Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

miten saan tukkaani kuohkeutta kun se menee päätä pitkin?

Vierailija
21.06.2016 |

Nuorempana mulla oli tukka hyvin. Oli permanentti tehty osittain ja hiukset olivat kivasti laineilla ja etutukka koholla(permiksen takia).
Tunnen itseni rumaksi ja vanhaksi kun mulla on vanhanpiian kampaus!
Saanko tukkaa leikkaamalla kohotuksen?
Kampaajalle en voi mennä.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuivashampoolla, esim. Batiste-merkkiset ovat hyviä, Sokos Emotionista ainakin löytyy.

Tuuheuttako?

Kyllä tuuheuttaa, viimeisiin uutuus oli joku todella tuuheuttava, en nyt muista nimeä mutta juuri Batiste-sarjaa.

Vierailija
42/45 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikset voi mennä vuosiin kampaajalle?

Olen repinyt hiuksia.

Häh? Mitä ihmettä? Voisin veikata, et kampaajalta saisit apua kuitenkin. Turha hävetä mitään, jos tukka on jo siinä kunnossa, ettei kehtaa kuin pipo päässä kulkea.

Kyllä, sellainen "sairaus" on olemassa missä ihminen repii mm. hiuksiaan. Kannattaa googlettaa trikotillomania, en tosin tiedä onko ap:lla tämä mutta tuli ekana mieleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen repinyt hiuksia.

Häh? Mitä ihmettä? Voisin veikata, et kampaajalta saisit apua kuitenkin. Turha hävetä mitään, jos tukka on jo siinä kunnossa, ettei kehtaa kuin pipo päässä kulkea.

Kyllä, sellainen "sairaus" on olemassa missä ihminen repii mm. hiuksiaan. Kannattaa googlettaa trikotillomania, en tosin tiedä onko ap:lla tämä mutta tuli ekana mieleen.

On se. Kovasta stressistä johtuen.

Siksi ei kampaajalla käyntejä.

Vierailija
44/45 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen repinyt hiuksia.

Siksi just nimenomaan pitäs mennä sinne kampaajalle.. Ei tarvi yksin painia huonojen hiuspäivien kanssa.

Vierailija
45/45 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen repinyt hiuksia.

Siksi just nimenomaan pitäs mennä sinne kampaajalle.. Ei tarvi yksin painia huonojen hiuspäivien kanssa.

No ne huonot hiuspäivät jatkuvat syystä jonka kerroin.

Leikkasin nyt hiuksia hiukan ja se vähän auttoi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yksi