Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maestra - löytyykö sen lukeneita, mitä mieltä?

Vierailija
21.06.2016 |

Ostin Elisa Kirjan alesta Maestran, jota on kuvailtu mm. uudeksi 50 shades of greyksi (en ole lukenut) ja jonka pitäisi olla mukaansatempaava eroottinen trilleri ja vaikka mitä. Ajattelin kokeilla, kun olen jotenkin missannut tämän uuden, eroottisen kirjallisuuden aallon.
Kirja alkaa melko raflaavasti ja kuten ne muutamat arvostelut mitä luin kertoikin, niin se etenee nopeasti ja on osittain helppolukuinen. Mutta vain osittain. En tiedä johtuuko suomennoksesta, mutta kirjassa oli useita kohtauksia joita piti lukea moneen kertaan, eikä siitä silti oikein tajunnut että mitä tässä oikein tapahtuu. Esim. syvempi tutustuminen Renaudiin henkilönä (en avaa sen kummemmin, mutta lukijat ymmärtävät) kirjan loppupuolella jätti minut vain ihmettelemään että siis hetkinen, kuka, mikä? Enkä voi väittää hiffanneeni vieläkään.
Eli vaikka osittain kirja oli hyvinkin iisiä lukemista, niin välillä joitain tiettyjä osioita sai lukea moneen otteeseen. Jopa seksikohtaukset olivat joskus sellaisia ettei niistä oikein saanut selvää että kuka sai ja kuka antoi :)
Anyways ihan mukava helppo kirja jonka vetäisee helposti tabletilta junamatkan aikana, ja todennäköisesti luen jatkoakin, jota lienee tulossa.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On hankintalistalla, mutta en ole vielä lukenut. Mutta arvostelujen perusteella vaikuttaa kiinnostavalta! Hyvää chick litiä vissiin. Chick lit with a twist :)

Vierailija
2/3 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykännyt. Päähenkilö on psykopaatti, joka ei yhtään jaksa kiinnostaa minua. Juoni oli aika mitäänsanomaton. Seksikohtaukset kaikkea muuta kuin kuumia - jotenkin kliinisiä ja vaivaannuttavia pikemminkin. Paljon melua tyhjästä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun mielestäni ei ollut varsinaisesti psykopaatti, mutta hyvin kylmä toki tietenkin. Jotenkin myös kirjan väkivalta ei jotenkin oikein sopinut kirjan teemaan, hankala selittää miksi. Mutta välillä vähän ihmetytti että eikö tätäkin olisi voinut hoitaa jotenkin toisin.

Seksikohtauksista olen eri mieltä, vaikka ne välillä hieman sekavia olivatkin. Kyllä siellä muutama ihan kuuma kohtaus oli :) -ap