Olen pettynyt. Olen yrittänyt puhua kavereilleni
etteivät pyytäisi yhtä tuttuamme mukaansa mihinkään illanviettoihin, mutta silti hänet pyydetään. Siis kyseessä tosi omituinen ihminen enkä usko että kukaan muukaan haluaisi olla hänen kaverinsa.
Miten pitäisi suhtautua näihin "rikkureihin" jotka kaveeraavat tän kanssa vaikka olen kertonut heille millainen ihminen onkyseessä?
Kommentit (6)
Miten ois, jos vaikka yrittäisit aikuistua :)
Tässä tarvitaan nyt kyllä lisätietoa. Onko tämä tuttu sellainen, että hän tyyliin haastaa riitaa humalassa vai missä mättää? Se, että joku on sinusta "omituinen", ei vielä ole mikään peruste pyytää tuollaista kavereilta. Puhutko muuten sinun luonasi järjestettävistä illanvietoista vai muiden? Siihen, ketä muut pyytävät kotiinsa, ei sinulla ole mitään sanomista.
Vierailija kirjoitti:
etteivät pyytäisi yhtä tuttuamme mukaansa mihinkään illanviettoihin, mutta silti hänet pyydetään. Siis kyseessä tosi omituinen ihminen enkä usko että kukaan muukaan haluaisi olla hänen kaverinsa.
Miten pitäisi suhtautua näihin "rikkureihin" jotka kaveeraavat tän kanssa vaikka olen kertonut heille millainen ihminen onkyseessä?
Ei mua pyydettäis koskaan mihinkään jos omituisuus olisi este... On mulla kuitenkin kavereitakin jostain syystä.
Hylkää kaverisi. Se on heille paras ratkaisu.