Lähihoitaja kännissä töissä?
Lauantaina oltiin kaverin synttäreitä juhlimasa. Meni yö kahteen asti. Siellä oli yks lähihoitajakin juopottelemassa, jonka piti mennä aamu seitsemään töihin, ja menikin.
Mua suoraan sanoen nyppii tollanen. En tykkäis yhtään hyvää jos mun omaista joku hoitais krapuloissaan.
Taas kerran tuli todettua että lähihoitajilla on löysä moraali.
Kommentit (18)
Raskas työ vaatii raskaat huvit!
Sitä se teettää, kun listat on tehty monta viikkoa eteenpäin valmiiksi ja vapaita viikonloppuja tosi harvassa. Bilekutsut tulee niin myöhään, ettei kerkee anoa ko. vkl:a vapaaksi...
Onneksi osastolla on hyvä lääkekaappi josta löytyy oiva apu kanuunaan ;)
Lähihoitajaksi valmistunut 1999, sairaanhoitajaksi 2004, terveydenhoitajaksi 2005.
krapulassa/humalassa töihin.
siis aivan yleistä on. miten tollasta kauhistelet??
Olen lähihoitaja, ja työmoraali on kyllä erittäin korkea. Turhia " sairaspoissaoloja" en pidä millään, ja krapulaa en hanki jos seuraavana aamuna töitä. Joskus kyllä ärsyttää että moni saman alan kaveri tekee niin. Olen nykyajan nuori, ja moni katsoo kieroon kun olen niin tiukkapipoinen! Nyt ekaa vuotta lääkiksessä..
kaikki lähihoitajat ei ihan anaalista;)
kovin usein en mee töihin kännissä/krapulaas. ehkä n 3-4krt/kk.
pakko tehä vuorotyötä ja aina jotkut juhlat jossain. ei voi kieltäytyä kohta ei kutsuta muuten mihinkään
ja ei ne potilaat sitä huomaa jos vähän on ottanu edellisyönä.. :)
koitetaan jaksaa. rankka työ- rankat huvit
Itse olin useinkin krapulassa ja muutaman kerran jopa kännissä töissä opiskeluaikoina sen aikasissa duuneissa. Tein silloin erilaisia asiakaspalveluhommia, jotka meni ihan rutiinilla eikä kukaan huomannu mitään.
" Oikeissa" töissä opena olen kerran ollut ihan pikkukrapulassa ja sekin oli riittävän kauheeta eli en todellakaan juo mitään, jos seuraavana päivänä pitää mennä luokan eteen.
Onko viinanhimo niin suuri, että ei pysty odottamaan vapaapäiviä? ilmeisesti on.
Käsittääkseni myös lähihoitajat antavat pistoksia ja lääkkeitä, aika vastuullista siis. Ei sellaista saisi kankkusessa tehdä. Vastuutonta.
Ja minä ainakin tekisin valittaisin henkilöstä joka haisee vanhalle viinalle, hoitaessaan vaikkapa lastani. Ei sellaiseen pysty täysin luottamaan.
Ei hyvää päivää, kyllä siinä on arvot vähän perseellään, ei muuta voi sanoa. Jos viinaa on kerran pakko saada säännöllisesti, niin ota sillon kun ei ole töitä seuraavana päivänä! Juhliin voi mennä ja juoda esim vain lasillisen, eiköhän ne sun ystävät ymmärrä, että jos on aamuvuoro niin ei kännätä. Mun ystävät lähinnä kattois pitkään jos pämppäisin tollasina iltoina pään täyteen. Kyllä on tasokasta toimintaa. Oletko perheellinen ihminen? Siis omia lapsia?
Kaikki viikonloput töissä.
Viinahimo on siis tyydytettävä töistä huolimatta...
Laki kieltää alkoholin käytön muulloin kuin viikonloppuisin? Olen itsekin töissä tosi usein viikonloppusin eikä kyllä mieleen tulisi kännätä edellisenä iltana!
Olen myös lähihoitaja ja ainut varmaan koko mein kurssista, joka ei juo alkoholia tai polta.
Meillä pomo kyllä pistäisi krapulaisen kotiin eikä antaisi tulla töihin. Jännä juttu jos muualla ei tuohon puututa.
Ja vielä tuntuis ihan ylpeilevän sillä.
Itse en ota jos on seuraavana päivänä töitä.
ottaa viinaksia?? Miksi hauskan pidos pitää olla aina alkoholi kuviois? MIKSI MIKSI???
jos krapulassa
sit on taas näitä jotka kehuskelee.. eilen meni vähän myöhään, onpa huono olo tms.
Olen juonut yhden kaljan ja taatusti juon n. 1/2 pulloa viiniä ruoan kanssa illalla ja menen aamulla seiskaksi töihin.
Terv. Juoppo Kätilö
Jos edellisenä iltana ottaa pari sidukkaa ja bilettä ja lähtee kotiin jo klo. 02 , niin mä ainakin oon ihan pelikunnossa aamulla töissä. En edes kännissä vaan lievsässä päänsäryssä korkeintaan.
Hyvän harjoittelun tulos ;)
Hoitajat ja tohtorit ovat tunnetusti viinaan meneviä... Siksi meillä onkin niin mukavaa!
Vierailija:
Olen juonut yhden kaljan ja taatusti juon n. 1/2 pulloa viiniä ruoan kanssa illalla ja menen aamulla seiskaksi töihin.Terv. Juoppo Kätilö
Määrällä kun on väliä. Mä saatan juoda kaljan tai kaksi, mutta siihen se sitten jää jos seuraavana päivänä on työpäivä. Lärvit vedän sitten kun saa rauhassa potea kipeää olotilaansa. En ole lähihoitaja enkä hoitoalalla muutenkaan.
Vierailija:
Jos edellisenä iltana ottaa pari sidukkaa ja bilettä ja lähtee kotiin jo klo. 02 , niin mä ainakin oon ihan pelikunnossa aamulla töissä. En edes kännissä vaan lievsässä päänsäryssä korkeintaan.Hyvän harjoittelun tulos ;)
Hoitajat ja tohtorit ovat tunnetusti viinaan meneviä... Siksi meillä onkin niin mukavaa!
Tuskin ap mistään pikkutissuttelusta kirjoitti.
Olen isossa sairaalassa osastosihteerinä. Harvase päivä kuulen kuinka valitetaan hoitajat valittelee krapulaansa. Ja valitettavan usein juuri lähihoitajat.