Mies, miksi lähetät naiselle pyytämättä kuvan peniksestäsi?
Kommentit (41)
Miksi naiset tekee samaa ? -mies 42v.
Minulla kävi ilmeisesti kauhee joulu. Lähetin joskus kuvan puolitutulle naiselle mukamas vahingossa. Sieltä tulikin takasin kehuja ja pyyntöjä lisää. No minä käskystä laittelin kuvaa kivikovasta kyrvästä ja pyysi vielä spermallakin kuvia. Vastapalvelukseksi sain posliinipillusta kuvia eri asennoista miten halusin.
Myöhemmin sain tietää että nainen oli parisuhteessakin samaan aikaan :D
Pysyin anonyyminä siis kokoajan. Tässähän on riskinsä jos lähettäjä onkin oma mies ;)
Vierailija kirjoitti:
Aika harva nainen lähettelee peniksestään kuvia varsinkaan pyytämättä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainakin mulle on lähetetty
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuskin kukaan nainen lähettelee peniksestään kuvia, kun ei heillä sellaista ole, ainoastaan penis kateus
Vierailija kirjoitti:
Se on 99,9% naisista mielestä ällöttävää.
1.ja kyseinen tutkimus löytyy..????
2.Pakko kysyä, oletko A Stubb kun tollain vetelet prosenttilukuja per---stä?
3.Koska voin
Se on kaikki silmissä..itse haluan nähdä tiukoissa alkkareissa pullotuksen kuvia, cowboy hattu päässä, ilman paitaa ofc, selästä tai käsistä kuvia.
Harva mies tietää mikä on seksikästä...valitettavasti
Kalukuvat turnoff
N
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän se on yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sittenhän se on yleistä.
Siis sulle on nainen lähetellyt kuvia peniksestään, mutta mun tietääkseni niillä ei edes ole penistä, vagina vain...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh, tuskin kukaan nainen lähettelee peniksestään kuvia, kun ei heillä sellaista ole, ainoastaan penis kateus
Transnaisilla voi olla penis.
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät muitten naisten mielipiteen? Minusta naiset tykkää Peniksen kuvista, se on ihan normaalia.
No en kyllä ole kuullutkaan moisesta käytännöstä.
oon mä joskus lähettänyt, mutta en pyytämättä
Minäkään en ensin kokenut pippelikuvia mitenkään kiihottavina, kunnes tajusin, että tiedänpähän ainakin mitä olisi tulossa :) Se tunne, kun vetoketjun avattuaan löytää ison ja kovan, mutta vastaavasti se tunne, kun siellä onkin jotain aivan muuta kuin odotti...
Parempi katsoa kuin katua :)
Toimii muuten hyvin, erityisesti varattujen kanssa.
Iso ja mukavasti käyrä, treenattu kroppa. Ensin kalun kuvalla koputellaan onko kiinnostusta ja sitten vaihdetaan alastonkuvia,. Aika nopeasti päästään asiaan.
Mulla on muutama tuttu nainen (olen itse mies), jotka ovat deittipalvelussa oman profiilinsa kanssa. Kertoivat tätä samaa. Monet miehet lähestyvät joko heti tai melko pian viestittelyn alettua erilaisilla kuvilla vehkeestään. Yhdessä näistä palveluista (Badoo) on jopa naisten puolella näkyvissä kommenttikenttä, jossa tietyn miehen profiiliin voi kirjoittaa varoituksen. Sieltä näkee sitten heti kuka on kuvien lähettelijä. Yleistä siis on, eikä sillä tavalla varmaankaan kovin asiallisia naisia saa.
Jape 37 kirjoitti:
Toimii muuten hyvin, erityisesti varattujen kanssa.
Iso ja mukavasti käyrä, treenattu kroppa. Ensin kalun kuvalla koputellaan onko kiinnostusta ja sitten vaihdetaan alastonkuvia,. Aika nopeasti päästään asiaan.
Kyllä toimii, tiedän kokemuksesta. Kyllä penikseni kuvalla olen saanut aika nopeasti tyttöjen nakukuvia, jopa useasta eri maasta. Esim. Thaimaasta, Philippiineiltä, Etelä-Amerikasta...jne...Ja sitten on Web cameralla masturboitu yhdessä aina orgasmiin asti..
Vierailija kirjoitti:
Koska 99,% miehistä ilahtuu kun saa yllättäen ja pyytämättä tissi tai pillukuvan. Tokihan sitä haluaa toiselle samaa hyvää kuin itselleen.
Jos nainen lähettää alastonkuvan niin mies ei pysty vastustamaan houkutusta.
Ei kai kukaa ihan tuntemattomille lähettele.Itse välill heitän vaimolle kuvan.Tommost ois illalla tarjolla.Jotai ton tapaista.