En kestä naapurin naisen lässytystä
Ei mikään maailman vakavin ongelma, mutta ottaa silti päähän. Naapurin nelikymppinen nainen lässyttää lapsilleen (2,5 ja 5) kuin jollekin aivottomille paviaaneille. Lapset lässyttävät ja sössöttävät niin, ettei meinaa saada selvää. Ei siinä mitään. Jokainen saa puhua lapselleen vaikka takaperin, jos huvittaa. Oma sietokyky ylittyy kuitenkin, kun sama nainen puhuu meille muille aikuisillekin samalla tavalla lässyttäen pää kallellaan. Puhuu ihan pokkana aikuisten kesken popoista ja siitä kuinka hänen miehelleen tuli iso pipi selkään(miehen kertoman mukaan välilevynpullistuma). Ei, jeesus, tekisi mieli lyödä, vaikka en väkivaltainen yleensä ole. Nyt loma-aikaan on ihan tuskaa, kun ovat joka päivä taloyhtiön pihalla.
Onko kaikki vanhana lapsensa tehneet tuollaisia?
Kommentit (12)
Tuskin on iästä kiinni. Jotkut vaan menettävät järkensä lapset tehtyään.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi joidenkin pitää olla pitämättä, jostain sellaisesta ihmisestä, joka ei ole ollut ilkeä? Inhota siis ilman syytä.
En inhoa tätä naapuria, mutta en myöskään kestä hänen seuraansa. Mielestäni aikuisten kesken puhutaan niin kuin aikuisille, vaikka meillä kaikilla onkin lapsia. Itse en tosin lässytä edes omalle lapselleni saati toisille aikuisille. Ap
Jotkut naiset puhuvat niin ihan luonnostaan. Minunkin korvia se kyllä kirvelee. Toinen ääripää on kai sitten rahiseva viskibasso. En tiedä, sopiiko se parmmin lapsille. Väliin vielä kipakka kirosana.
Tervetuloa meidän naapurustoon. Meillä,on tuollaisia kaksi. Kavereita keskenään ja lässyttävät yhdessä puistossa joka aamu. Onneksi lapsi menee syksyllä päiväkotiin ja minä töihin, niin ei tarvitse enää raastaa korviaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä, miksi joidenkin pitää olla pitämättä, jostain sellaisesta ihmisestä, joka ei ole ollut ilkeä? Inhota siis ilman syytä.
En inhoa tätä naapuria, mutta en myöskään kestä hänen seuraansa. Mielestäni aikuisten kesken puhutaan niin kuin aikuisille, vaikka meillä kaikilla onkin lapsia. Itse en tosin lässytä edes omalle lapselleni saati toisille aikuisille. Ap
Ihmisiä on niin monenlaisia. Aika harmittomalta tuo naapurisi kuitenkin kuulostaa. Ymmärtäisin ärsyyntymisen jos hän olisi k-päinen, mutta eihän joku lässytys nyt ole niin kamalaa, jos henkilö on kuitenkin hyväntahtoinen toisille.
Äitini sai mut 42-vuotiaana,olen ainoa lapsi,ja äiti täysin selväjärkinen kuten isäkin.Eivät sietäneet lässyttämistä,paitsi vauvoille.
Kannattaisin muuten pahoinpitelyä lunarikuntoon, mutta valitettavasti se lässytys ja sössötys saattaa vain pahentua, eli jättäisin ehkä väliin.
No, mun entinen työkaveri lässytti täysi-ikäiselle pojalleen ja teinille tytölleen aina kun puhui heidän kanssaan puhelimessa. Muuten naamatusten jutteli ihan normaalisti heidän ja muiden kanssa, mutta tuo puhelinlässytys meinas viedä hermot. Tiesi kyllä et jompikumpi lapsista oli luurin toisessa päässä kun se "hei mitä äidin oma kulta soittaa?" Ja siis sellaisella äänellä että itse olen puhunut vastaavasti kun omat lapset on olleet vauvoja..
Kukin tyylillään, mutta äärimmäisen omituiselta kuulostaa. Nuorin lapsistaan ei ole vielä koulussa, mutta lapsen puheesta ei meinaa saada tolkkua kun äiti ilmeisesti tajuaa sen lapsen kieltä itse ja lässyttää takas, muien ei tarvi ymmärtää..
Niin siinä voi käydä kun jatkuvasti lässyttää,
että auttamatta naapurien epäsuosioon jää.
Monille käy niinkin että kun lapset synnyttää,
jää itsestä jäljelle vain tyhjä, humiseva pää.
Onneksi ei sentään kaikille,
kuka muuten opettaisi äidinkieltä lapsille?
Vierailija kirjoitti:
Tiesi kyllä et jompikumpi lapsista oli luurin toisessa päässä kun se "hei mitä äidin oma kulta soittaa?"
Mä en kyl mitenkään osais tosta päätellä, että luurin toisessa päässä on henkilön lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Niin siinä voi käydä kun jatkuvasti lässyttää,
että auttamatta naapurien epäsuosioon jää.
Monille käy niinkin että kun lapset synnyttää,
jää itsestä jäljelle vain tyhjä, humiseva pää.
Onneksi ei sentään kaikille,
kuka muuten opettaisi äidinkieltä lapsille?
Palstarunoilija 👍