Ei aina tunnu mukavalta olla se joka kertoo miten asia on
Saa älyttömän määrän alapeukutuksia ja kommentteja, joissa luokitellaan jopa sairaaksi. Ja pahimmillaan bannit.
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
On niin helppoa ampua viestintuojaa :(
Niin, ja sitten kuitenkin jonkin ajan kuluttua ne alapeukuttajat ja arvostelijat saavat tietää jotain toista kautta saman asian.
Sen takiako niitä aloituksia tehtaillaan että se olisi mukavaa ja satelisi yläpeukkuja ja kivoja kommenteja?
Vierailija kirjoitti:
Sen takiako niitä aloituksia tehtaillaan että se olisi mukavaa ja satelisi yläpeukkuja ja kivoja kommenteja?
En ole ap mutta luulen että ei hän sitä tarkoittanut. Ihmetyttää se minuakin jos joku sanoo jonkin asian niinkuin se oikeasti on ja seuraus on ap:n kuvaileman kaltainen.
Vierailija kirjoitti:
Ei vaan jotta keskusteltaisiin.
mut tää on elämää ja sitä on elettävä.kaikkee ei aina voi saada. mä ainakin haluan vaan unohtaa!
Niinhän se menee eli aina kun ihmisten tietoon tulee jokin järkyttävä asia, ensin sen olemassaolo kiistetään, sen jälkeen viestintuojaa pilkataan ja se lopulta tieto hyväksytään.
^ Noin olen sen kokenut. Se mitä olen kuvaillut on ollut joillekin liikaa, mutta kuitenkin he saavat sen saman tiedon jostain vähän myöhemmin ja toivottavasti edes silloin ajattelevat omaa käyttäytymistään.
Vierailija kirjoitti:
Saa älyttömän määrän alapeukutuksia ja kommentteja, joissa luokitellaan jopa sairaaksi. Ja pahimmillaan bannit.
Kertokaas nyt joku tällainen asia, missä näin on käynyt, alkoi kiinnostaa :)
Sellaista on miehen elämä aihe vapaalla. Akkalauma on valmis väittämään vaikka mustan valkoiseksi jos se heidän agendaan sopii.
Kertoisitko, miten asia on SINUN mielestäsi?
Ymmärrät varmaan, että todella moni ei jaa sinun mielipidettäsi?
Tieto on yhteistä, tietoa tulee jakaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaas nyt joku tällainen asia, missä näin on käynyt, alkoi kiinnostaa :)
Ettei vaan olisi painokeskustelu, jossa aloittaja jo aloituksessaan haukkuu kaikki vastaajat. Raivoaa, huutaa ja solvaa. Keskustele nyt sellaisen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
No tuossahan se juuri on se pointti. Sanomaa vaikea hyväksyä, mutta saavat saman tiedon jostain toisaalta. Minun mielestä asia on ollut hyvin kuvailtu. Ja myönnän tarkoituksen provosoida.
Näinhän se on. Olen saanut runsaasti alapeukkuja mm. siihen, kun kerron, että perinnöstä luopuessa ei voi määrätä kenen hyväksi se tulee, muuten se on lahja. Olen saanut alapeukkuja siihen, kun kerron, että verovähennys ei tarkoita sitä, että verottaja maksaa kaikki kulut, yms.
Vierailija kirjoitti:
Joo mutta kun kyse on faktoista, ei mielipiteistä. Silloin tosiaan ne alapeukut ovat hämmentäviä :/
On niin helppoa ampua viestintuojaa :(