Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on parisuhteen merkitys?

Vierailija
21.06.2016 |

Näen kaikille muille ihmissuhdemuodoille jonkin tarkoituksen, mutta parisuhde on mielestäni toimimaton ja äärimmäisen merkityksetön. Parisuhde on miellekäs korkeintaan alkuhuuman ajan, sitten alkaakin pettämishimot, stimulaationhaku, riidat, arkeutuminen ja niin edelleen. Pysytään yhdessä "koska niin kuuluu", "ja onhan se kiva että joku istuu vierellä teleekkaria kahtellessa". Kaikki - toistan - kaikki pitkään olleet pariskunnat riitelevät, pettävät ja ovat täysin kyllästyneitä toisiinsa.

Ystävyys, vanhemmuus ja sukulaisuus ovat kauniita asioita. Parisuhde päättyy aina, tai jos ei pääty sen dynamiikka muuttuu paskaiseksi. Miten ihmiset toisensa jälkeen hakevat tätä elämäänsä?

Itse en aio pariutua koskaan, eikä muidenkaan merkityksenhakuisten ihmisten tulisi tehdä niin.

Terveisin N23

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta se arkinen rakkaus on kaikista parasta. Se, että me ollaan me, ja kaikki muu on lopulta yhdentekevää. Että vuodesta toiseen se joku on ja pysyy siinä vieressä, katsoo hymyillen ja rakastaa. Se kertoo että olen kaunis vaikka tiedän näyttäväni perseeltä. Se kun tuntee toisen niin läpikotaisin, että ei tarvitse edes sanoa mitään, kun se tietää jo. Se tukee kun on vaikeaa ja työntää eteenpäin ja kannustaa kun sitä tarvitsee.

Ikävää, että sulla on usko mennyt rakkauteen ja parisuhteeseen. Toivon sinulle kaikkea hyvää miten ikinä aiotkaan elämäsi viettää. Mutta älä kerro minulle, miten minun parisuhteeni on huono.

Vierailija
22/22 |
22.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parisuhde voi olla ihan sitä samaa kuin ystävyys. Kumppanuutta. Ollaan oltu kymmenen vuotta yhdessä. Ensi huuma ja se mahaa polttava kutkuttava aika on jo ohitse mutta tämän ihmisen kanssa olen sen kaiken kokenut. Ollaan niin yhteen kasvettu että ilman en osaisi elää. Nyt on rauhallisempaa kuin nuorenpana, sellasta turvallista lämpöä ja kumppanuutta. Seksi sujuu hyvin, vuosien harjoittelun tulos sekin että osaa toista huomioida juuri niin kuin halutaan. Puhutaan aika lailla kaikista asioista, välillä riidelläänkin, mutta kokoajan on luottamus siihen että toinen on tässä ja pysyy. Se on aika mukava tunne. Me ollaan vaan hyvä tiimi:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kahdeksan