Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rypyt alle kolmekymppisenä :(

Vierailija
20.06.2016 |

Luulin rupsahtamisen 25-vuoden jälkeen olevan urbaanilegendaa, mutta niin vain olen 2 vuodessa vanhentunut valtavasti. Silmänympärykset ryppyiset, suupielissä juonteet, otsarypyt, laajentuneet ihohuokoset, veltto iho. Kaikki apukeinot ovat tervetulleita. Veden juonti, uv-valolta suojaamiben, silmänympärysvoide, tupakoimattomuus tuttua kauraa.
N27

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen 28v babyface, iho on rasvainen ja elämäntavat ovat aina olleet kunnossa; silti on hirveät 11-rypyt ja vaakajuonteita. En käytä alkoholia, en ole ikinä tupakoinut, nukun, juon ja syön terveellisesti, harrastan liikuntaa, en ota aurinkoa ja olen aina käyttänyt aurinkorasvaa, olen hoitanut ihoani säännöllisesti aina ja silti näytän tältä. Vaikuttaa siltä, että kasvojen malli vaikuttaa myös ryppyjen muotoutumiseen.

Vierailija
22/37 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä 33. Olen koko elämäni vältellyt aurinkoa kuin ruttoa, koska palan todella nopeasti. Juon pari viinilasia kuussa, en ole ikinä polttanut tupakkaa. Valvon harvoin yli puolenyön, nukun vähintään 8 tuntia per yö.

Ainut näkyvä ryppy on pieni sibeliuksen alku. Ilmeillessä silmien alla ihan muutama vaakasuora, mutta naama peruslukemilla vain todella hennot juonteet. Silmien ulkonurkissa ei oikeastaan mitään, iho vain ei liiku siellä vaikka kuink irvistän. Otsaankaan en vaakasuoria kurttuja saa, iho vain ei mene poimuille siellä.

Eli sanoisin että omalla kohdallani auringon välttely ehdoton ykkönen, kakkosena hyvät geenit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormoniongelmat voi vanhentaa ennenaikaisesti.

Vierailija
24/37 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites nyt kun noista neuvoista huolimatta ne rypyt on jo tullut? :D täytyykö turvautua botoxiin ja täyteaineisiin vai auttaako pienempiin juoviin jokin "kevyempi" ratkaisu? Ei huvita vielä näyttää vanhalta akalta.

ap

Vierailija
25/37 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon ihan tosissaan miettiny botoxia 11-ryppyihin. Eilen esittelin miehellekkin hoitomuotoja ja hintoja, nauroi katketakseen... itteä ei kyllä naurata :D

-28v babyface

Vierailija
26/37 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan taitaa olla lähinnä geeneistä kiinni. Itselläni on ollut niin huonot elintavat kuin olla ja voi, esim. aurinkovoiteita en ole käyttänyt ikinä, olen ollut alkoholin suurkuluttaja 15 vuotta, mutta 42-vuotiaana ainoa ryppy on ihan aavistuksen omainen toispuolinen sibeliusrypyn alku kulmakarvojen välissä. Olen saanut usein palautettakin siitä että näytän tosi nuorelta. Äitini on samanlainen, alkoi rypistyä vasta 58-60 vuotiaana.

Vierailija
27/37 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin miehenä ei haittaa jos nainen vähän muuttuu iän myötä. Jos siinä on sitä jotain niin usein vain lisää ihanuutta ja kiinnostavuutta.

Vierailija
28/37 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin naisena täytyy sanoa, että ei ne rypyt kyllä ketään kaunista eikä todellakaan lisää kysyntää miesrintamalla :D

Vierailija
29/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Geeneistä kiinni, itellä ikää 35 eikä rypyn ryppyä. Tosin olen normaalipainon ylärajalla, että sekin saattaa vaikuttaa (rasvakudos silottaa kasvoja).[/

En kyllä usko tätä. Tai noh, juonteita ainakin löytyy kaikilta tuon ikäisiltä.

Jos sinulla on, ei tarkoita että muilla olisi myös. Itseäni on luultu parikymppiseksi, viimeksi pari viikkoa sitten kiertomatkalla mukana ollut rouva kysyi, että jokos olet ylioppilas. Papereita kysytään aina. Ja johtuu hyvistä geeneistä. Isoäitini on lähes sata, mutta näyttää kuulemma 70v. Ja on todella pirteä ja teräväpäinen.

Minä vaan satun näyttämään ikäistäni nuoremmalta. Katkerien ryppysäkkien mielestä on näköjään synti näyttää nuorelta. En minä sille mitään voi, on aika tympeää jatkuvasti vastata noihin mihin menet opiskelemaan ja vastaaviin kyselyihin. 25v se oli vielä ihan imartelevaa.

Vierailija
30/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja 29 oli siis se 35v jolla ei ole rypyn ryppyä, ja jolla tässä suhteessa siis loistavat geenit. Huonompia geenejäkin on tullut sitten tasapainon vuoksi, näin sanoo kardiologini.

Vierailija
31/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkoholi vanhentaa vähintään yhtä paljon kuin tupakka.Kollageeni loppuu 40-45v ja siihen vaikuttavat ravinnon proteiinit.

Vierailija
32/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena oli ihanaa, kun tämä paperinohut iho oli sileä, täysin näpytön ja muutenkin virheetön. Nyt 29-vuotiaana kadehdin niitä, joilla on paksu ja rasvainen iho, mikä ei rypisty. Otsarypyiltä olen välttynyt, mutta etenkin vasemmassa silmässä on kunnon harakanvarpaat. Suosittelen pika-avuksi studio secrets smoothing resurfacing primer -nimistä silikonivoidetta, mikä täyttää rypyn ja muutenkin blurraa ihon.

Voi vitsit, mulla meni koko nuoruus kadehtiessa tuollaisia ihoja. Itsellä oli ylirasvoittuva akneiho, josta kärsin koko teini-iän. Nyt 37-vuotiaana ihoni on edelleenkin rasvain, tosin näpytön ja rypytön. Näyttää kuulaalta, koska otsassa ja poskipäissä on ainainen kiilto. Nyt kyllä nautin ja hyvällä omatunnolla, olen ansainnut tämän :D ja vastailen muiden tivaamiseen, miksi mulla ei ole ryppyjä.

Ihon rasvaisuuden lisäksi olen kyllä hoitanut ihoani aina huolellisesti ja käyttänyt kosteusvoiteita, silmänympärysvoiteita ja aurinkosuojaa. Pari viimeistä vuotta ruokavaliostani on karsittu pois valkoinen sokeri, valkoinen vilja ja pitkälle käsitellyt elintarvikkeet. Juon paljon vettä ja vihreää teetä, kahvia ja alkoholia hyvin vähän. En polta. Ruumiinrakenteeltani olen hoikka ja painoni ei jojoile ylös alas. Ehkä siinä ne syyt, miksi en vanhene ihostani yhtä nopeaa kuin muut ikäiseni.

Vierailija
33/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopettakaa stressaaminen niinkin mitättömästä asiasta kuin rypyt. Tuollaisesta stressaaminen kertoo siitä, että stressaatte muustakin. Se jos mikä aiheuttaa ryppyjä!

En usko, että voiteilla voidaan ehkäistä ryppyjä. Kosteusvoidetta kannattaa toki käyttää. Elämästä nauttiminen hehkuu ulospäin :)

Vierailija
34/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös kolmekymppisenä nuorekas iho. 12-vuotiaana olin pullaposkinen finninaama ja nyt kasvot ovat kaventuneet ja iho hieman parantunut aknesta. Samanikäisten mimmien lärvit roikkuvat ja itse olen edelleen korkeintaan kaksvitosen näköinen, parhaimmillaan kakskakkonen.

Nyt on kiva muistella sitä miten tulin nuorempana kiusatuksi niiden pullaposkien ja finnien takia, hih.

Vierailija
35/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiaan on geeneistä kiinni.En koskaan ole käyttänyt ryppyvoiteita,enkä muutakaan,mutta ryppyjä ei näy.Ikä 40.75-vuotias tätini näyttää hädintuskin kuuskymppiseltä.

Vierailija
36/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuorena oli ihanaa, kun tämä paperinohut iho oli sileä, täysin näpytön ja muutenkin virheetön. Nyt 29-vuotiaana kadehdin niitä, joilla on paksu ja rasvainen iho, mikä ei rypisty. Otsarypyiltä olen välttynyt, mutta etenkin vasemmassa silmässä on kunnon harakanvarpaat. Suosittelen pika-avuksi studio secrets smoothing resurfacing primer -nimistä silikonivoidetta, mikä täyttää rypyn ja muutenkin blurraa ihon.

Voi vitsit, mulla meni koko nuoruus kadehtiessa tuollaisia ihoja. Itsellä oli ylirasvoittuva akneiho, josta kärsin koko teini-iän. Nyt 37-vuotiaana ihoni on edelleenkin rasvain, tosin näpytön ja rypytön. Näyttää kuulaalta, koska otsassa ja poskipäissä on ainainen kiilto. Nyt kyllä nautin ja hyvällä omatunnolla, olen ansainnut tämän :D ja vastailen muiden tivaamiseen, miksi mulla ei ole ryppyjä.

Ihon rasvaisuuden lisäksi olen kyllä hoitanut ihoani aina huolellisesti ja käyttänyt kosteusvoiteita, silmänympärysvoiteita ja aurinkosuojaa. Pari viimeistä vuotta ruokavaliostani on karsittu pois valkoinen sokeri, valkoinen vilja ja pitkälle käsitellyt elintarvikkeet. Juon paljon vettä ja vihreää teetä, kahvia ja alkoholia hyvin vähän. En polta. Ruumiinrakenteeltani olen hoikka ja painoni ei jojoile ylös alas. Ehkä siinä ne syyt, miksi en vanhene ihostani yhtä nopeaa kuin muut ikäiseni.

Vierailija
37/37 |
21.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy kosmetologilla joissain happohoidoissa ja tehokkaissa kuorinnoissa sarjahoitona. Yksi hoito per puoli vuotta ei riitä, vaan sen täytyy olla säännöllistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi seitsemän