Muistatko vielä missä vietit uudenvuoden 99/2000?
Kommentit (47)
Tavan mukaisesti naapurikaupungin juoppoputkassa!
Yksin kotona, mies lähti juhlimaan. Erosimme sittemmin.
Joo. Olin 6v ja sain leikkiä pihalla ja katsella raketteja myöhään.
Silloisen naisystäväni kaverin bileissä ja selvinpäin, koska minulla oli uudenvuodenpäivän aamuna aamuvuoro töissä. Siinä menikin sitten päivä töissä nukkuessa.
Ulkomailla pienen vauvan ja miehen kanssa.
Olin 23 v ja olin kavereiden kanssa Helsingissä. Laitettiin hienot puvut päälle.
Töissä, vahtimassa ettei sen aikaiset 'älylaitteet' sekoa vuosituhannen vaihtumisesta. Jos sekosi, pyrin niitä sitten päivittämään 2000 luvulle. Kopiokone ei tykännyt vuoden vaihtumisesta ja muutama tietokone taantui niinkin kauas päivämäärältään kuin 1800 luvulle.
Muistan! Olin kohdannut ihanan miehen 10 päivää aiemmin ja olin onnesta soikeana kun hän halusi viettää uudenvuodenaaton kanssani. Kokkasin illalla kotonani ja sen jälkeen mentiin Helsingin Kaupunginteatteriin katsomaan Les Miserables. Vuoden vaihtuessa oltiin Senaatintorilla. Tuntui että jotain merkityksellistä oli tapahtumassa. No omassa elämässä olikin ja olemme edelleen yhdessä. Muistan aina tuota vuodenvaihdetta erityisellä rakkaudella.
Juu, oltiin silloisen poikaystävän kanssa molemmat kauheassa kuumeessa ja maattiin kipeinä sängyssä hänen luonaan. Keskiyöllä uskallettiin sentään pariksi minuutiksi ulos katsomaan näkyykö raketteja.
Muistan, limusiinissa 😊 iskän ja perheen kanssa.
Muistan hyvin, olin yövuorossa terveyskeskuksen vuodeosastolla.
Kyllä, kotona esikoisen kanssa. Puoliso oli töissä vahtimassa tietokoneita ja systeemejä, että iskeekö Y2K.
Olimme silloin vielä elossa olevan puolisoni kanssa kotona. Ammattini puolesta jännitin, miten se näkyy työssäni 1.1.2000 ja soitin pomolle muutaman kerran onko töissä kaikki ok.
Emme me puolisoni kanssa tehneet muuta kuin söimme herkullisen aterian ja juttelimme koko aattoillan kaikenlaista. Uskalsimme lopulta korkata kuoharin puolenyön jälkeen ja lipitellä vähän punkkua.
Katselimme parin km päässä ammuttavia ilotulisraketteja, jotka näkyivät meille oikein hyvin,
Muistaakseni pk-seudulla oli silloin lunta enemmänkin? Vai muistanko väärin?
Kyllä. Kaveri meni naimisiin illalla 31.12. ja vuoden vaihtuessa oli mahdollisuus olla ulkona. Oltiin pienellä paikkakunnalla, jossa nyt ei mitään kummallista rakettiloistoa päässyt näkemään, mutta oli ainakin ihmisiä koolla hyvän ruoan äärellä.