Alffamies paljastaa kylmän totuuden parisuhteista
Parisuhteessa sillä, joka välittää toisesta enemmän, on aina vähemmän valtaa. Tästä syystä moni nainen kokee suhteessa, että mies ei rakasta häntä yhtä paljon kuin hän rakastaa miestä. Tämä ei ole sattumaa, vaan alffamiehen strategia. Strategia on aivan loistava, koska se sopeutuu niin FWB-suhteisiin kuin avioliittoon. Kun nainen välittää sinusta enemmän kuin sinä hänestä, sinulla on aina suhteessa eniten valtaa.
Alffamies
Kommentit (10)
Näinhän se on, enemmän valtaa on vähemmän rakastuneella. Minua on aina miehet rakastaneet enemmän. Olenko alfanainen?
Jotenkin säälittävää huomata, että luen mielummin tälläistä paskaa, kuin noita galluppeja.
Oletko alffaikäinen?
:DDDDDDDDFFFFF
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, enemmän valtaa on vähemmän rakastuneella. Minua on aina miehet rakastaneet enemmän. Olenko alfanainen?
Nainen ei voi olla alffa. Olet bitch.
Alffamies
Vierailija kirjoitti:
Jotenkin säälittävää huomata, että luen mielummin tälläistä paskaa, kuin noita galluppeja.
xD
Alffamies osaa varmaan oppastaa myös äiddinkielen parissa?
Minä olen kaikkien av-mammojen unelmien mies ja kellistäisin ihan kenet tahansa. T: Pullervo-norppa
Anastasia kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
xD
Alffamies osaa varmaan oppastaa myös äiddinkielen parissa?
En malta odottaa alffan äiddinkielen oppitunttia! Anttaudun alffalle hiljjaa uikkuttaen heti kun saan äikkän oppitunnin!
Kiitos vinkistä
T. Aftamies