Nyt on kissalla raikas hengitys
Se oli käynyt näpistämässä Fisherman's friend -pussin pöydältä ja maistellut pastilleja... kaikkea se utelias eläin kyllä meneekin tekemään.
Kommentit (5)
Oli jättänyt syömättä, onneksi! Oli vain hajottanut hampaillaan kappaleiksi. Mahtanut silti jo siitäkin vähästä tulla aika kiva makuelämys, noin kissaeläimen yleistä ruokavaliota ajatellen.
Oma katti veteli kerran tonnikalamössöä, johon oli sekoitettu homejuustoa ja rutkasti valkosipulia. Olin tekemässä lämpimiä voileipiä ja poistuin keittiöstä vähäksi aikaa. Enpä arvannut, että kissalle kelpaisi valkosipulilta haiseva eine ja varomattomuuttani jätin kulhon pöydälle. Mutta voitte kuvitella ne hengityshuurut.
Mulla oli kissa, joka himoitsi salmiakkia. En tosin sitä sille antanut tietenkään.
Vierailija kirjoitti:
Oma katti veteli kerran tonnikalamössöä, johon oli sekoitettu homejuustoa ja rutkasti valkosipulia. Olin tekemässä lämpimiä voileipiä ja poistuin keittiöstä vähäksi aikaa. Enpä arvannut, että kissalle kelpaisi valkosipulilta haiseva eine ja varomattomuuttani jätin kulhon pöydälle. Mutta voitte kuvitella ne hengityshuurut.
Tottakai valmistit ne juuri häntä vartenhhhh. Röyh.
Oi, en ole huomannut noita kissalleni tarjota, nyt kauppaan….