Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyttöystävä haluaa abortin!

Vierailija
23.06.2016 |

Olemme noin 30-vuotiaita. Yhdessä olemme olleet parikymppisistä lähtien. Lapsista olemme puhuneet useasti. Tyttöystävä oli sitä mieltä "että vielä joskus, kun aika on oikea". Itsekin olen aina ollut sitä mieltä, että opiskelut alta pois, töitä, asunto jne. Nyt meillä olisi asiat kunnossa ja lapset olisivat minun mielestä jo toivottuja.

Hiprakassa tyttöystäväni vaatimalla vaati seksiä ilman kortsua koska on varmat päivät. Hupsista, hän pamahtikin paksuksi.
Omasta mielestäni olisimme valmiita vanhemmiksi, ja olen valmis kantamaan vastuuni tästä totta kai. Mutta nyt nainen haluaa tehdä abortin?! Ja sanoi ettei tiedä haluaako ikinä lapsia. Mitä hittoa. Tuntuu että minua on johdatettu harhaan. Olisin valmis vaikka yksinhuoltajuuteen mutta en saa naisen päätä käännettyä tässä.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, voimia 😥

Vierailija
2/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun olet raskaana ja synnytät niin voit tuon päätöksen tehdä. Kun se on sinun kehosi jossa muutokset tapahtuu, kun sinä olet se joka uhrautuu tarkkaan ruokavalioon ja kieltäytyy alkoholista ja muista päihteistä. Äiti myös ei voi pestä käsiään niinkuin isä, vaan äiti tiedetään ja kirjataan lapsen tietoihin aina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa unohtaa noin typerä ja vastuuntunnoton nainen kokonaan. Järkeviäkin naisia on.

Vierailija
4/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväsi on ääliö, toisaalta et fiksu ole sinäkään, kun suostut suojaamattomaan yhdyntään kännipäähänpiston takia.

Juttele nyt vielä sen naisesi kanssa, voi olla että hänelle tuli vain paniikki raskaudesta. Jos hän kuitenkin abortin haluaa, et voi sitä estääkään. Toki kannattaa sitten jutella se lapsiasia selväksi ja tehkää se selvinpäin. Tällaisella asialla ei ole reilua huiputtaa toista. Ero ei ole lainkaan huono ratkaisu silloin, kun toinen haluaa lapsia ja toinen ei.

Vierailija
5/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti elämä on tässä kohtaa miehiä kohtaan todella epäreilua. Jos et saa hänen mieltään muutettua, et voi tehdä asialle mitään.

Voisiko enää jatkaa suhdetta häneen, jos hän tekee abortin? Miehenä olet kuitenkin onnekas. Voit saada lapsia vielä vanhanakin.

Vierailija
6/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teillä noin pitkässä suhteessa kumi käytössä?

Vierailija
7/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuten fiksuilla ihmisillä yleensä.

Vierailija
8/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisesi on idiootti. Koskaan ei pidä harrastaa seksiä ilman ehkäisyä jos ei ole valmis kantamaan vastuuta tekojensa seurauksista. 

Vierailija
9/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ällöttää ihmiset, jotka itse tietoisesti ottaa riskin raskaudesta ja sitten vahingon satuttua päättää kylmästi pysäyttää toisen sydämen. AP on toki osallinen raskauteen, mutta jos nainen ei lapsia halua, ei olisi pitänyt ehdottaakaan ehkäisytöntä seksiä.

Nyt mies joutuu vierestä katsomaan kun hänen lapsensa lakkaa olemasta.

Tsemppiä AP.

Vierailija
10/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuten fiksuilla ihmisillä yleensä.

Fiksuilla ehkä, mutta tuo pari veteli ilman.

Vierailija
11/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, sitten? Nainen päättää tuollaiset asiat, ei mies. Se on naisen keho, naisen päätös!

Vierailija
12/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Her body, her choice. Sinulla ei ole oikeutta tyttöystäväsi ruumiiseen. Se että yrität vaikuttaa hänen päätökseensä painostamalla häntä kertoo aika paljon siitä millainen mies olet. Jos haluat toimia oikein niin pyydät anteeksi tyttöysţävältäsi asennoitumistasi asiaan ja annat hänelle tilaa ja aikaa tehdä itsenäinen päätös.

Erota toki saat jos sinulla on tuollainen kiire lastentekoon, mutta ota ero puheeksi vasta kun nainen on tehnyt abortin niin ettei nainen eron pelossa pitäisi lasta.

Vierailija
13/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olen tätä AV-palstaa vuoden seuraillut, tuntuu miltei mahdottomalta uskoa,että joku mies haluaa lapsen. Yleensä täällä menee niin, että mies on huijattu isäksi ja nainen on kamala huijari kun on itsensä raskaaksi saattanut. Tietenkin vain elatusmaksujen toivossa. Joten AP, sori vaan, mutta en edes pysty uskomaan aloitustasi.

Vierailija
14/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ällöttää ihmiset, jotka itse tietoisesti ottaa riskin raskaudesta ja sitten vahingon satuttua päättää kylmästi pysäyttää toisen sydämen. AP on toki osallinen raskauteen, mutta jos nainen ei lapsia halua, ei olisi pitänyt ehdottaakaan ehkäisytöntä seksiä.

Tsemppiä AP.

Pysäyttää sydämen? Ei ole sydäntä alle kolmikuisella sikiöllä tai on kehittymässä mutta ei vielä lyö.

Vierailija
15/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä AP.

Pysäyttää sydämen? Ei ole sydäntä alle kolmikuisella sikiöllä tai on kehittymässä mutta ei vielä lyö.

Alkion sydän alkaa sykkiä jo 18 päivän päästä hedelmöittymisestä eli noin 2,5 viikon ikäisenä.

Vierailija
16/16 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä AP.

Ehkä kannattaisi perehtyä asiaan. Sydämensykkeen voi nähdä jo 6-9 raskausviikolla...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme