Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pystyttekö syömään sipsejä samasta pussista toisten kanssa?

Vierailija
21.06.2016 |

Varsinkin jos rasvaiset ja suolaiset kädet mahdollisesti koskettavat toisiaan, kun kourat eksyvät yhtä aikaa pussille......

Pystyttekö syömään sipsejä samasta pussista toisten kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (74)

Vierailija
21/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö suoraan pussista sen takia, koska se pussi rapisee ja ruttaantuu ärsyttävästi. Ja koska tuntuu ällöttävältä työntää käsi monta kertaa sinne suolaiseen ja rasvaiseen pussiin, koko käsi tuntuu sen jälkeen inhottavan tahmaiselta.

Vierailija
22/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn mutta mä tykkään laittaa ne johonkin kuppiin ihan vaikka vaan itseänikin varten. En juo limsaakaan pullonsuusta vaan lasista. Juustonaksut ja Pepsi on mun herkutteluhetkien yhdistelmä :D

Mä en tiedä miten sielläpäin syödään sipsejä jos se on verrastettavissa pullonsuusta juomiseen. :D

Se on verrastettavissa siten, etten tykkää syödä tai juoda mitään suoraan pakkauksesta. Leikkeleet lautaselle, juustot samoin, hedelmät vadille, keksit lautaselle, sipsit kulhoon ja juomat lasiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yäk ällöttää köko kökemus ja ajatus!!!!!!!!

Vierailija
24/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en todellakaan. samasta kulhostakin hieman ällöttävää. yleensä juhlissa pyydän erikseen sipsejä omaan pieneen kippoon.

Juurikin näin, sama homma ittel!!!!!!!!!!!!

Vierailija
25/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä Naiseni kanssa voidaan syödä samasta pussista ja lapset voi syödä toisesta pussista

Vierailija
26/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyn mutta mä tykkään laittaa ne johonkin kuppiin ihan vaikka vaan itseänikin varten. En juo limsaakaan pullonsuusta vaan lasista. Juustonaksut ja Pepsi on mun herkutteluhetkien yhdistelmä :D

Mä en tiedä miten sielläpäin syödään sipsejä jos se on verrastettavissa pullonsuusta juomiseen. :D

Se on verrastettavissa siten, etten tykkää syödä tai juoda mitään suoraan pakkauksesta. Leikkeleet lautaselle, juustot samoin, hedelmät vadille, keksit lautaselle, sipsit kulhoon ja juomat lasiin.

Aivan! En osannut itse pukea sanoiksi mutta tämä on homman nimi :)

Vierailija
27/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä kysymystä. Miksen pystyisi??

Vierailija
28/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jotain pakko-oireisesta häiriöstä kärsiviä bakteerikammoisia?

Vierailija
29/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa ei näköjään pysty syömään samasta pussista, vaan alkaa ällöttää. Ja hyvä niin!

Vierailija
30/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvottaa se kyllä hieman. Pakko sanoa.

Vierailija
31/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan söisi!

Vierailija
32/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai siitä ärsyttävän rapisevasta pussista, ei kai kukaan siitä suoraan syö. Me laitetaan kulhoon ja siitä kyllä voin jakaa. Iso kuppi keskelle pöytää ja siitä syö aikuiset ja lapset ja vielä jos on jotain dippiä. Nam

Vierailija
33/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty sellaisten kanssa, joiden käsihygienian tiedän olevan huono. Enkä myöskään tuntemattomien, koska heidän hygieniastaan en tiedä. En pelkää bakteereja, vaan minua ällöttää ne oudot maut ja hajut joita ne likaiset kädet tartuttavat sipseihin, karkkeihin ynnä muihin ruokiin.

Vierailija
34/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisista ihmisistä ei tule sipseihin mitään sen epäterveellisempää kuin mitä niissä jo on.

Vierailija
35/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toisista ihmisistä ei tule sipseihin mitään sen epäterveellisempää kuin mitä niissä jo on.

Onko sipseissä siis ulostetta, virtsaa, verta, räkää ja sylkeä?

Vierailija
36/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, sillä.se.toinen saattaa nuolla sormiaan. Sillä voi olla herpes.

Perheenjäsenen kanssa eri juttu.

Vierailija
37/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko jotain pakko-oireisesta häiriöstä kärsiviä bakteerikammoisia?

Mulla ruokien siirto pakkauksesta tarjoiluastiaan ei ainakaan millään tavalla liity mihinkään bakteerikammoon vaan ihan puhtaasti esteettisyyteen. Ne muovipakkaukset logoineen ja pakkausselosteineen ei ainakaan herätä mulla ruokahalua.

Vierailija
38/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jo vastannut tähän äänestykseen.

:/

Vierailija
39/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty, koska en ylipäätään pysty syömään tuollaista paskaa. Hirveää rasvahöttöä ja peruna on yäk muutenkin.

Vierailija
40/74 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs donutseja, sausageseja, popcornseja, peanutseja, candieseja, frieseja, grapeseja, juustosnackseja?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan seitsemän