Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelkään mieheni ihastuvan siskooni

Vierailija
23.06.2016 |

Kärjistettynä alitajuisesti pelkään että näin käy. Siskoni on aina ollut se "golden child", kaikessa piirun verran minua parempi. Hän on älykäs, kunnianhimoinen, sosiaalinen ja pidetty, kaunis ja hoikka. Minäkin menestyn työelämässä ihan hyvin, mutta en ole yhtä upea ilmestys kuin hän, eivätkä ihmiset automaattisesti tykästy minuun samalla lailla kuin häneen. (Itsevarmuus on varmasti myös yksi erottava tekijä välillämme, siitä kertoo jo se että joudun aloittamaan tällaisen keskustelun.)

Olen jo teininä miettinyt, että miksi kukaan jaksaisi rakastaa minua, jos tapaa samalla ajoittain siskoani, joka on niin upea. Olen nyt seurustellut vuoden mieheni kanssa, ja kun alkuhuuma alkaa mennä ohi, olen alkanut pelätä. Siskollani ja miehelläni on jopa sama koulutus, joten heillä riittää puhuttavaa aina kun he tapaavat.

Juhannus pitäisi viettää sukujuhlissa. En aio estellä mieheni parempaa tutustumista omaan perheeseeni, mutta jos rehellisiä ollaan niin tunnen juuri niin kuin otsikossa seisoo. Ihailen siskoani vilpittömästi, enkä ymmärrä miten kukaan voisi olla ihastumatta häneen.

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voivoi onpa onglelma! pidät siis omaa siskoasi aivottomana Miestennielijana joka on Heti valmis ottamaan siun miehs huh huh huh ja viela keran HUH. Olet katsonut liikaa Kauniita ja Rohkeita!

Vierailija
22/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onas miehet tyhmii ja naset kans Oikea Apinamaailma. Palstan taso 0 Apina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin mielisairas sisko joka luulee että kaikki himoitsevat juuri hänen pettävää miestään! on sairas ja mies kanssa. Onneksi ei tarvitse nähdä en pidä mielisairaista jotka eivät hanki hoitoa. Mustasukkaisuus ilman syytä on sairaus johon voi hakea hoitoa, vain apinamaailmoissa kaikki himoitsevat toisiaan koko ajan, jos apinatkaan. Ilman syytä asioiden olettaminen on sairaalloista mustasukkaisuutta, eri asia jos on aito syy. Kaikki eivät himoitse kaikkia ellei ole joku nymfo. Siskon mies sen kun jatkaa pettämista muiden kanssa koska sisko on sokea ja epäili aiheettomia. En koskisi tikullakaan pettäjiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi