Kellä on varaa käyttää SUOLAA !?!
Kävin Lidlissä ja ruokasuolan hinta on nykyään ihan järkyttävän korkea. Onko jollain oikeasti varaa maustaa ruokansa suolalla nykyään?
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
En koe suolan olevan välttämätöntä missään. Suolattomaankin makuun kyllä tottuu. Näin säästyy nekin rahat.
Hyi helv....mikään ei ole pahempaa kuin täysin suolaton ruoka. Viimeinen asia josta säästäisin!! Mitä isomman paketin ostaa, sitä edullisempi kilohinta yleensä on.
Uskaltaako suolaa tuoda Thaimaasta?
Hankkijalta saisi 40kg:n säkin lehmille tarkoitettua suolaa alle kympillä. Riittäiskö se vähäksi aikaa?
Vierailija kirjoitti:
Hankkijalta saisi 40kg:n säkin lehmille tarkoitettua suolaa alle kympillä. Riittäiskö se vähäksi aikaa?
Voiko miehetkin kättää tuota suolaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voiko miehetkin kättää tuota suolaa?
Ravintona en tiedä, mutta sopii myös liukkauden torjuntaan.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä tuollekin kilohintaa tulee!! Eikö Lidlin riistokapitalistitkin ryövää jo sen 0,29senttiä kilo?
Itse käyn suolasaunassa eikä tunnu missään, vitun köyhät!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa pihiys on viety huippuunsa.
Joka kitisee suolan hinnasta, alkakoon vartioida sen käyttömääriä!
Etkö sä nyt oikeasti tajua, että tää on provo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa pihiys on viety huippuunsa.
Joka kitisee suolan hinnasta, alkakoon vartioida sen käyttömääriä!
Etkö sä nyt oikeasti tajua, että tää on provo?
Ja etkö sinä ymmärrä edellistä provoksi ;D;D Voi hyvänen aika!
Minulla on varaa seuraaviin: suola, sokeri, curry, pippuri. Kenelläkään ei pitäisi olla varaa luokattoman surkeisiin trolleihin, tämäkin ihan väkisin väännettyä ulostetta.
kaffimånsteri kirjoitti:
Minulla on varaa seuraaviin: suola, sokeri, curry, pippuri. Kenelläkään ei pitäisi olla varaa luokattoman surkeisiin trolleihin, tämäkin ihan väkisin väännettyä ulostetta.
Huumorintajuton yksilö. Itsehän hihitän täälä vedet silmissä. Tulee suolaisia kyyneleitä :D
Aika köyhä ja mielikuvitukseton provo. Parhaat on niin älyttömiä, että niistä ei voi tietää ihan varmasti onko se provo vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Aika köyhä ja mielikuvitukseton provo. Parhaat on niin älyttömiä, että niistä ei voi tietää ihan varmasti onko se provo vai ei.
No mestari kehittää itse vastaavan provon, josta jauhetaan 7 sivua paskaa. Ja hyvin sinäkin ruokit trollia.
Suolaa suolaa enemmän suolaa!!!!! Apinat saatana.
Aiotteko vähentää suolan käyttöä sen korkean hinnan vai korkean verenpaineen vuoksi?
Suola tänään Cittarissa 69senttiä kilo.
Levitän itse pihan jalkakäytävälle suolaa kauhakaupalla 40kg säkistä. Ei tunnu missään.
Taas olivat korottaneet suolan hintaa.
On kallista, varsinkin sormisuola.
En koe suolan olevan välttämätöntä missään. Suolattomaankin makuun kyllä tottuu. Näin säästyy nekin rahat.