Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava: Kerro mitä syöt!

Vierailija
20.06.2016 |

Jos olet lihava, niin voisitko kertoa, millainen on päivittäinen ruokavaliosi?

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, syön liikaa herkkuja siksi pysyn lihavana. Esimerkiksi joka päivä jäätelön tai suklaata. Muuten ruokani on ravitsevaa ja annokset sopivia. En liho kuitenkaan, mutta en laihdukaan.

Vierailija
22/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamupalaksi pari palaa ruisleipää ja kaksi pullaa (normaalisti ei pullaa mutta eilen leivoin)

Lounaaksi eilistä päivällistä, tässä tapauksessa nakkikastiketta ja makaronia

Päivälliseksi perus kotiruokaa

Tässä välissä yleensä sitä herkkua, mitä nyt kaapista löytyy

Iltapalaksi taas kaksi ruisleivän palaa.

Olen normaalipainoisen rajoilla, siis varmaan jo pari kiloa ylipainoa. Enkä ihmettele.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu: kaurapuuroa ja hedelmiä tai smoothie (oikeasti ei mitään)

Lounas: täysjyväleipää (oikeasti 4 croissantia), rahka (oikeasti suklaavanukas), kivennäisvettä (oikeasti kokis)

Välipala: pari hedelmää (oikeasti pari jäätelöpuikkoa)

Päivällinen: normaalikokoinen lautanen, puolet salaattia, 1/4 riisiä, 1/4 kanaa (oikeasti pari minitomaattia 3/4 riisiä, 1/4 kanaa kastikkeessa, todennäköisemmin  koko pussi sipsiä dippeineen kun ei jaksa kokota)

Iltapala: ruisleipä juustolla ja salaatilla (oikeasti lisää jätskiä)

Tämän lisäksi käyn 5 km lenkillä (oikeasti makaan töiden jälkeen kokopäivän sohvalla katsomassa telkkaria)

Vierailija
24/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen sairaalloisen lihava 21v nainen. Sairastuin masennukseen siskoni kuoltua kun olin 15v, josta seurasi ahmimiahäiriö, BED. Ruokaa en syö paljoa, joskus vain yhden leivän per päivä, mutta ahmin itku kurkussa suklaata. En halua syödä sitä, en pidä sen mausta (enää, kun siitä on tullut "pakkopulla"), mutta jokin sisälläni pakottaa minut sitä syömään. Se "auttaa" ahdistukseen, vaikka oikeasti se vain lisää sitä. Sairasta, tiedän, mutta samalla tavalla toimii esim anoreksia.

Vierailija
25/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän ruokapäiväkirjaa muttei tulisi mieleenkään jakaa sitä muiden kuin ammattilaisten kanssa.

Sen verran voin kertoa että aloitin aamun rahkaan tehdyllä mustikka-banaani-kauralese-auringonkukkasmoothiella.

Pipsaa <3

En nyt ymmärrä mitä tuolla tarkoitat. Mutta tsemppiä sullekin

# 5

Vierailija
26/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on taas niitä ketjuja, joissa lihavat tuskin syövät ;D

Ja toiset kuvittelevat olevansa oikeutettuja arvostelemaan heitä.

Sama vanha tarina päivästä toiseen.

Ja siinä taas yksi herkkislihava.

Ja siinä taas yksi neurootikko.

Vierailija
27/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pidän ruokapäiväkirjaa muttei tulisi mieleenkään jakaa sitä muiden kuin ammattilaisten kanssa.

Sen verran voin kertoa että aloitin aamun rahkaan tehdyllä mustikka-banaani-kauralese-auringonkukkasmoothiella.

Pipsaa <3

En nyt ymmärrä mitä tuolla tarkoitat. Mutta tsemppiä sullekin <3

# 5

Höh, ettekö pipsaa tiiä. Pitää blogia ja tekee youtube videoita.

Vierailija
28/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Kysytään taas ruokavaliota ja sitten väitetään että valehdellaan. Kumminkin syöt karkkia, roskaruokaa yms. joka päivä! :D

Vierailija
29/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pipsaa <3

Ei se nyt Pipsa ole, sehän on ihan lähellä normaalipainoa jo, niin hoikka ja terveennäköinen.

Vierailija
30/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos olet lihava, niin voisitko kertoa, millainen on päivittäinen ruokavaliosi?

Tänään olen juonut vettä ja purrut xylitolipurukumia. Kohta pitäisi varmaan ottaa yskänlääkettä kun kesäflunssa ei anna olla rauhassa.

Vierailija
31/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilen mussutin einesaterian aamupalaksi ja iltapalaksi meni ankankoipia ja viiriäisen munia.

Tänään aamupalaksi pari pikkupurkkia kreikkalaista jogurttia ja suolapähkinöitä, pivälliseksi menee pihvi ja kaalisalaattia ja maustevoita.

Vierailija
32/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla mysliä ja rasvatonta maitoa. Välillä jogurtti

Lounaalla kotitekoista ruokaa (keitto,laatikko, salaatti).

Välipalaksi leipä ja hedelmä, pari kertaa viikossa makea herkku (tyyliin pulla, jäätelö, suklaata)

Päivälliseksi kotitekoista ruokaa (sama kuin lounaalla)

Illalla pari kertaa viikossa napostelua karkilla tai suklaalla

Iltapala leipä+marg+ juusto, hedelmä

En nyt mitään älyttömiä määriä syö. Sokeria liikaa. Olen tosin vain 5kg ylipainoinen. (BMI 25)

Vierailija
33/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään tähän mennessä

Aamupala: pari mukillista kahvia makeitusaineella ja kevytmaidolla, 1 pala paahtoleipää, päällä oivariiniä, luonto+ jugurtti

Lounas: iso lautasellinen salaattia+hedelmäinen currykastike! puoli tölkkiä valkoisia papuja tomaattikastikkeessa

Välipala: kaksi tuoppia kahvia, minihiilari leipä, päällä oivariinia ja hampurilaisjuusto, lisäksi sipsejä pari kourallista

Päivällinen tulee olemaan kinkku-aurajuustopastaa, reilu lautasellinen julmana vesi tai olut

Iltapala....ehkä leipää ja vesimelonia

Aika perussettiä....nyt lomalla tosin alkoholia menee reilusti enemmän kun talvella, eli 2-10annosta viikossa helpostikin. Ruokamäärät on aina isoja, paljon turhia hiilareita. Käytän ruuanvalmistukseen oikeaa voita ja kermaa, smetanaa. Syön kyllä myös paljon salaatteja ja kasviksia.

Vierailija
34/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä kuulostaisi jos sanoisin, että syön 3000 kcal ja mulla on gorillan rintalihakset, v selkä, tykinkuula olkapäät ja vatsalihakset näkyy? Thats right on yo face fat mama, im a big boy and i take big boy poops.

Syön 6 kertaa päivässä. Syötte sontaa siksi lihotte, kun minä taas lihaksistun.

Vierailija
35/35 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aamupalaksi pari palaa ruisleipää ja kaksi pullaa (normaalisti ei pullaa mutta eilen leivoin)

Lounaaksi eilistä päivällistä, tässä tapauksessa nakkikastiketta ja makaronia

Päivälliseksi perus kotiruokaa

Tässä välissä yleensä sitä herkkua, mitä nyt kaapista löytyy

Iltapalaksi taas kaksi ruisleivän palaa.

Olen normaalipainoisen rajoilla, siis varmaan jo pari kiloa ylipainoa. Enkä ihmettele.

Hyi hemmetti mitä hiilari höttö paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi