Paketti postin toimipisteessä mutta saapumisilmoitusta ei ole tullut?
Tilasin pari viikkoa sitten Zooplussalta paketin, joka lähetettiin kahdessa erässä. Toinen paketti on DHL:n mukaan maannut tuolla lähi-Siwassa toissaperjantaista asti eikä mulle ole tullut siitä mitään ilmoitusta. Mihin oikein otan yhteyttä?
Kommentit (24)
Minulle kävi niin, että olin tilaukseen jäänyt puhelinumero viimeistä numeroa vaille. Kannattaa tarkastaa ensin se numero tilausvahvistuksesta. Otin postiin yhteyttä ja sen pystyi korjaamaan vai paketin lähettäjä. Onneksi oli kotimainen lähettäjä, joka suostui sen tekemään, niin ei joutunut toista postimaksua maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Siis... missä vielä on Siwoja????
No ei missään, tämä aloitus on tehty vuonna 2016. Joku pöljä vaan kaivanut esiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Unohtavat imoittaa rai syytävät ilmoitukset väärin naputeltuun numeroon.
Anoppini puhelimeen on tullut useita saapumisilmoitulsia vieraan paikkakunnan postista sekä matkahuollosta.
Anoppini ei ole takuulla mitään tilannut.
Ei ne niitä numeroita naputtele, skannaavat sen numeron, minkä tilaaja on tilaukseen naputellut numerokseen.
No, tilasin kerran yksityishenkilöltä tavaraa.
Tuli ilmoitus, että paketti noudettavissa: 200km päässä. Otin postiin yhteyttä, että mitä helvettiä...
Kuulemma lähettäjä oli laittanut väärän postinumeron, minun pitää maksaa ylimääräinen kustannus toimituksesta omaan postiini.
Kohta tulikin saapumisilmoitus ja hinta 0€.
Lähettäjä oli laittanut postinumeron ihan oiken,  mutta posti oli kääntänyt ykkösen ja kasin numeron keskellä päinv.järjestykseen.
Eli kyllä naputtelevat.
Smart postin koodi tulee noihin molempiin,toinen riittää.