Onko tämä sydänkohtaus?
En meinaa saada henkeä, sydän hakkaa... ahdistaa- Akku loppu. Onko tämä sydänkohtaus??? En meinaa jaksaa kirjoittaa. Ollut 2 viikkoa flunssa. Mies tulee tunnin päästä. Lapset pitäisi hakea.
Kommentit (17)
Jos ei ole provo, niin soita heti hätänumeroon.
Soita heti hätänumeroon, turha täällä on kirjoitella!
Hitokseen vaikea sanoa, mutta enpä jäisi odottelemaan. Jollain tavalla hoidat ambulanssin luoksesi.
Kuulostaa ennemminkin paniikkikohtaukselta. Mutta vaikea on näitä etädiagnooseja tehdä!
Jos sulla on Disperiniä/asperinia, niin ota sellainen ensiavuksi.
Ei ole lääkkeitä. Tykytys meni ohi mutten saa henkeä. Ei ole akkua.
ap
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa ennemminkin paniikkikohtaukselta. Mutta vaikea on näitä etädiagnooseja tehdä!
Tämä mullekin tuli mieleen,mutta koska ei voi olla varma,niin kannattaa käydä lääkärissä(se ambulanssin soitto on ihan hyvä vaihtoehto).Itse olen kerran mennyt päivystykseen tuollaisten oireiden takia,kun en tunnistanut paniikkikohtaukseksi(olin vasta saanut diagnoosin),sain ymmärtäväistä kohtelua.
No laita puhelin lataukseen ja soita apua kun se taas käynnistyy
Ei ole laturia kun se jäi autoon. Sain mieheen yhteyden fb:b kautta. Huomenna lääkäri pitkittyneestä flunssasta. Tuntuu,. että kuolema on lähellä.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ei ole laturia kun se jäi autoon. Sain mieheen yhteyden fb:b kautta. Huomenna lääkäri pitkittyneestä flunssasta. Tuntuu,. että kuolema on lähellä.
ap
Etkö saisi miestäsi soittamaan apua? Siis kun kerran fb:n kautta sait häneen yhteyden.
No mene sinne autolle se hakemaan. Jos siinä matkalla tuuperrut niin todennäköisyys että joku sinut löytää on suurempi kuin kotona odottaessa
Vierailija kirjoitti:
ap
Siltä se paniikkikohtauksessa tuntuu,siksi on pelkästään tuon tekstin avulla vaikea sanoa onko vika sydämessä vai päässä.Sait mieheen yhteyden,kai pyysit häntä järkkäämään apua? Koska jos kyseessä onkin sydänkohtaus,eipä se huominen lääkäriaika paljon lämmitä.
En pyytänyt apua, en kehtaa mennä sairaalaan tällaisesta, jos onkin vaan päässä.... olo ei pahene.
ap
Voi olla myöskin keuhkokuume tai keuhkoveritulppa. En jäsi odottelemaan, vaan menisin päivystykseen heti kun mies tulee.
Vaen k'äsi puutuu. Ei provo.
ap