XZ
Suomalaista, edullista, laatukamaa. Ei silikooneja! Oletteko mitä käyttäneet tästä merkistä ja tekikö mitä lupasi? Ostaisitko uudelleen?
Kommentit (34)
Oioioi nää on niin ihania! Ainoat shampoot/ hoitoaineet joita käytän kun käytän. Luonnonkihara pehkoni vaan ei kestä kovinkaan hyvin pesua, ainakaan usein ja shamppoilla, mutta näitä kestää parhaiten.
Ja rakastan noita tuoksuja! Kokeiltu on vihreä omena(kosteuttava?), mustaherukka (vahvistava?) ja suklaa vanilija ja se kahvi mikälie. Kaikki ovat tehneet mitä ovat luvanneet, mutta tykkään enemmän hiuksistani luonnon pörröisessä tilassa, ja nyt on kutrit tottuneet vesipesuun. Pesen ehkä kerran viikossa shampoolla, jos sitäkään ja nyt käytössä on tuo vanilija suklaa:)
Ainoa miinus on se, että pitkillä hiuksilla saan hoitoaine pullon tyhjäksi ennen shampoota, ja juuri silloin olen halunnut vaihtaa tuoksua ja shampoo ei mätsää enää hoitoaineeseen:D
jätettävä hoitoaine hyvää ja riittoisaa, ei tee rasvaista tunnetta.hoitoaineet ei hoida tarpeeksi mun vaalennettuja hiuksia.shampoot hyviä,tosin jokapäiväisessä käytössä saattaa kuivattaa liikaa.noihan on aikalailla normihiuksille suunniteltu eli ei välttämättä sovi värikäsitellyille ja kuiville hiuksille.se niittyvilla ei ainakaan edes kosteuta tarpeeksi.sitä tyrniöljyhoitoa en edes uskaltanut koittaa kun säikähdin alkoholin määrää.
Vierailija kirjoitti:
Ei sovi omille hiuksille. Mielelläni käyttäisin.
Värjätyt hiukset itsellä ja takkuun meni sekä appelsiini että herneproteiini shampoolla. Niittyvilla on hyvä, hiukset paljon pehmeämmät eikä jää takkuja. Hoitonaamio todellinen pettymys.
En osta enää. Kokeilut on kokeiltu.
Pantene kuivien hiusten hoitsikka on paras.
Kuivattaa ja latistaa hiuksia. Ei tee kimmoisaksi eikä ravitse. Mieluummin Four Reason sarja, siinäkin edullisia ja hajusteettomia vaihtoehtoja. 300ml koot shampoista ja hoitoaineista maksoi black fridayna jotain 3-4 e tuote.
Xz-sampoot saavat minun päänahkani kutiamaan. En tiedä mikä niissä ärsyttää?
Pihlaja Plex hoitonaamio on parasta, mitä ikinä on vastaan tullut!
t. tosi kiharat luonnonkiharat
Varmaan hirveimpiä suomalaisia shampoita ikinä! En osta niitä enää.
Useita kertoja olen erehtynyt kokeilemaan ja aina ne on olleet hiuksilleni tuhoisat. Jos haluat kammottavan kuivan takkupään, niin noilla shampoilla kyllä onnistuu.
mulla on hennot takkuuntuvat puolipitkät hiukset. sinnikkäästi olen halunnu suosia suomalaist ja käyttäny pari vuotta xz shampoota ja hoitoainetta, varmaan kaikkia niitä vaihtoehtoja. hirveessä takkukasassa tukka aina suihkun jälkeen. ostinpa pari viikkoa sitten wellaa. suihkun jälkeen en voinu uskoa, tukka ei ollu tuhannen takussa ja pyyhekuivina sain hiukseni harjattua selväksi muutamalla vedolla. hiukseni siis tarvitsevat sitä silikonia vai? muuta en keksiny. xz silikonia ei ole.