Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olenko raskaana?

Vierailija
21.06.2016 |

Harrastin suojaamatonta seksiä miehen kanssa, jonka kanssa minulla on ollut seksisuhde aiemmin, n. 1,5kk sitten. Aiemmin, seksisuhteessa ollessamme, käytin pillereitä. Nyt vuotta myöhemmin en käyttänyt enää ja mies laukesi sisälleni varoittamatta ja kysymättä, vieläkö käytän.

Tiedän, että nyt tulee kauhea haloo siitä, että miksi olin ilman ehkäisyä - humala, tuttu mies, jotenkin vaan lankesin.

Otin jälkiehkäisypillerin n. 24h myöhemmin ja minulla tuli kuukautiset seuraavaksi ihan normaalisti. Ehkä hieman vähemmän vuotoa, eikä kuukautiskipuja niinkuin ennen.

Nyt minulla on ollut alavatsa kipeänä monta päivää, olen ollut todella väsynyt viime aikoina, rintani arastavat ja ovat turvonneet (ei ole koskaan ennen) ja minulta tulee haaleaa vuotoa. Edelliset kuukautiseni loppuivat 2 viikkoa sitten, joten ei voi olla uudet kuukautisetkaan.

Enkai voi olla raskaana? En viitsi hakea testiä ainoasta lähikaupastani, jos raskauden tosiasiallista mahdollisuutta ei ole.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et. Sulla on klamydia.

Vierailija
2/4 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuleeko klamydiassa myös arat rinnat? Tätä ajattelin ensin, mutta rintojen arkuus ihmetyttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klamydiasta tietävät hoi? Arat rinnat?

Vierailija
4/4 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kusee tikkuun. Ei kukaan täällä tiedä