Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä mihin oli viimeisin lentomatkasi? Mikä tulee olemaan seuraava lentomatkasi (edes toiveissa, jos ei ole varattuna)?

Vierailija
20.06.2016 |

Minä lensin ensimmäistä ja viimeistä kertaa Genevestä Roomaan 90-luvulla. Oltiin perheen kanssa autolomalla Euroopassa, kierrettiin 2 kuukautta asuntovaunulla aika monta maata läpi (isä ja äiti opettajia). Oltiin menossa Roomaan ja sielläpäin oli joku jalkapallo-ottelu, jonka isä halusi nähdä. Minä sairastuin Genevessä ja oli pakko jäädä sinne sairaalaan tarkkailtavaksi. Isä ja äiti päätyivät siihen, että isä lähti ajamaan kahden siskoni kanssa Roomaan ja minä ja äiti jäätiin Geneveen. Sieltä sitten lennettiin Roomaan, kun paranin.

En tiedä, miksen ole lentänyt sen jälkeen ollenkaan. Olen kuitenkin käynyt aikuisenakin monilla matkoilla, mutta aina on tullut mentyä autolla, laivalla tai junalla. Euroopan ulkopuolella en ole koskaan käynyt, mutta kuitenkin esim. Englannissa olen ollut, vaikka se on saari. Sinne pääsee kanaalin alta kätevästi.

En tiedä, milloin lennän seuraavan kerran.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin lentoni oli Helsinki-Teneriffa-Helsinki ja toivottavasti samoin joulukuussa, ellen nyt satu lähtemään jonnekin jo ennen sitä.

Vierailija
22/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli ihana reissu Saksaan viime viikolla. Berliiniin ja takaisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin Amsterdam-Helsinki, seuraavaksi Krakovaan.

Vierailija
24/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on lähtö Ranskaan.

Vierailija
25/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi lensin Dubaista Helsinkiin. Seuraava lentoni on Helsingistä Venetsiaan.

Vierailija
26/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesälomalla lähdetään Pariisiin.

Vierailija
27/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi Frankfurt-Pisa, seuraavaksi Helsinki-Ateena ja pian sen jälkeen toinen kerta Helsinki-Ateena.

Vierailija
28/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian kauan sitten. 2012 elokuussa lensin Madridista Helsinkiin. Seuraavaa matkaa joudun odottamaan varmaan pari vuotta. Silloin suuntana on varmaan Kreetan Iraklion.

Vierailija
29/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin Delhi-Helsinki tammikuu 2016 ja seuraava joko Helsinki-München tai Helsinki-Oslo elokuussa 2016.

Vierailija
30/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oli Reykjavik — Helsinki-Vantaa, seuraava takaisin Islantiin.

Vierailija
31/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karttelen lentämistä kuten ap. Oikein selvää syytä asialle ei ole. Viimeksi lensin Nizzaan. (En suosittele millään muotoa koko paikkaa). Olin lukenut kuvauksia ja sommitellut mitä tehdä, nähdä, missä syödä jne. Jos hivenenkään menee pääväyliltä sivuun alkaa melkoisen rähjäiset slummit ja saa olla tarkkana. Katukuva ei ole eurooppalainen, vaan lähinnä afrikkalais-marokkolainen. Ravintolan pitäjät usein tunisialaisia. 

Shoppin mahdollisuudet samat kuin ideaparkissa , eipä eroa siis merkit, laatu, hinta. Samaa bulkkia. 

Lomille varustaudun niin, että voin ottaa junan, auton tai laivakyydin. Ostan tarvittavat lomavaatteet etukäteen, niin ei tarvitse juosta kaupoissa , vaan keskittyä leppoisaan lomailuun ja tutustumaan nähtävyyksiin (jos niitä on). 

Tänä kesänä lomailen vain suomessa. Tekemistä ja nähtävää siinäkin on riittämiin. 

Vierailija
32/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavasta ei tietoa, mutta toukokuussa lensin Lissaboniin ja takaisin.

Vierailija
33/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 lisää, että lennot oli siis Helsingistä ja takaisin tultiin myös Helsinkiin. Aamuneljältä on muuten yllättävän paljon porukkaa Helsinki-Vantaalla...

Vierailija
34/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime viikolla budapest-helsinki. Ensi kuussa Helsinki-Samos.

Vierailija
35/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 viikkoa sitten tulin Bukarestista Berliinin kautta Helsinkiin. Ja 1,5 viikon jälkeen lennän Barcelonaan ja edelleen rannikolle pariksi viikoksi.

Syksyllä sitten Zürich ja siitä eteenpäin Alsaceen ja joulun alla Lontoo. Muutama muu reissu voi vielä tulla väliin

Vierailija
36/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa joillakin kauan edellisestä lennosta!

Yleensä jossei ole lentopelkoa ihmiset lentelevät kerran alettuaan :-)

Vierailija
37/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin oli hli-berliini-hki, seuraava hki-lontoo-hki

Vierailija
38/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

39/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeisin lento oli viime kesänä atlanta-detroit-amsterdam-helsinki-amsterdam-new york-atlanta.

Seuraava lento tulee olemaan joulun ja uuden vuoden aikoihin atlanta-denver-atlanta, lippuja ei vielä ole mutta toivottavasti saadaan ilman välilaskua.

Vierailija
40/77 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-ATH kirjoitti:

Viimeksi Frankfurt-Pisa, seuraavaksi Helsinki-Ateena ja pian sen jälkeen toinen kerta Helsinki-Ateena.

No niin, nyt ihan nimimerkillä... =D

Kreikkaan monta kertaa vuodessa, muualle Eurooppaan myös suht usein. Euroopan ulkopuolelle ehkä joka toinen vuosi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä