Saako terassilla istua tuntemattoman pöytään
Tykkään istua yksinäni, valitsen yleensä pienen pöydän, näissä kuitenkin tuoli kahdelle.
Eräs nainen istui pöytääni , vaikka sanoin: en kaipaa seuraa.
Kommentit (18)
Näitä sattuu usein
Onko joku sääntö tähän.
Sekä miehet et naiset tekee tätä
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olipa typerä aloitus
Perustele
Ap
Minusta ei tarvitse joutua katselemaan vierasta samalla kun syö ja juo
Ap
Kukaan ei ole koskaan kysymättä istunut samaa pöytään missään. Minäkin aina kysyn että onko tässä vapaata ja saako istua. Peruskäytöstavat.
Totta kai pitää sanoa, että ole hyvä vaan jos terassi on täynnä. Voit silti olla omissa oloissasi jos haluat. Sinun tuntemuksesi eivät mene muiden edelle. Laita kuulokkeet päähän niin kukaan ei edes yritä puhua sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole koskaan kysymättä istunut samaa pöytään missään. Minäkin aina kysyn että onko tässä vapaata ja saako istua. Peruskäytöstavat.
Minun pöytään on istuttu.ap
Kun kysyin : miksi
Vastattiin: tämä on kahvilan terassi.
Hyviin tapoihin kuuluu kysyä onko vapaata, koska moni odottaa kaveriaan terassilla. Mutta siellähän sitä seurassa istutaan ja jutellaan ventovieraiden kanssa monestikin.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai pitää sanoa, että ole hyvä vaan jos terassi on täynnä. Voit silti olla omissa oloissasi jos haluat. Sinun tuntemuksesi eivät mene muiden edelle. Laita kuulokkeet päähän niin kukaan ei edes yritä puhua sinulle.
Itse en tungemuiden pöytiin
Ap
Vierailija kirjoitti:
Hyviin tapoihin kuuluu kysyä onko vapaata, koska moni odottaa kaveriaan terassilla. Mutta siellähän sitä seurassa istutaan ja jutellaan ventovieraiden kanssa monestikin.
Entä jos ei halua?
Itse luen monesti tenttiin.
Ap
Onko oikeasti pakko?
En käy ryyppäämässä terasseilla.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua?
Ap
Mene johonkin rauhalliseen paikkaan jossa ei ole ihmisiä. Miksi hakeudut ihmisten seuraan kun et heitä voi sietää?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei halua?
Ap
Eihän se ihminen sinua häiritse, varsinkaan jos sanot, että haluat lukea rauhassa.
Mä olin kerran kuuntelemassa keikkaa terdellä. Se oli ihan täynnä ja mun pöytään tuli sitten käks äijää orveltämään. Pari kertää sanoin nätisti, että haluasin kuunnella esiintyjää. Autto vähän aikaa. Kolmannella kerralla sanoin sitten rumasti ja herrat olivat hiljaa loppu keikan. Mut oli vähän vaivautunut tunnelma kyllä.
Mielestäni ei voi varata yksin koko pöytää, vain tuolin jossa istuu.
Miksi sitten hakeudut tilanteisiin jossa et halua olla??? Lue kotonasi.
Olipa typerä aloitus