Onko mies oikeasti seksuaalisesti kiinnostunut?
Alkuun heitti pervoja vitsejä jatkuvasti ja monesti minuun viitaten. Muutenkin kyllä niin itsevarma mies kyseessä että heittää tuota läppää varmasti missä vain kelle vain. Joten en siitä piitannut sen ihmeellisemmin. Seuraavaksi keksi minulle lempinimen koska olen kuulemma söpö. Myös auttoi minua yhdessä jutussa noin vain vaikka oli luottamuksenarvoista avunantoa vaikkemme olleet edes pitkään tunteneet.
Muutenkin kauheasti kysellyt mielenkiinnonkohteita ja kiusotellut jatkuvaan muiden kuullen.
Kaksin taas emme tule juttuun tai no siis juttu ei luista ja on väkinäistä keksiä juteltavaa. Juttelemme sitten johonkin esim työhön liittyvästä asioista ja sovimme joitain juttuja, eli ei mitään ihmeellisenpää eikä flirttailua.
Kun on ihmisiä niin oi voi sitä showta, hauskaa kylläkin. :D
Kerran kännissä laittelimme viestejä ja todella pervojakin juttuja, halusi minua kuulemma kauheasti.
Tuon jälkeen kun olemme nähneet emme ole keskustelleet koko asiasta mutta toisaalta mikään muukaan ei ole muuttunut. Aivan kuin asiaa ei olisi tapahtunutkaan eikä se tunnu kiusalliselta. Flirttailu, kysely hyvinvoinnista ja muista asioista on jatkunut samaan malliin. Jotain kipinää kuitenkin on ja molemmat muistavat kyllä viestit kun katsomme silmiin toisiamme, sen vain huomaa.
En vain tiedä kun koko asiasta ei ole milläänlailla noteerattu tapahtuneen jälkeen vaikka olisi ollut mahdollisuus pariin otteeseen kun olemme kaksin olleet.
Mitähän kokeneemmat naiset taikka vaikkapa miehet sanovat tilanteen analyysiksi?
Kommentit (7)
Noniin olkaas mukavia ja vastailkaa :)
Ap
Vierailija kirjoitti:
Noniin olkaas mukavia ja vastailkaa :)
Ap
.