Ihmettelen ettei tuttavaperhe ole kertaakaan käyttänyt nyt kouluikäisiä lapsiaan Muumimaailmassa!
Asumme siis Turussa joten matkoihinkaan ei mene juuri mitään. Joskus sai S-kortilla jonkun oman päivänkin, mitenköhän nykyään on? Meidän perinteisiin kuului joka kesä käydä ainakin kerran Muumimaailmassa kun lapset olivat alle kouluiän ja alakoululaisia.
Onkohan vastaavia esim. helsinkiläisiä, jotka eivät vie lapsiaan koskaan Linnanmäelle tai Heurekaan tai tamperelaisia, joiden lapset eivät pääse Särkänniemeen?
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nuo, ei olla käyty, kun lapsia ei kiinnosta.. mieluummin leipoo, kun käy missään muualla.
Mistä ne lapset muusta tietää, jos niitä ei ikinä minnekään viedä.Palstalla kaikki on niin juurevia pullantuoksuisia äitejä.
Mä kävin kolmen ekan kanssa (poikia) muumimaailmassa, mut kuopuksen (tyttö) en. Yritetty on, mut neiti ei tykkää muumeista eikä varsinkaan mistään jättihahmosta, jonka sisällä on ihminen. Siksi.
En käsitä miksi kuvittelet, ettei vanhemmat tuntisi omia lapsiaan??
Mikä siinä nyt on niin ihmeellistä ap:n mielestä?Mä olen asunut Turussa 7-vuotiaasta asti,kävin ekan kerran Muumimaailmassa parikymppisenä :D Ei kai lapsiperheiden ole mikään pakko käydä lähellä olevissa huvittelupaikoissa siksi,että ne ovat lähellä.Omituinen ajatus.
Muumimaailma edellyttäisi aikalailla, että lapset tykkäävät Muumeista, itse ainakin inhosin lapsena.. Me käytiin kerran Lintsillä, mutta lapsi ei suostunut yhteenkään laitteeseen eikä olen sen jälkeen halunnut käydä vaikka ollaan ehdotettu.