Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka kauan odottaa, että mies on valmis muuttamaan yhteen?

Vierailija
21.06.2016 |

Olen seurustellut jo puoli vuotta erään ihastuttavan miehen kanssa, ja hän ei ole vielä valmis muuttamaan kanssani yhteen. En itse viitsisi odotella enää kovin paljon kauempaa, sillä koen että mies on minulle täydellistä aviomiesmateriaalia ja muutenkin vietämme lähes kaiken aikamme toistemme kämpillä. Mielestäni ei siis ole mitään syytä miksemme voisi muuttaa yhteen. Tässä iässä (minä 31, mies 36) turha jahkailu ja odottaminen on muutenkin mielestäni turhaa, sillä kummallakin on takana pitkä suhdehistoria ja luulisi miehenkin tietävän, mitä haluaa. me Molemmat kyllä haluamme naimisiin ja lapsia suht pian, joten myös siksi en ymmärrä miksi mies ei ole edes yhteenmuuttoon valmis. Mielestäni mies olisi täydellinen isä lapsillemme, mutten enää oikein tiedä onko hän sittenkään yhtä sitoutunut minuun kuin minä häneen.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota rauhassa vuosi pari

En viitsisi odotella vuositolkulla, sillä eipä odottaminen ole toiminut itselläni ollenkaan. Pisimpään kestäneissä suhteissani muutin yhteen seurusteltuani korkeintaan puoli vuotta. Lyhyemmissä alle vuoden kestäneissä suhteissa emme muuttaneet koskaan yhteen, ja juuri siksi ne eivät ole kestäneet. Minä tiedän mitä elämältäni haluan, ja parhaat lastentekovuoteni alkavat olla vähissä, joten en tahtoisi joutua odottelemaan vuosia vain todetakseni ettei mies olekaan minulle sopiva.

Eli lyhyemmiksi jääneet suhteet ovat päättyneet juuri siksi, ettet sinä ole voinut odottaa yhteenmuuttoa? Kuinka monen miehen kanssa olet asunut? Miksi ne suhteet ovat loppuneet?

Vierailija
22/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei halua muuttaa yhteen?

Kyllä hän haluaa, mutta olemme hänen mielestään seurustelleet liian vähän aikaa emmekä mukamas tunne toisiamme tarpeeksi hyvin. En ymmärrä tätä, puolessa vuodessa mielestäni oppii tuntemaan ihmisen sen verran hyvin, että osaa tehdä päätöksen onko suhteella potentiaalia tarpeeksi, jotta voisi ottaa seuraavan askeleen ja muuttaa yhteen.

Mitä?! Ei todellakaan opi puolessa vuodessa tuntemaan toista niin hyvin... Mielestäni vähintään vuosi on seurusteltava ennen kuin yhteenmuttoa edes harkitsee ja vähintään vuosi on asuttava yhdessä ennen kuin tietää toimiiko yhteiselo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se ei halua muuttaa yhteen?

Kyllä hän haluaa, mutta olemme hänen mielestään seurustelleet liian vähän aikaa emmekä mukamas tunne toisiamme tarpeeksi hyvin. En ymmärrä tätä, puolessa vuodessa mielestäni oppii tuntemaan ihmisen sen verran hyvin, että osaa tehdä päätöksen onko suhteella potentiaalia tarpeeksi, jotta voisi ottaa seuraavan askeleen ja muuttaa yhteen.

Puolessa vuodessa mielestäni oppii tuntemaan ihmisen sen verran hyvin, että osaa tehdä päätöksen onko suhteella potentiaalia tarpeeksi, jotta voisi ottaa seuraavan askeleen ja alkaa seurustelemaan.

Vierailija
24/24 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota rauhassa vuosi pari

En viitsisi odotella vuositolkulla, sillä eipä odottaminen ole toiminut itselläni ollenkaan. Pisimpään kestäneissä suhteissani muutin yhteen seurusteltuani korkeintaan puoli vuotta. Lyhyemmissä alle vuoden kestäneissä suhteissa emme muuttaneet koskaan yhteen, ja juuri siksi ne eivät ole kestäneet. Minä tiedän mitä elämältäni haluan, ja parhaat lastentekovuoteni alkavat olla vähissä, joten en tahtoisi joutua odottelemaan vuosia vain todetakseni ettei mies olekaan minulle sopiva.

Eli lyhyemmiksi jääneet suhteet ovat päättyneet juuri siksi, ettet sinä ole voinut odottaa yhteenmuuttoa? Kuinka monen miehen kanssa olet asunut? Miksi ne suhteet ovat loppuneet?

Jotkut lyhyemmät suhteet ovat päättyneet koska en viitsinyt odottaa, toiset taas muista syistä. Olen asunut kahden miehen kanssa, toisen suhteen päätin, kun omat tunteeni kuolivat ja toisessa mies vaihtoi minut kylmästi toiseen.