Miksi miehillä on usein niin kova tarve päästä näpäyttämään tai sivaltamaan?
Kommentit (16)
Voitko antaa esimerkin, kun en tätä tarvetta oikein tunnista?
Huono itsetunto usein ilmenee tällaisena käytöksenä. Ei kannata välittää.
Vierailija kirjoitti:
Papukaijoja horisontissa!
Ihan yhtä oikeutettu kysymys kuin "alkuperäinenkin".
Kappas, joku nainen otti itseensä alkuperäisestä ketjusta ja yrittää nyt tällä tavalla sivaltaa. Suorastaan ironista. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan yhtä oikeutettu kysymys kuin "alkuperäinenkin".
Ei se paska tällä palstalla vähene kirjoittamalla sitä lisää.
En tunnista omasta elämästäni tällaista.
Mä olen elämässäni todistanut kolme mustaa silmää vaimoilla mutta en yhtään miehillä. ap.
Ei miehillä ole, vaan naisilla ja ämmämäisillä miehillä.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Mä olen elämässäni todistanut kolme mustaa silmää vaimoilla mutta en yhtään miehillä. ap.
Tuo ei ole näpäyttämistä, vaan ojentamista.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Ei miehillä ole, vaan naisilla ja ämmämäisillä miehillä.
Sinkkumies
Taas tää oli naisen vika kun miehistä ei ole munaa ottaan vastuuta tekemisistään.
Miehet yleensä mätkäsee suoraan turpaan, jos niitä ärsyttää. Ei niillä riitä silloin taidot, verbaaliseen kanssakäymiseen. Tosin karjua ja haukkua jaksavat tietysti.
Koska tekee mieli pillua, on kivaa päästä vähän näpäyttämään ja sivaltamaan kullinkärjellä ;)
Kyllä ne miehet ovat yrittäneet näpäytellä mm. kun olen tiennyt asiat paremmin kun he, oikaissut heidän vääriä luulojaan/tietojaan tai kieltäytynyt lähtemästä tanssimaan heidän kanssaan. Tässä muutama esimerkki.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ne miehet ovat yrittäneet näpäytellä mm. kun olen tiennyt asiat paremmin kun he, oikaissut heidän vääriä luulojaan/tietojaan tai kieltäytynyt lähtemästä tanssimaan heidän kanssaan. Tässä muutama esimerkki.
En usko sinun oikaisuuksiisi. Olen nimittäin nähnyt monia naisia, joilla ei ole hajuakaan asioista, joissa he yrittävät "oikaista" miehiä. Luulen, että nämä miehet ovat tienneet asioista sinua enemmän.
Sinkkumies