Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen pettynyt. Olen yrittänyt puhua kavereilleni

Vierailija
22.06.2016 |

etteivät pyytäisi yhtä tuttuamme mukaansa mihinkään illanviettoihin, mutta silti hänet pyydetään. Siis kyseessä tosi omituinen ihminen enkä usko että kukaan muukaan haluaisi olla hänen kaverinsa.
Miten pitäisi suhtautua näihin "rikkureihin" jotka kaveeraavat tän kanssa vaikka olen kertonut heille millainen ihminen onkyseessä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hylkää kaverisi. Se on heille paras ratkaisu.

Vierailija
2/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ois, jos vaikka yrittäisit aikuistua :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian sinua ei pyydetä.

Vierailija
4/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä tarvitaan nyt kyllä lisätietoa. Onko tämä tuttu sellainen, että hän tyyliin haastaa riitaa humalassa vai missä mättää? Se, että joku on sinusta "omituinen", ei vielä ole mikään peruste pyytää tuollaista kavereilta. Puhutko muuten sinun luonasi järjestettävistä illanvietoista vai muiden? Siihen, ketä muut pyytävät kotiinsa, ei sinulla ole mitään sanomista.

Vierailija
5/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

etteivät pyytäisi yhtä tuttuamme mukaansa mihinkään illanviettoihin, mutta silti hänet pyydetään. Siis kyseessä tosi omituinen ihminen enkä usko että kukaan muukaan haluaisi olla hänen kaverinsa.

Miten pitäisi suhtautua näihin "rikkureihin" jotka kaveeraavat tän kanssa vaikka olen kertonut heille millainen ihminen onkyseessä?

Vierailija
6/6 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mua pyydettäis koskaan mihinkään jos omituisuus olisi este... On mulla kuitenkin kavereitakin jostain syystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi