Olen 26v mies ja aion viettää juhannuksen vanhempieni luona/kanssa. Mitä mieltä?
Eli yleensä tullut oltua kavereiden luona, mökillä tai mökillä Tahkolla nyt aio viettää vanhempieni kanssa. Juodaan olutta, katsotaan paskoja elokuvia/sarjoja tv:stä ja saunotaan. Muut kaverit joko töissä, Euroopassa interrailaamassa tai tyttöystävien kanssa jossain mökillä. Mitä itse teette juhannuksena?
Kommentit (47)
Minä en tee yhtään mitään, mutta hyvä että vietät perheen ja suvun kanssa aikaa.
Juon hirveät kännit ja hukun järveen.
Kuulostaa mukavalta. Minä lupauduin vahtimaan veljen lapsia Juhannuksena että pääsee vaimonsa kanssa käymään pitkästä aikaa reissussa.
Olen 26v nainen ja aion viettää juhannuksen mieheni, lapsiemme ja äitini kanssa. Mökki on muuten kaksio, ahdasta tulee olemaan mutta toivottavasti keli olisi edes siedettävä niin voisi pihalla olla.
Hyvää juhannusta kaikille ja aplle myös, kuulostaa mukavalta juhannussuunnitelmasi!
Olen 29 v nainen ja aion viettää juhannuksen vanhempien kanssa. Tähän asti olen ollut joka ikinen juhannus joko yksin tai vanhemmilla. Vaikea pistää säälittävämmäksi?
Olen 23 v nainen ja aion viettää juhannuksen yksin kotona. Pistäkää paremmaksi.
Olen vähän vanhempi mies ja samat suunnitelmat. Ei ole naista eikä oikein kavereitakaan, joiden kanssa aikaa viettää. Olisin vaan yksin, joten menen vanhempien luo sitten.
Vietän sen ihan yksin. Päivällä menen auttamaan erästä vanhaa sukulaisrouvaa ja illalla aion olla yksin kotona ja katsoa tv:tä. En kaipaa muuta.
🇺🇦🇮🇱
Sukujuhannus tiedossa, mutta mä skippaan, kun menkat tulossa ja tulvapäivät just juhannuksena. Ei kiitos, mieluummin olen kotona kuin mökkiolosuhteissa ko. tilanteessa. Mies ja lapset menevät. Mulla koko juhannus rauhaa, muutama juhannusjuoma, vähän salaattia ja grillipihvi. Nautin!
Vierailija kirjoitti:
kerro osoitteesi niin me tullaan käymään :)
Tervetuloa vaan meille, tulkaa vaikka isommalla porukalla! T. Vanhemmat
No meidän poika tulee syömään. Tulee hakemaan vähän tavaroita, itse asiassa omiaan, on työharjoittelussa toisella paikkakunnalla ja nyt on hyvä sauma hakea.
Vierailija kirjoitti:
Olen 34-vuotias mies ja olen viettänyt kaikki juhannukset yksin kotona vanhempieni luota pois muutettuani.
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa mukavalta. Minä lupauduin vahtimaan veljen lapsia Juhannuksena että pääsee vaimonsa kanssa käymään pitkästä aikaa reissussa.
Isot pisteet sulle! :)
Miehen vanhemmat tulevat kylään mökille. Ovat aina käydessään yhden yön, eli loppujuhannus kahdestaan ellei miehen tyttäriä tuu käymään. Ollaan viisikymppisiä. Nuorena sinkkuna vietin yleensä juhannukset kotonani maalla sukulaisten kanssa. Joskus serkun kanssa oltiin juhannuskemuissa, mutta aika tylsää usein oli, liian paljon väkeä tai huono sää tms.
Mennään perheen kanssa yhdeksi yöksi kaveriperheen luo saunomaan ja rillaamaan, seuraavaksi yöksi anoppilaan saunomaan ja rillaamaan.
Olen yksin koko juhannuksen, mutta eipä tuo suuremmin haittaa. Ulkoilen ja luen. Kyllähän pari kesäistä päivää kuluu nopeasti. En edes ole ollenkaan sellainen, että haluaisin jonkun suuren joukon kanssa viettää yhdessä monta päivää.
Mutta aloittaja, vietä hieno juhannus vanhempiesi kanssa. Sinulla on vanhemmat elossa, se on huikea asia. Tuota heille nyt iloa olemalla itsekin iloinen. Kannattaa olla läsnä niissä hetkissä, jotka saa viettää läheistensä kanssa.
Vietän ekan kerran juhannusta eri paikassa ku mun vanhemmat ja sukulaiset. Oon 25.
Yksin kotona. Niin kuin joka vuosi. T. sinkku nainen