin vaikea tajuta? Ap
Vierailija kirjoitti:
Nii, miksei poikkis nyt sit voi tehdä kompromissia ja jäädä mun kaa kaupunkiin? Miks mun sinne mökille pitäis mennä. Ap[/quote
Et ilmeisesti tiedä ,mitä sanalla kompromissi tarkoitetaan. Yo_ei_ ole kompromissi.Juhannus mökkillä vanhempien kanssa oli ne omat tai appi ,en suosittele vaikka ikää olisi 30 ja risat.Itse en ole koskaan nauttinut noista tapaamisista.Kohteliaasti kestänyt kyllä.Yliyön sukulaistapaamiset ovat rasittavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kumpikin haluaa viettää yhdessä juhannuksen! Ei haluta olla erillään, mikä tässä on niin vaikea tajuta? Ap
Se tässä on vaikea tajuta,että miksi te ette tajua,ettei yhteinen viikonloppu onnistu kun kumppanien mielipiteet kivasta tavasta viettää viikonloppu on aivan päinvastaiset.
Mun 16v tyttö antais mitä vaan, jos sais olla poikaystävänsä kanssa jossakin mökillä nyt juhannuksena. Mä myöskin rakastan mökkeilyä. Siellä sielu lepää.