Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa katkeroituvaa ikisinkkua :(

Vierailija
23.06.2016 |

Ei ole miestä löytynyt opiskelupaikasta, harrastuksista, työpaikalta eikä nettideiteiltä. Baareissa tai tapahtumissa en ole introverttina oikein osannut käydä. Ikää kohta 30v, hoikka kroppa, ei lapsia (tietenkään).
En halua olla se katkera yksinäinen vanhapiika, olen aina tahtonut oman perheen, pidän kodinhoidosta, siivoamisesta, ruuanlaitosta yms. Alkaa pikkuhiljaa tuntua siltä että mielummin kuolisin jo pois kuin viettäisin vielä kymmeniä vuosia yksin.

Mistä kannattaisi vielä etsiä? Maksulliset pikadeitit, jotkut tietyt tapahtumat? Kellään ehdotuksia?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ei ole nettideiteiltä löytynyt? Etkö muka saa yhtään vastausta?

Vierailija
2/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideitit

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lavatanssit.

Vierailija
4/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut. Helpottaa antaa konkreettisia ehdotuksia.

Vierailija
5/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä.

M26

Vierailija
6/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mene Gambian kk lomalle...alkaa löytymään. Tai Turkkiin, ainakin arvostaavat suomalaista naiskauneutta, toisin kun nää jyväjemmarit.

Vierailija
7/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netti!

Vierailija
8/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä asun mikä vaikeuttaa asioita entisestään. Olisin kyllä valmis muuttamaan pois jos mahdollisuus tulisi.

Nettideittiä kokeilin vuosia. Monet pakit, monta äkillistä hiljenemistä, muutamat kiusalliset treffit. Raaka paikka mutta niinhän se maailma tuppaa olemaan. En vaan enää jaksaisi sitä että mielikuvat voi tapaamishetkellä romuttua molemminpuolin, mielummin tapaisin ihan livenä niin tietää heti voiko asiat onnistua. -ap

Vierailija
9/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä olla hoputtamatta sitä perhettä ja alota pelkästään siitä miehestä. Ymmärrän kyllä että alkaa olla jo kiire perustaa perhe, mutta ei hosumalla saa aikaan muuta kuin....

Vierailija
10/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorry mutta siinä on vain YKSI syy miksi olet sinkku ja se on se että sinulla on kriteerit liian korkeat.

Vierailija
11/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sorry mutta siinä on vain YKSI syy miksi olet sinkku ja se on se että sinulla on kriteerit liian korkeat.

Vaikea pitää kriteerit korkeana jos ottajia ei ole. Muita kriteereitä ei oikeastaan ole kuin että jollain tasolla pitäisi kemioiden kohdata. Normaalipaino, työssäkäynti, päihdeongelmattomuus olisi vaan plussaa. Olen antanut pakkeja ainoastaan vakipanoa etsiville koska sellaista suhdetta en halua, pitäisi jotain tunteitakin olla mukana.

Ja tuosta perheestä, minulle riittäisi perheeksi ihan se puoliso. Se että voisi jakaa arjen ja talouden ja herätä jonkun vierestä. Lapsia saisi tulla jos siltä molemmista tuntuu mutta mikään pakko ei ole.

-ap

Vierailija
12/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita vaikka Eurosinkkuja. http://eurosinkut.net/

Siellä valitetaan juuri kolmekymppisten naisten puutetta. Alku voi olla hieman sisäänpäinlämpiävän tuntuista, mutta jos kirjaudut facebookissa ryhmään niin siinä voit kysellä vaikka juhannuksen vietosta Helsingissä ja sopia jonkun kanssa tapaamisesta ennen sitä. Helpottaa mennä mukaan ottamalla kaveriksi joku pitempään ryhmässä ollut. Itse olin mukana jonkun vuoden, mutta sinkkuus loppui, niin lopui eurosinkkuilukin.

Ihan mukavaa porukkaa siellä on, että rohkeasti vaan.

Vierailija
13/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä valitetaan juuri kolmekymppisten naisten puutetta. Alku voi olla hieman sisäänpäinlämpiävän tuntuista, mutta jos kirjaudut facebookissa ryhmään niin siinä voit kysellä vaikka juhannuksen vietosta Helsingissä ja sopia jonkun kanssa tapaamisesta ennen sitä. Helpottaa mennä mukaan ottamalla kaveriksi joku pitempään ryhmässä ollut. Itse olin mukana jonkun vuoden, mutta sinkkuus loppui, niin lopui eurosinkkuilukin.

Kiitos vinkistä, kokeilen. Toivottavasti homma ei kaadu siihen ettei minulla ole facebook-tiliä. -ap

Vierailija
14/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omat kriteerit on ne, jotka ratkaisevat. Ei niitä ulkopuolelta määritellä. Ja jos kyseessä on elämänkumppani, niin kyllä niiden kriteerien on syytäkin olla melko kovat.

Vierailija
15/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä, kokeilen. Toivottavasti homma ei kaadu siihen ettei minulla ole facebook-tiliä. -ap

Ei se kaadu, mutta ryhmän tiedotus on aika pitkälle FBssä. Mutta  http://eurosinkut.net/events/perjantai-illan-pikkudami-2016-06-24/ olisi hyvä alku. Ja siellä käy porukkaa ihan vesilinjallakin, eli vaikka paikka on kuppila, ei siellä tarvitse dokata. Ei siellä yleensä ole humalaisia, mutta juhannuksesta ei tietenkään voi luvata mitään.

Vierailija
16/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en ole koskaan seurustellut :( Ikävää elää ilman miestä.

Vierailija
17/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kyllä liputan baarien puolesta.. Kokeile edes. :) Esim. Kallessa on suunnilleen sun ikäistä porukkaa yleensä.

Vierailija
18/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minäkään en ole koskaan seurustellut :( Ikävää elää ilman miestä.

Et ole menettänyt mitään. Miehiä kiinnostaa pääasiassa moottorit, kalja ja jääkiekko. Ei ruusujen ja suklaiden tuonti naisilleen ja aurinkoöljyn hieronta naisen selkään karibialla.

Vierailija
19/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidätkö muista asioista kuin kodinhoito? Varmaan siellä Helsingissä päin arvostetaan enemmän modernia maailmanmatkaajaa kuin perinteistä kotihiirtä. En siis sitä tarkoita, että jompikumpi ois parempi, mutta tuli vaan mieleen.

Baarista voisit saadaa seuraa, mutta melko arpapeliä kuka sitten tulee juttelemaan. Tinder olis yks, mutta siihen tarvitsee Facebookin. 

Flirttaileeko sulle miehet ikinä missään? Osaatko sä flirttailla?

Vierailija
20/58 |
23.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko huolehtinut hygieniastasi? Haiseva hengitys ja hielle tuoksuva neito ei viehätä miehiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yhdeksän